![]() |
Welke partij is absoluut uitgesloten van jouw stem?
Dus... op welke partij zou je noooooooit stemmen. Oftewel: welke partij staat jouw het meest tegen en hoop jij dat morgen de minste stemmen krijgt?
En eh, je mag er maar 1tje noemen :p Voor mij is dat absoluut VVD. Jep, die vind ik NOG erger dan de LPF :eek: |
beetje nutteloze topic niet? :rolleyes:
|
SP en groen links
alles verdelen kom nou.... ik hoef toch niet aan alles voor zwakkeren te betalen solidariteit is goed tot op bepaalde hoogte en daar zitten wij al heeeeel ver onder |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet je wel echt vervelen als je zoiets neer zet. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou het nutteloos zijn? Ik zie veel nut in dit topic... en ik meen het nog ook |
LPF; een setje incompetente, onderontwikkelde, onervaren en infantiele kneuzen die niet weten waar ze mee bezig zijn...
|
VVD en CDA: puur omdat de partijprogramma's mij totaal niet aanspreken.
|
Héb je even....?
VVD, met stip op 1, LPF, Conservatieven.nl, Emile Ratelband, SGP Onder andere. |
SP, CDA, ChristenUnie, SGP, LPF en de Ratelband/Haitske/Winny-partijtjes. :p
|
De PvdA. Niet omdat de ideeën van deze partij niet goed zouden zijn, maar omdat die ideeën door Wouter Bos slecht worden gepresenteerd. Zo wekt hij de goedkope suggestie de drugsproblematiek te kunnen oplossen door een korte-termijnoplossing. Die oplossing werkt dus niet voor de lange duur. Jammer.
|
VVD en GroenLinks zou ik nooit stemmen.
|
groenlinks, christenunie, cda..
|
CDA en LPF
|
VVD
SGP Ratelband Conservatieven.nl Christenunie LN |
Sjah, dat zijn er zo veel. Maar politieke discussies horen op Actualiteit & Nieuws, ik betwijfel echter of dit topic voldoende bijdraagd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |