Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mensen die S H A G roken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431441)

dubbelfris 24-01-2003 17:02

Mensen die S H A G roken

Vreselijk,vreselijk !!

Het zal weer iets zijn waarvan ik alleen het denk maar ik hou echt absoluut niet van shag.

Het ergste is nog als een MEISJE shag rookt in de coupe waar jij ook zit. BAH BAH BAH (n)
Echt de grootste afknapper is als een meisje shag gaat roken waar jij bij staat ' even een shaggie draaien '

Vele vrienden zijn het er over eens,shag is voor boeren ( oeoe)
en voor hele foute meisjes

Hopelijk is iemand het er mee eens zodat ik niet weer voor lul sta met die microfoon in de volle zaal :eek:

Mara 24-01-2003 17:05

Roken is sowiezo stom.
Punt.

dubbelfris 24-01-2003 17:06

Citaat:

MeelFriek schreef:
Roken is sowiezo stom.
Punt.

daar vraag ik toch niet naar ? :rolleyes:

DarkRaven 24-01-2003 17:07

idd

GRRR 24-01-2003 17:08

och niet zeiken. shag rokers zijn gewoon mensen met een wat verfijndere smaak. lees ze houden zo erg van tabak dat ze het eigenlijk liever geinjecteert willen krijgen

heb een tijdje javaanse jongens driekwart zwaar gerookt zodat ik minder rookte. een shagje was effectiever dan 5 sigaretten.

de communiceerbeer 24-01-2003 17:11

ja.

hallo bernie! 24-01-2003 17:13

Ik zie niet in waarom iemand die shag rookt achterlijker is dan iemand die prefab rookt... :confused:

Het zal wel aan mij liggen, maar roken is sowieso een teken van non-intelligentie. Immers, je maakt jezelf verslaafd aan een drug, maar veel schandelijker is dat je de leefomgeving van anderen buitengewoon erg schaadt door de rook en de lucht, en bovendien je meerokende vrienden/omgevingsgenoten een vergrootte kans op een vroege, niet-fijne dood bezorgt. Shag of geen shag.

Maar daar ging het hier niet om. :)

DarkRaven 24-01-2003 17:15

:d

dubbelfris 24-01-2003 17:17

Citaat:

wuppie schreef:

Maar daar ging het hier niet om. :)

zucht...

shithead 24-01-2003 17:18

ik heb zelf shag gerookt en ik vind er nix mis meej hoor...
staat misschien wel raar ja, een meidje dat shaggie draait en rookt, maar die ken ik genoeg...
maar nou ben ik gestopt...
een week om precies te zijn :)

Stammtisch 24-01-2003 17:18

Citaat:

wuppie schreef:

Het zal wel aan mij liggen, maar roken is sowieso een teken van non-intelligentie. [/B]
Tuurlijk, roken is een idiote bezighied... Maar een teken van non-intelligentie is het nou ook weer niet. Ik rook zelf shag, dat doe ik trouwens omdat als ik sigaretten rook, 10 keer meer op een dag rook. Maar om me zelf nou erg dom te noemen, nee...

hallo bernie! 24-01-2003 17:26

Citaat:

Stammtisch schreef:
Tuurlijk, roken is een idiote bezighied... Maar een teken van non-intelligentie is het nou ook weer niet. Ik rook zelf shag, dat doe ik trouwens omdat als ik sigaretten rook, 10 keer meer op een dag rook. Maar om me zelf nou erg dom te noemen, nee...
Wat is exact het verschil tussen dom en idioot? :)

p-chez 24-01-2003 17:30

Ik rook shag, so what? Shag smaakt gewoon lekkerder dan sigaretten. En niet een klein beetje ook.
Sigaretten smaken alleen maar naar de ammoniak die ze erdoor gooien, en naar de plastiken filter.
Plus dat je sigaretten achter elkaar opsteekt.
Sigaretten zijn voor paupers :> lmd

dubbelfris 24-01-2003 17:33

Citaat:

p-chez schreef:
Ik rook shag, so what?

Geen paniek,jij valt in de catagorie die ik al noemde in m'n eerste bericht !
Maakt niet uit,in Groningen mag je shag roken !

Stammtisch 24-01-2003 17:34

Citaat:

wuppie schreef:
Wat is exact het verschil tussen dom en idioot? :)
Roken is een idiote bezigheid... idd. je kan ook zeggen; roken is een domme bezigheid, helemaal gelijk. Ik wil eigenlijk alleen duidelijk maken... Wat heeft intelligentie nou in godsnaam met roken te maken. Je kan je ook elke zaterdag de tering in zuipen en dat doe jij ook, neem ik aan, of dat nou echt gezond voor je is...

GRRR 24-01-2003 17:36

ik kom uit hartje rotterdam en ben indo, ben ik nu ook een boer? :rolleyes:

Stammtisch 24-01-2003 17:37

Citaat:

GRRR schreef:
ik kom uit hartje rotterdam en ben indo, ben ik nu ook een boer? :rolleyes:
Woon je in een boerderij en staat je computer tussen 40 koeien?

Zoulou 24-01-2003 17:37

ik rook al jaren shag, omdat sigaretten duur zijn, zich vanzelf consummeren en minder goed smaken.
Daarbij, tegen de tijd dat ik een shag draai, die rookt (met dunne vloei duren ze veel langer) zou ik 3 of 4 MArlboro's roken. Oké, roken is sowieso ongezond, met ik rook toch liver een pakje shag om de drie dagen dan 2 pakjes marlboro per dag.
Meisjes die shag draaien? Die hebben tenminste smaak :D

Mara 24-01-2003 17:37

Citaat:

telief.com schreef:
daar vraag ik toch niet naar ? :rolleyes:
Sorry hoor.. ben de hele dag al vervelend ;) Maar ok, mij vader rookte shag, mijn moeder rookt shag.
Vooral veel oudere mensen roken volgens mij shag, jongere minder.
Ik vind niet echt dat je een boer bent dan.

blackfairy 24-01-2003 17:38

Citaat:

telief.com schreef:

:D:D

ik rook zelf voornamelijk sigarette, maar heel af en toe een javaanse jonges drtussendoor vind ik wel lekker en stoor me niet aan mensen die zich eraan storen...eigenlijk

p-chez 24-01-2003 17:43

Citaat:

blackfairy schreef:
:D:D

Wat lach je?

Citaat:

telief.com schreef:

pff.. lekker origineel joh!

Rot toch lekker op! met je kuttopic!

dubbelfris 24-01-2003 17:45

Citaat:

p-chez schreef:

Rot toch lekker op! met je kuttopic!

maar wel met een sigaretje in m'n mond :o

' it's all about the reply's "

dubbelfris 24-01-2003 17:46

Citaat:

p-chez schreef:
Wat lach je?

dat stond d'r net zo mooi :o

Zoulou 24-01-2003 17:48

jah, lekker gemakkelijk mensen zo in categories plaatsen... p-chez is een boer uit grunn, mensen die shag roken zijn boeren, .... en mensen die lucifers gebruiken zijn oerapen, lmd. :confused:

EvilSmiley 24-01-2003 17:56

hahaha dit is grappig.
"ik en mijn vrienden zijn er mee over eens:
sag is voor boeren of hele foute meisjes"

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

p-chez 24-01-2003 18:02

Citaat:

EvilSmiley schreef:
hahaha dit is grappig.
"ik en mijn vrienden zijn er mee over eens:
sag is voor boeren of hele foute meisjes"

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ja, als je dat soort dingen beweert ben je echt wel keihard clueless.

EvilSmiley 24-01-2003 18:07

HET IS POPPULISME,
OPPERTUNISME, INHOUDSLOZE DISCRIMINATIE,
OPHEMELING VAN HET EIGEN (KAKKER) KLIQUE.

sorry, nix persoonlijks. :)

Wasp 24-01-2003 18:10

Als mensen klare sigaretten willen roken: Fijn.
Als mensen shag willen roken: Fijn.
Het boeit niet of diegene toevallig agrariër van beroep is, of van het vrouwelijke geslacht is.

Laat mensen toch in hun waarde zeg. Tjeez.

vrolijkevlinder 24-01-2003 18:17

:rolleyes: Waar maak jij je nou druk om

Olafant 24-01-2003 18:28

als je dan toch zo nodig per se moet roken dan maar shag, dat is echt roken.
niet van de mietige ingepakte peukjes (n)

mwuh, roken is zowiezo (n)(n)

dubbelfris 24-01-2003 18:29

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
:rolleyes: Waar maak jij je nou druk om
Ik maak me nergens druk om
Ik zit lekker op een heerlijke strandstoel in de zon te lachen om al die opgewonden reactie's :D :D

Zal wel aan het weer bij jullie liggen :confused: (n)

Cytherea 24-01-2003 18:59

Roken is stom.. ik snap het wel.. maar ook weer niet... ik bedoel: bah..

Shag is niet boers... shag is aso.. --> ga jij mar in een net restaurant een shaggie draaien.. dat doe je niet.. en anders.. dan ben je wel een boer.. :D

Mr.Oizo 24-01-2003 20:07

Roken is zo wie zo vreselijk :rolleyes: (n)

Freggol 24-01-2003 20:29

En ze stinken altijd zo uit hun muil dan :p

]{ing 24-01-2003 20:30

i love shag
zonder shag geen joint

en ik heb er ook niets tegen als een meisje shag rookt, ik zie niet in wat daar zoveel vreselijker aan is dan aan gewoon roken

the tourist 24-01-2003 21:08

Mij maakt het niet veel uit of iemand sigaretten of shag rookt. Roken blijft stom :) Toch vind ik shag wel iets gezelligers hebben :o

Balance 24-01-2003 21:12

elke vorm van roken bij een jongen of een meisje vind ik vies.

maar goed, dat wil jij volgens mij niet weten, dus laat ik het bij jouw vraag houden: ja ik ben het met je eens :)

het dappere meisje 24-01-2003 21:33

ja tis inderdaad niet om aan te zien :eek: vooral als ze dan zo;n plukje shag uit de bek halen omdat dat in het speeksel is blijven hangen... :eek: (n)

maar shag vind ik net zo erg als die sigaretten die helemaal wit zijn (ik geloof belinda ofzo? ) onze toiletjuffrouw rookt die altijd :p

maar toch trekken die witte sigaretten altijd mn aandacht.. als ik ooit ga beginnen ;)

Nee daan never :p ;)

Thomas 24-01-2003 21:42

Het boeit me net zoveel als de aambeien op mijn de kont van mijn oma.

Waar maak je je druk om zeg, roken is roken.

Paranoide 24-01-2003 21:43

Citaat:

Wasp schreef:
Als mensen klare sigaretten willen roken: Fijn.
Als mensen shag willen roken: Fijn.
Het boeit niet of diegene toevallig agrarier van beroep is, of van het vrouwelijke geslacht is.

Laat mensen toch in hun waarde zeg. Tjeez.

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

M@rco 24-01-2003 21:50

Citaat:

Spunker schreef:
En ze stinken altijd zo uit hun muil dan :p
Ja, om de één of andere reden stinken mensen die net shag hebben gerookt tien keer zo hard als mensen die een gewone sigaret hebben gerookt. Of het moet aan mij liggen... :D

Freyja 24-01-2003 21:55

Citaat:

telief.com schreef:
Vreselijk,vreselijk !!

Het zal weer iets zijn waarvan ik alleen het denk maar ik hou echt absoluut niet van shag.

Het ergste is nog als een MEISJE shag rookt in de coupe waar jij ook zit. BAH BAH BAH (n)
Echt de grootste afknapper is als een meisje shag gaat roken waar jij bij staat ' even een shaggie draaien '

Vele vrienden zijn het er over eens,shag is voor boeren ( oeoe)
en voor hele foute meisjes

Hopelijk is iemand het er mee eens zodat ik niet weer voor lul sta met die microfoon in de volle zaal :eek:

Dat vind ik zo triest... of het is voor iedereen sneu, of voor niemand. Maar om dat op sexe te baseren... *draait een shaggie puur om dwars te zijn*

*ok doet alsof ze een shaggie draait want ze rookt niet en heeft dus geen shag*

roman 25-01-2003 12:07

shag is goedkoper dus mensen met weing geld roken shag
boeren gewoon omdat dat zuinige fakkers zijn

Somebody Special 25-01-2003 12:39

*Steekt sjekkie op*

Ik rook al een par maanden shag.
Rookte daarvoor altijd sigaretten en als ik geen geld had jatte ik wat shag van mn pa.
Nu ik samenwoon rook ik alleen nog maar shag, mn vriend ook.
sigaretten zijn vies als je een tijdje shag gerookt hebt, ik moet er nu zelfs van kokhalzen!

Mindfields 25-01-2003 12:42

Ehm?
Ik rook voornamelijk sigaretten (davidoff), maar ik vind halfzware shag veel en veel lekkerder :) ik kan geen sjekkies draaien (wel joints) maar als iemand bereid is voor mij te draaien, rook ik liever een sjekkie. Boeiend of ik dat fout ben...

Dr. Aep 25-01-2003 16:25

wat een kansloze topic. Dus, als jou (topicstarter) moeder, zus, nicht, vriendin whatever shag begon te roken was ze dus ook fout? of zie je het dan even door de vingers?

Dit is wat men noemt generaliseren. Dat jij niet van shag houd, ok.

Dat jij niet van rokende mensen houd, ok.

Maar dat je mensen beoordeeld op dat ze shag rookt, daar moet je gewoon een ram voor je bakkes voor krijgen.

Jammer dat ik pacifist ben...

kastdeur 25-01-2003 17:02

ik vind shag-rokende meisjes altijd wel een beetje tjah...euh onvrouwelijk. beetje het type dat het haar overal maar laat groeien enzo:o

maar jah, dat is mijn vooroordeel:o

dus als er meisjes zijn die shag roken: sorry :p

dubbelfris 29-01-2003 21:39

Citaat:

Maar dat je mensen beoordeeld op dat ze shag rookt, daar moet je gewoon een ram voor je bakkes voor krijgen.

Jammer dat ik pacifist ben... [/B]
zucht,ik zie het al
jij komt net kijken hier (n)

Warsocket 29-01-2003 21:51

Ik rook ook shag sho what..
en ik heb er goede reden voor(niet voor het roken maar voor shag ipv sigaretten)

-goedkoper
-lekkerder
-je kan hem zo dik of sun rollen als je wil (je past je sjekkie aan aan hoeveel zin je hebt)
-is gezonder in de praktijk

laat me dat laatste ff uitleggen:
mensen die roken hebben een bepaalde mate van verslaving en die hebben .. zoveel nicotine nodig in light of gewone sigaretten zit minder teer & nicotine als shag dus rook je ipv i sjekkie bv 3 sigaretten en aangezien er in rookwaar meer schadelijke stoffen zitten als nicotine & teer krijg je van die andere schadelijke stoffen meer binne en dus is / zijn sigaretten ongezonder als shag

ps ik heb nix tegen mensen die sigaretten roken iedereen zijn eigen smaak ;)

MissCzechMeOut 29-01-2003 21:55

ik krijg zwaar astmatische aanvallen als ik shag rook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.