![]() |
Frustratie
Bel je bijvoorbeeld een servicedesk ofzo..
Krijg je een machientje aan de lijn; Al onze lijnen zijn momenteel bezet u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden. (10x) na 5/10 minuten.. Al onze lijnen zijn momenteel bezet nog even geduld alstublieft. (15x) na 10/15 minuten.. U wordt nu doorverbonden (denk je yes eindelijk) Krijg je een andere machientje aan de lijn; Nog een ogenblik geduld alstublieft (15x) na 20 minuten.. Eindelijk heb je een medewerker aan de lijn :mad: Heb jij ook van die telefoonfrustraties waar je echt gek van wordt? |
"U...heeft...nog..0..komma...25..eurocent...tegoed!"
|
een smsje typen van 500 letters, niet opslaan, op zenden klikken, dan krijg je een smsje terug dat je geen SMS TEGOED MEER HEBT...en je smsje is gewist :mad: :(
|
Als er weer eens een of ander bureau belt dat me weer een verzekering aan wil smeren. Dat hekel ik echt verschrikkelijk. :mad:
|
Er zijn nog 4 wachtenden voor u..... er zijn nog 5 wachtenden voor u.
|
- Het Vodafone nummer wat u gedraait heeft, is momenteel uitgeschakeld
- Dit is de voicemail van: 0 *10 min niks* 6 *10 min niks* etc. *naam*, *pauze waarin ik enthousiast 'Hey!' zeg* *stem* is momenteel niet aanwezig. - onbeleefde mensen vd bieb: 'Hallo, ik wil graag mijn boeken verlengen' 'Watte?' 'Ik wil graag mijn boeken verlengen' 'Momentje' *pauze van kwartier* 'Mijn collega vervangt mij zometeen' *10 min pauze* 'Wat mot je?' *en dan werden eindelijk mn boeken verlengt* (was maar 1x, gelukkig) - Of de school van mn zusje vorige keer:' (superchagrijnige stem) 'ja?' 'Goedemorgen, met Kim, ik wil graag Ingrid uit klas 2a ziekmelden'. *brom* *gestommel* 'WIE wilde je ziekmelden?' 'Ingrid, uit 2a' 'uit welke klas?' *zucht* 'Uit klas 2a' 'Je hoeft niet zo te zuchten hoor! *nog meer gebrom* 'Ben jij haar moeder?' 'Nee, haar zus'. 'Dan moet zij morgen een briefje meenemen'. :rolleyes: *urgh* |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij ons bellen ze echt zoooo vaak om een taxi te bestellen... ons nummer lijkt daarop.... zooo irritant
ennnuhm als er voor m'n pa gebeld wordt en ik moet een heel verhaal aan hem doorgeven (+opschrijven) terwijl ik net druk bezig ben met iets anders :o |
Citaat:
kabelfoon? T kan nog erger, bij Chello! Eerst 10 minuten wachten.... -Blabla er zijn zoveel mensen voor je... -U wordt nu doorverboden Dan krijg je weer een ander menu, weer 10 minuten wachten -U wordt nu verbonden met een medewerker... Vertel je t verhaal....snappen ze er nix van omdat ze maar de basisdingen weten, dus moet je weer doorverbodnen worden naar een andere afdeling -Er zijn nog *piep* wachtenden voor u... Hoor je zo een irritant liedje....en na 10 minuten -Hallo ........ En dan heb je gewoon 1 uur aan de telefoon gezeten met een helpdesk waar je ook per minuut voor moet betalen, weet niet precies hoeveel... En dan komt t ook nog eens voor dat je probleem gewoon niet opgelost wordt... :mad: Gelukkig heb ik geen Chello meer :D |
Citaat:
Maar dat Vodafone voicemail is echt zwaar irritant, die stem ook (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of dan bel ik Ben klantenservice;
*Hallo met Riet huppeldepup. - Hallo met *naam* en dan begin je met heel je verhaal, hoor je opeens * Heeft u vragen over Wap? toets dan een 1, heeft u vragen over ...? toets dan 2 ... Blijkt dat ook een machientje. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me altijd aan de telefoon aangezien ik echt een hekel heb aan telefoneren.. Als me mobiel al gaat dan klotsen me oksels en handpalmen al... Toch maar iets waar ik smakelijk om kon lachen; -"Goeden middag u spreek met blablabla ik zoek meneer *achternaam*" +"En waar is dat voor?" -"Blablabla verzeking, blabla. Kan meneer aan de telefoon komen?" +"Nou meneer is er momenteel niet." -"Bent u de vrouw des huizes?" + "Nou officieel niet" -"Dat dacht ik al ja. Mag ik de vrouw des huizes spreken?" *inmiddels best pissed* +"Nou ik ben behoorlijk in staat om een bericht aan te nemen." -"Ik bel vanavond wel terug, tot ziens" Oeh... En me moeder zat naast me zich helemaal kapot te lachen (en ik had een hartslag van 180 en een humeur om op te schieten) |
er is niks mis met zulke bedrijven en bandjes hoor :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig geen last van (y)
|
Ik vind het wel irritant dat als ik mijn beltegoed wil weten, ik eerst 3 minuten een verhaal aan moet horen van mevrouw Ben.
|
nooit meegemaakt...
|
Citaat:
|
sms schrijven, niet opslaan, doorsturen, en "sending failed" :mad:
slechte verbinding (je wilt altijd discreet blijven maar tóch moet je je longen uitroepen om verstaan te zijn) :mad: 3/4 hoor je een bezetttoon, en als de lijn uiteindelijk vrij is... is de persoon net weg :mad: en dan al die irritante dingen die hierboven zeker nog vermeld zijn. Beter stuur je een mail :D |
internet dat het 10 min doet en dan weer 5 min eraf is en als je denkt dat ie het dan weer doet er weer een half uur eruit ligt dan heb je echt zoiets van GVD
|
computer die om de 2 minuten vasthangt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH (ik heb zo vaak op't punt gestaan dat ding met beeldscherm en al't raam uit te flikkeren) |
er zijn nog 23 wachtende voor u..........................er zijn nog 28 wachtende voor u.... :confused:
|
ik haat het als de telefoon gaat. en ik heb dan nooit zin om op te nemen (y)
|
met stip op nummer 1! de upc "help" desk
|
Ik heb een hekel aan mensen die bellen als er niemand anders dan ik thuis is... :mad: en dan vooral als ik me favoriete serie(s) aan het kijken ben grr.. :mad: en dan helemaal als het niet voor mij is.. :mad: Dan gaan ze echt zo vragen:
"is mevr. *naam* er? ik: "ja.." *lulverhaal* "maar ik denk dat u mijn moeder wil hebben" (dat is altijd leuk om te zeggen, dan moeten ze nadenken :D ) "o, dan bel ik later deze week wel even terug" "ja dat is goed(als je maar niet tijdens me favo programma belt :mad: )" "goedenavond" "dahaaaaaag... " Irritante mensen op deze wereld! |
Citaat:
|
Ik heb zin in een kaasouffle
|
Citaat:
|
vorig jaar met Planet Internet. 11 dagen geen internet gehad terwijl het probleem in een dag opgelost kon zijn.. Zo lang moeten wachten voordat een medewerker aan de lijn kwam (vaak wel meer dan een half uur) om vervolgens te horen te krijgen dat ze wéér niets konden doen, best wel om gek van te worden :/
|
Zijn allemaal geldpikkers, zo'n lijnen. (n) Dus ik bel ze nooit :D alleen in noodgevallen.
|
Ja...die Chello helpdesk. Je moet heel lang wachten en als je ein-de-lijk aan de beurt bent, begrijpen ze je probleem niet en verwijzen ze je naar een ander nummer...moet je WEER een ander nummer bellen. :mad: (n)
Net een vicieuze cirkel :confused: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja een helpdesk bel je ook alleen maar in 'noodgevallen', toch? :D Niet om te babbelen toch?:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaah... bij ons bellen ze altijd om de huisarts.. want ons nummer is een cijfertje anders dan die van een of andere huisarts...
en ook naar school bellen is kut.. en naar huis moeten bellen als je ziek bent. -hallo ik ben ziek, mag ik ook naar huis? *is er iemand thuis op dit moment? -ja mijn moeder maar die slaapt want die heeft nachtdienst.. *dan moet je even bellen -nee dat kan niet... mijn moeder heeft de stekker eruit getrokken want ze moest slapen.. * nou dan bel je maar naar je vaders werk - mijn vader zit op dit moment in engeland * hmm ow.. nou ja.. dan maak je je moeder maar wakker als je thuiskomt om te zeggen dat zij moet bellen.. en zo had ik dus een sjagerijnige moeder... |
Citaat:
Bij ons vragen ze dat alleen aan bruggers :p |
hmm... bij ons hebben ze daar speciaal iemnad voor aangenomen... echt zo'n miep...
|
'Met Stefan Norbruis'
'Ja hoi Dirk (mijn vader), over dat kenteken van je auto..' 'Mevrouw, u moet mijn vader hebben.' 'Wat zeg je, Dirk?' AAargh! :mad: Irritante enquêtisten zijn cool trouwens, ik krijg ze altijd zo ver dat zíj ophangen! :D |
Citaat:
Dank je!! |
Citaat:
vroeger werd ik daar nog voor betaald... ik erger me meer aan enquetes (behalve dan als het een quasi leuke jongen is met een leuke stem die een date met me wilt :p ) |
Citaat:
HUH :confused: |
Citaat:
Maar het komt erop neer dat ik over de telefoon vaak aangehoord word voor mijn vader en dat ze dat vaak niet begrijpen als ik dat zeg en gewoon doorgaan over zaken waar ik de balle van snap. |
Citaat:
Nu snap ik m volgens mij :o 'Met Stefan Norbruis' (jij?) 'Ja hoi Dirk (mijn vader), over dat kenteken van je auto..' (die vrouw die belt) 'Mevrouw, u moet mijn vader hebben.' (jij) 'Wat zeg je, Dirk?' (die vrouw) Toch? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |