![]() |
Wat zou jij posten...
...in het post wat over je voorganger-topic over jezelf, als je een ander was?
|
meisje met een lieve avatar
ofzo :o |
Je moet dus wat over jezelf zeggen?
|
Citaat:
Wat je over jezelf zou posten, hoe anderen jou zien. Beetje wazig uitgelegd maarrem..tja Ok, ontopic. Aangezien ik zelf altijd die reacties krijg, zou ik ws zelf ook zeggen "Positief meisje, aan de sig. te zien. Al heel lang lid, 15 jaar en een avatar met een engeltje" |
there's no need to shout
|
nix want ik heb niet meegedaan :D:p
|
taart!
en over m'n sig: you pervert! |
over m'n sign: zinnig zinnetje, was een poosje geleden nogal op mij van toepassing was :o
over avatar: jeuj ik hou van Leendert Jan Vis :D :p over nick: heeft absoluut niks met mij te maken. :) Verder: zit nog nie super lang op ut forum ennuhm is lief meisje wat bijna 16 wordt :o :) |
Over sig: Verklaart een boel
Avatar: Zie sig ;) Mezelf: Meisje wat niet vaak post |
Citaat:
Over sig: ik geloof dat ik gek ben Avatar: lief katje Mezelf: duffe fb (die arrogant is volgens veel leden :confused: ) |
*herhaalt de dingen die gezegd zijn*
nick: moeilijk, onuitspreekbaar (en word heel vaak fout gespeld :o) avatar: lief sig: verwarrend, vol Over mezelf: post veel ( waar? :confused: ), en ehm.. ff kijken.. Oh, en over mn fotoboek.. 'Had je heel anders verwacht!' |
iik zou mijn nick kinderachtig vinden, mijn sig stomen mijn avatar ook kinderachtig. Misschien moet ik alles eens veranderen :o
|
Mooie sig, coole avatar, een uiterst interessant en intelligent persoon :D
(die trouwens haar avatar wel gebruik om iemand belachelijk te maken en niet omdat ze het eens is met haar standpunten) |
In een woord: perfect.
|
Naam, sig en avator passen bij elkaar.
|
De allerleukste forummer die er is :D
|
bla bla bladerdeblabla
|
wat een nerd. :cool:
|
standaard naam, wel mooi op zich. Ik weet niet wie die man van je avatar is? :confused:
|
Waah gave avatar jongen, Portishead rulez, ja je hebt gelijk, het leven is best aangenaam. af en toe. En meer van die nonsens.
|
Me luvz your avatar :o:rolleyes:
|
*Zoals ikzelf zou reageren als ik iemand met dezelfde profiel als ik zou zien* (vaag)
nick: slaat nergens op man avatar: lieve koe sign: ow leuk, een chat, kga es kijken / hé, je kent The Who? |
naam: xnaamx
avatar: wat zou dit teken dan betekenen? sig: u zegt wat? mezelf: post niet vaak, wel redelijk lang lid |
Citaat:
Ja ik las het door en vond ook dat het nogal wazig klonk:pMaar het geen zin het te veranderen ;) |
Over mijzelf: Soms positieve posts, andere keer weer negatieve.
Sig: Briljant Avatar: Hij blijft cool :D |
Een superaardig meiske van 15 die een hekel heeft aan school. Een heel goede signatuur van de geweldige zangeres Sarah en een grappige schildpaddenavatar.....
Zoiets...? |
cheeky cheeky!
|
is die avatar niet die gast van news radio?
|
dat ik een of ander stom blof fan kind ben ofzo die te veel over d'r vriendje lult..
:) in het echt ben ik anders.. hoop ik toch wel :) |
Citaat:
wat betekend dat nou? |
Meisje wat stoer wil zijn, maar dat stiekem helemaal niet is en ook nog es bang is in het donker :o
|
idioot die niet weet wat de zin van't leven is
|
Citaat:
nou ja cheeky betekent lekker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |