![]() |
je niet-lievelingseten
Oftewel je top 3 meest ranzig voedsel.....
Mijne: 1) Gekookte witlof 2) MacDonalds-'eten' 3) Macaroni met rode saus |
Zuurkool
Spruiten |
Ik vind alles lekker, ik houd alleen niet zo van inktvis.
|
alles wat met vis te maken heb behalve tonijn in olijfolie uit blik op brood...
gekookte aardappels |
erwtensoep
gadverdamme |
Citaat:
|
Om ontopic te gaan:
De soja-mozzarella van de natuurwinkel was echt ontzettend vreselijk smerig. Ik moest er bijna van overgeven. |
Spruitjes, bloemkool, uien.
|
1 bietjes
2 rollade 3 de meeste soorten vis |
zuurkool, venkel, rookworst, braadworst
|
1. vlees / vis
2. tomaten 3. aardappels (chips, patat, aardappelkroketjes... alles met aardappels) |
1. Tomaat
2. Marmite 3. Vis |
erwtensoep
vlees en vooral orgaantjesvlees ravioli (weet nie waarom want ik eet wel spaghetti enzo) |
rijst
nasi pinda's |
Verse worst kan ik niet eten.
Ook witlof en tuinbonen vind ik niet te pruimen. |
Niet-lievelingseten:
1. shoarma 2. alle soorten vis 3. tuinbonen lievelingseten: 1. spruitjes/snijbonen 2. schnitzel 3. chicken tonight hawai |
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen auberginegerecht niet echt.
|
1. mcdonalds (n) en de meeste vette troep die je bij gewone cafetaria's krijgt.
2. chinees 3. goulash |
1. Witlof
2. Spruitjes 3. Andijvie moeilijk zeg |
1. ui
2. zuurkool 3. inktvis (n) |
erwtensoep
witlof sla |
Nasi, Bami, dat soort zooi.
|
- snert
- bruine bonen soep - tuinbonen - spruitjes - rauwe witlof - mosselen - garnalen - de meeste vissoorten |
het water loopt me in de mond als ik de posts van sommige mensen lees :eek::)
1. Lever 2. Griesmeelsoep met van die grote klonten griesmeel erin 3. Spruiten maarjah 1 en 2 heb ik al verschrikkelijk lang niet meer gegeten.. volgens mij dat als ik het nu eet dat ik het best lekker vind... 3 is ook best te eten als je het lekker klaar maakt |
kan het eerder over niet lievelings soorten hebben :D
1. zuurkool groene kool, rode kool allerlei soorten kool :) 2. bonen 3. uien |
Al het vlees, op kip na. (+ hun ingewanden)
Slakken, levende beestjes Typisch Hollands eten (denk aan aardappel ed *walg* :\) |
spruiten
andijvie (tenzij met spekrolletjes) bloemkool rooie bieten. prei. broccoli. ik hou neit zo van groenten, nee. |
- aardappelen (stampot)
- de meeste gekookte groente - van dat vlees wat aan de binnenkant nog rood moet zijn |
* lever
* meeste vis * spinazie, die zo lekker "slijmerig" is! Hoezo vinden sommige mensen Mac-eten niet lekker?! I looove McDonalds! |
Ik lust alles wel...oke er zijn een aantal dingen die ik minder lekker vind, maar er is nix(van de dingen die ik tot nu toe heb gegeten..) waarvan ik zeg: dat eet ik niet.
|
Ik houd niet zo van varkensvlees en rundvlees....
Verder wàlg ik echt van koude komkommer, dat vind ik echt zó verschrikkelijk goor!!!!!! En ik houd ook niet zo van andere koude groentes, eigenlijk..... |
zuurkool
doperwtjes |
1. ei
2. oesterzwammen 3. spruitjes |
gekookte aardappelen
drop ieuwieuwieuw |
Citaat:
:p |
met stip op 1:
Rode kool 2) Rode bietjes 3) Koolraap Ik heb nog een heleboel groentes waar ik van ga kokhalzen, maar deze vind ik dus het walgelijkst.. :| |
met stip op 1: broccoli
voor de rest vind ik het meestal wel eetbaar |
kaas
|
naja volgens mijn moeder lust ik nie veel
maja kmoet het meestal toch eten, dus ksnap niet wat ze dan zeurt. - Bruine bonen,....of soep dat vind ik echt zooo goor. - tuinbonen - bijna alle soorten vis. misschien nog wel meer,...maar kweet het nou ff nie. |
Citaat:
de dingen die ik liever niet eet zijn dan die doodsaaie combinatie van aardappels, groenten en een gehaktbal... doe mij maar iets fantasierijkers :) |
gestoofde prei
-brr- |
Witlof
Bruine bonen Zuurkool |
Zuurkool, hutspot en bruine bonen
|
Citaat:
slakken |
1) witlof
2) spruitjes 3) vis ed (n) |
spinazie! Echt goor is dat !!! (n) (n) (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |