![]() |
Gratis gsm?
Ik heb anderhalf jaar geleden in mei een abonnement afgesloten van 02 van een jaar..
Ik heb hem nu nog steeds, dus is dit mijn 2e jaar dat ik mijn abonnement heb.. Ik heb er niets voor moeten doen, dus is hij automatisch verlengt.. nu hoor ik van alle kanten dat je na verlenging van je abonnement de kans hebt een gratis telefoon erbij te nemen.. Hoe zit dit en heb ik daar, na een dik half jaar nog recht op? |
Neem contact op met o2.
|
Mijn telefoon was gratis bij het afsluiten van mijn abbo inclufsief een 2-jarig contract.
|
Als je abo na een jaar afgelopen is, kun je vrijwel altijd wel een of ander lucratief aanbod krijgen, of anders gewoon een nieuw abo nemen ergens anders.
Als je een nieuw abo neemt krijg je namelijk vrijwel altijd een of andere bonus (een toestel gratis/goedkoop of gewoon korting). Overigens: Ik kreeg 2x een 3410 voor 10 euro (=verzendkosten) per stuk :confused: (y) En een 120 minuten/maand KPN abonnement ergens anders volledig gratis. Het loont dus enorm om goed op internet rond te kijken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus alleen als ik een geheel nieuw abonnement sluit heb ik recht op een korting of gratis gsm..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |