![]() |
Hellup!!
Hallow,
Me vriendin Jasmin was vandaag op dr scooter wezen rijden en ze wou um starten en het werd dr zwart voor dr ogen en ze draaide aan het gas en nou heeft dr voorkant van dr scooter een paaltje geramd en nu is dat voor helemaal kapot! Weet iemand hoe ze dit aan dr (best wel) strenge ouders moet vertellen?En weet iemand hoeveel ze ongeveer kwijt is voor een nieuwe voorkant? Ze heeft een rode Yamaha Neo's! Hellup dr en zet hioer een mogelijke oplossing neer!!! Plz greetz Ik |
Gewoon direct zeggen..
|
gelijk zeggen inderdaad.
verzwijgen heeft geen zin ze komen er toch wel achter... |
Ja maar haar ouders zij negt streng ze is eg tsuperbang om het te vertellen! En ze wil weten wat een nieuwe kost zodat ze daarvoor kan sparen :(
|
wat wil je nou eigelijk horen?
je wilt horen dat ze nix moet zeggen ofzow:S als je wilt weten hoe duur dat is moet je naar de fietsenmaker ofzow. zij hebben kijk op de schade en weten wat het kost om hem te laten maken |
Ja das waar, ze belde net ze ging het tog maar zeggen.......
|
Citaat:
|
Ik hoop dat dr ouders een keer begrip tonen :S
|
ja hoop ik ook
|
Eerlijk zijn, zij kan er nx aandoen dat 't helemaal zwart werd enzo toch???En erbij zeggen dat ze zelf de schade betaalt enzo, zodat haar ouders er verder geen last van hebben zeg maar...
correct me if I'm wrong |
Gewoon eerlijk zijn en zeggen, er is toch niet onderuit te komen.
... Of gewoon iemand de schuld geven die ook de schuld wil krijgen! :D ...Maja niemand is zo gek he... :D |
Citaat:
ok ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |