![]() |
Leukste quote die je vandaag gehoord hebt!
Wat is de leukste uitspraak die je vandaag gehoord hebt? Deel hem met de rest van het forum! :D
Jeugdjournaal van vandaag "Meneer Zalm, u zegt dat Nederland vol is, maar waarom wilt u dan nog meer snelwegen aanleggen?" :D |
Deze vond ik wel grappig, komt van Dk
Evil-cherry over het doden van een beer met een speer Dat is net zoiets als een St. Bernard dood maken met saté-stokjes.... :D |
Citaat:
Ik kan eigenlijk niks bedenken. |
waarschijnlijk een van de onbegrijpelijke vragen uit mijn economietentamen van vandaag. ik kan hem helaas niet herhalen, maar ik heb er wel erg om moeten lachen. :p
|
Omdat ik hart en nieren een VVD aanhanger ben, stem ik op het CDA.
|
Citaat:
|
"Ach ik houd em wel tussen mijn benen"
en daarna "Mark, niet zo hard trekken!" Ach jongens, ik heb zoveel lol op school!!! |
Citaat:
Kheb zelf geen nuttige aanvulling, vrees ik. |
antwoord van een klasgenoot op een vraag van het chemie PW, de vraag zijnde "Wat is het favortiete merk sigaren van je leraar?"
en het antwoord zijnde "Roken is slecht" 0 punten, in tegen stelling tot de rest van de klas, 0.3 punt :) |
tegen vriendin van me op een examen
prof hoornaert "tjah die foutjes, we zullen daar in augustus wel een mouw aan passen he" :eek: :( wat een klootzak :mad: |
Citaat:
|
Zit je dan in je huis, kan je net zo goed in je kist gaan liggen, is net zo donker ...
|
mn scheikunde leraar:
'ik trek jullie veel te veel' 'en jullie zitten daar maar te wachten tot het komt' en hij had niet eens door wát hij zei geloof ik :eek: |
+"Maar meneer, volgens mij heb ik een 5,6 op mijn rapport, geen 5,2!"
-*zucht* "In wiskunde ben je zeker ook al slecht." :D |
Man in gesprek met de helpdesk. 'Er plopte net een venster op met de tekst 'Click OK'. Wat moet ik nu doen?'
|
leraar: trek je thuis ook alles van de muur af en mol je daar ook alles
leerling; mollen niet, trekken wel :P |
Iemand in mn klas vraagt om een perforator,
leraar: Ach jongen rot toch op en ga je aftrekken :confused: :D |
Mn wiskunde lerares wou ons vertellen dat iets heel logisch was:
DAt is mij zo klontjesklaar duidelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me groen en grijs! Doe eens wat zachter, ik probeer ertussenuit te schreeuwen! etc. |
Leraar: al die maandverband reclame; het is kutreclame, letterlijk en figuurlijk
|
al die lerarenquotes: :rolleyes:
blij dat ik dat niet meer hoef aan te horen (y) |
Citaat:
|
Een vriendin van me, ging, toen we moesten wachten even op een paaltje zitten.
Na een tijdje klaagde ze: "Nou, ik heb wel eens lekkerder op een paal gezeten" |
Citaat:
|
Van een leraar:
" In het weekend mis ik altijd Frederique" Bah vieze kerel Niet zo'n leuke quote dus eigenlijk |
Work smart, not hard!
Ja was natuurlijk TellSell over een superstofzuiger :D |
Citaat:
|
Citaat:
Stefano was echt gemeen :D :D |
gedicht van iemand die gevangene was van Hitler in de 2e WO:
'Toen ze de communisten kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen communist Toen ze de vakbondsleden kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen vakbondslid Toen ze de Joden kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen Jood Toen ze de katholieken kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen katholiek Toen kwamen ze mij halen en er was niemand meer om iets te zeggen' gedicht uit een boekje van Amnesty International ik moest hier echt 5 minuten lang hard om lachen echt grappig :D |
in acdaendemunnik-gastenboek
"Ik wil alleen even zeggen dat ik jullie nieuwe CD geweldig vind! Vooral 'wacht op mij' is super" (voor de outsiders; Wacht Op Mij komt van de eerste cd van aedm) |
Citaat:
|
'is jouw prinicpe : ik eet geen instant soep?!'
|
Citaat:
*smak* |
"Godver... euhm, verdraaid!" we stonden dus in een winkel met nogal 'zware' eigenaren aan het elektra te rommelen en toen kreeg k een optater :D
|
dit is slavenarbeid (de buschauffeur)
|
Citaat:
|
We stonden met een groep op de gang te wachten op school, totdat de lerares op kwam dagen. Die heeft altijd van die "modieuze" kleding aan... In dit geval iets met n panterprint.
Roept een jongen: *heey er komt een heks in een panterslip de trap opgevlogen, owneej het is onze juffrouw...* En ze hoorde ut :O... oeps... |
Citaat:
maar hijs wel :cool: |
Ik suffer me piek.
|
Citaat:
gisteren zei ik : dijkt me luidelijk... :confused: |
Meiske van mijn school:
"Ik stem op Balkenende, want die heeft een goede uitstraling." Sorry, maar toen lag ik dus ècht dubbel... |
leraar vanmiddag:
'Esmée, even voor de herhaling, wat is ook alweer het grootste verschil tussen het klassieke liberale economische model en een model waarin de overheid wél ingrijpt?' ... :rolleyes: :D |
Citaat:
|
eeh, gister uit the green mile.. bij de oefening van de executie, zegt die gozer tijdens het 'bidden': 'I'll never do it again.. well, that's for sure.' die vond k wel leuk :D *edit* oja, en vandaag tijdens de nederlands les, komt de leraar het huiswerk controleren, zegt ie tegen een meisje 'je bent een meesteres in het uitkiezen van onleesbare kleuren' en tegen een jongen 'je kleed je al geweldig, nu je presentatie nog' we lagen helemaal dubbel :D
|
"Chirurgen laten vaak instrument achter"
zolang ze geen compleet drumstel achterlaten :/ *grinnik* :D |
Citaat:
|
<Predjee> ELMO STAMPT EN STAAT STRAK !!!
en vraag me niet waar dit op slaat.... |
''gaat ie zo opstijgen ofzo?''
studiegenootje onder college over de docent die zijn verhaal stond te doen en erbij stond als een pinguin oja, ''winnie, dat je stemmen hoort, betekent nog niet dat je ze ook krijgt'' harm edens in dit was het nieuws, net op tv |
we hadden laatst een woordjes so latijn en een vriend van me had het woord 'erigo' fout (betekent 'opstijgen')
dus hij zei: hoe kan ik nou weer weten wat erigo betekent!? leraar: nou, erectie, opstijgen, natuurlijk!! het klonk echt zooo droog!! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |