![]() |
Wat is je favo "ik zit achter de pc" houding??
Persoonlijk lekker met beentjes op buro, en typuhhh maar............
|
zit meestal gewoon op mn stoel, draai momenteel af en toe een beetje boel in de stoel om er niet voor te zogren dat mn nues verstopt raakt
|
achteroverhangend op m'n stoel
|
Ik zit meestal een beetje voorovergebogen, goed voor je rug *not* achjah...wel een relaxte stoel thuis, zo'n mega grote leren stoel (y)
|
Rechtop op mijn stoel, met mijn armen horizontaal plat op tafel liggend :p. Dat is de beste houding schijnt, houd je uuuuuuuuren vol :p
|
In kleermakerszit of 1 been op de stoel, lekker scheef dus (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op m'n kamer lig ik altijd (met m'n benen omhoog en een kussen in m'n rug) op een stoel, kan ik ondertussen tv kijken aangezien die computer niet zo snel is; hierzo zit ik gewoon 'normaal' op een bureaustoel :)
|
Bureaustoel zo hoog mogelijk, dat met mijn benen tegen de tafel kom, en ze dan gestrekt op de stoel aan de andere kant van de tafel leggen... :)
|
Ik zit op een rieten stoel, met een kussentje erin. Schuin zittend voor de PC met mijn voeten onder het het meubel.
|
voeten op een opberg bak die onder het bureau staat... enn verder.. tja telkens anders, maar meestal relax een beetje onderuit... ohw ja en ik heb m'n armen altijd steunend op zo'n pols ding... echt relax... is ook beter geloof ik... maar het typt gewoon fijn :)
okay, ik ben weer es onduidelijk |
Met 1 been over de leuning. Klinkt niet echt comfortabel, maar dat is het wel :)
|
een been over het andere, voet tegen het paaltje waar de bureauplaat op leunt, linker elleboog leunt op plaat. (zo zit ik nu :))
|
Op mn bed, zittend of liggend..
|
beetje schuin, met me voeten om de verwarmingsbuizen die van de ketel op zolder naar de keuken loopt (u-hu door mijn kamer heen :))
|
een been onder m'nkont
of m'n voeten op de modem( of hoe heet dat ding) op die kast waarje hem aan en uit doet |
Citaat:
|
Citaat:
:D De systeemkast Ik zit meestal gewoon krom in mn stoel, maar naar aanleiding van dit topic ben ik met 2 benen gekruist op de tafel gaan zitten (alleen mn benen heb ik het dan over he) En ik moet zeggen dat eht wel relaxt zit :) maar over een tijde niet meer denk ik........ |
Citaat:
|
Eehm... Meestal zit ik redelijk "normaal" achter de computer, maar nu in een beetje scheve houding met mijn voeten op mijn stoel......
|
achterover geleund....relaaaaaxed :)
|
jointje erbij, relaxt achteruit leunend, en wat dnb ofzo.. :D
|
Citaat:
Soms leg ik mijn benen ook naast het toetsenbord (dan leg ik die op mn schoot, anders typt het niet :) ). Meestal zit ik gewoon onderuit gezakt (goed voor mn rug) of op 2 stoelpoten (is mijn moeder erg blij mee). |
Het linker been recht naar voren onder een hoek van 90 graden, het ander in een hoek tussen de 30 en 85 graden daarvandaan, languit gespreid. Onderuitgezakt en als het kan m'n nek rechtop. Ofzo.
|
hmm, oke, ik ga proberen te beschrijven hoe ik zit.
sorry alvast als het onduidelijk is ;) goed, ik zit op een stoel, linkerbeen (meer voet eigenlijk) onder mn rechterbovenbeen beetje onderuitgezakt met mn rug tegen de rugleuning aan mn rechtervoet op zo'n stukje stang van de computertafel (zeg maar o de poot, maar dan zit er nog een stukje naar voren toe aan die poot, en daar heb ik mn voet opstaan) rechterhand op de muis (behalve als ik type) linkerhand tussen mn linkervoet en rechterbovenbeen (dan krijg je zeg maar een soort 'stapeltje' eerst linkervoet, daarbovenop mn hand, en daarbovenop mn rechterbovenbeen Beetje duidelijk? :D |
beetje onderuit gezakt
|
Nu ik dit lees zit ik alle kanten op te draaien... ;)
|
Op mijn stoel, hand bij de muis, met de rug gebogen anar beneden (slechte houding :o )
|
De kleermakerszit.. of de kleermakerszit maar dan met je rechterbeen op de stoel neergezet.. als je dan niet typt kan je linkerarm dan fijn op je been leunen (y)
|
Citaat:
|
ik kan niet zo goed stilzitten, dus per dag ongeveer 234 verschillende houdingen :)
|
Ik zit heel vaak voorover, das niet echt goed, maar hou er ook van lekker uitgezakt te zitten :) :D
|
Ik heb hier helaas niets om m'n benen op te leggen:(
|
Meestal met 1 been op het bureau of op de kast van de computer, maar zit ook wel eens gwoon recht :p! En soms ook nog in kleermakerszit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |