![]() |
Wakker liggen van...
Waar kun jij nachten van wakker liggen?
Ik kan echt uren wakker liggen als ik na ga denken over het Heelal. Waar stopt het? |
als er iets op mijn kamer niet staat of ligt zoals het altijd staat... :rolleyes: vreselijk...
|
Me leuter klem zit tussen de deur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf: schrijfdrang, liefde, smsjes, telefoonspelletjes. |
als ik denk aan mijn vriendddjeeee :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meschien zie je dartvader dan wel :p
|
Citaat:
|
van slapeloosheid? :p
nee ehm, meestal zorg ik wel dat ik in slaap val :D |
Verliefdheid
Problemen |
Citaat:
|
Ik lig altijd wakker als ik zenuwachtig ben, maar dat heeft iedereen denk ik wel
|
Soms zit er een Ert onder mijn matras en dan kan ik niet slapen :o
|
dingen die me om de een of andere reden dwars zitten
|
Citaat:
|
Om dingen die me dwars zitten, of ook het heelal :) of als ik gewoon niet moe ben.
|
als ik echt moe ben val ik van zelf wel in slaap :)
maar als ik ergens aan denk ofzo, kan ik nog lang wakker blijven :o |
Citaat:
Ik val nu door de mand ;) |
stress....
Alles wat ik nog moet regelen en moet doen omdat niemand anders de moeite neemt om het te regelen of te doen... En dan ga ik me weer kwaad maken en jah, dan slaap ik al helemaal niet meer!:( |
Ik slaap altijd als een roosje.
|
Liefde, school..
|
Citaat:
|
Vriendin.
|
Als ik nadenk over vrienden
Of over school :o |
Ik kan vaak moeilijk slapen door
Problemen... Stress Dat ik de volgende dag vroeg op moet staan, en dat ik snel in slaap moet vallen....zodat ik me daarover ga stressen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lig nooit wakker 's nachts. Heel soms, maar dan is het slapeloosheid,
of angst. Maar geen problemen of verliefdheid!! |
als ik zo'n beetje aan wat dingen denk, dan mjah... dan blijf ik wel wakker...
|
Nadenken over nu, later, hoe 't zou wezen, hoe 't nooit zou wezen. Nadenken over bepaalde mensen.
|
Ik kan over alles piekeren, zolang het maar iets met mensen te maken heeft....
En làng, làng.... Ik word altijd helemaal gek van mijn gepieker, maar uiteindelijk val ik gelukkig toch wel in slaap... |
ik lig altijd wakker door dat ´k verliefd ben ofzo, zit mn gedachte alleen bij hem het ° was het kussen zijn hoofd maar° gevoel...
|
ik heb wel eens van die dagen dat ik echt de hele tijd lig te piekeren en te woelen in m'n bed omdat allemaal gedachtes door m'n hoofd spoken. Meestal als er iets vervelends is gebeurd en ik een verklaring probeer te vinden.. super irritant want dan wil je ZO GRAAG slapen, maar dat lukt dan niet :p :(
|
Nadenken over alles wat me bezighoudt.
Of als k honger heb/naar de wc moet/ed, maar niet mn warme bed wil verlaten.. :o |
over alles nadenken :o
|
onafgemaakte dingen
|
Ik lig wakker als ik nog heel veel dingen meot doen en als ik denk dat me dat niet optijd gaat lukken
|
ik lig wakker als ik koffie gedronken heb 's avonds. en verder als 'k problems heb ofzow, of gewoon als ik ga bedenken wat ik allemaal nog moet doen enzow
|
Stress, daar kan ik uren van wakker liggen ook al ben ik nog zo moe. Vooral als het me werk betreft. Kga binnenkort nog veel meer wakker liggen denk ik :)
|
Gewoon over bepaalde dingen waar ik tegen op zie. Ook al zijn sommige dingen dan misschien nog nog heel ver weg. Dan kan ik de hele nacht liggen te piekeren.
|
Ik herken dat wel, wat de topicstarter zegt, nadenken over het heelal... de laatste tijd doe ik het niet meer zo vaak, maar ik heb een periode gehad dat ik niet in slaap kwam omdat ik zo confused werd... Dan schreef ik alles op in mijn dagboek en na verloop van tijd werd ik zo moe dat ik uiteindelijk toch wel sliep.
Ik lig de laatste tijd vaak uren te piekeren over de toekomst. Wat wil ik, wat kan ik, wat zal ik doen en hoe? En kan dat wel? Etc. Verder als er problemen in mijn omgeving zijn. Met mijzelf, familie, vrienden, in de wereld. Ik kan het geen plekje geven en ik kan het niet van me afzetten. Ik heb dan ook een erg slechte nachtrust, als ik voor 't laatst op de wekker kijk hoe laat het is is het meestal 03:00 of later en dan moet ik er om 07:00 weer uit... In het weekend haal ik het in en dan lukt het gekgenoeg wel. |
Ik lig niet zo snel wakker..
maar als ik wakker lig dan komt dat meestal omdat.. -- de hond tegen de deur naar de huiskamer aan het krabben is :mad: stoute Speedy.. -- ik iets belangrijks kwijt ben voor school.. -- ik ff helemaal depressief ben.. -- ik ruzie heb.. -- ik aan het nadenken ben over de dingen des levens -- ik moet denken aan de jongen die ik leuk vind en waarvan mijn beste vriendin zegt dat ik hem idealiseer.. :( -- mijn broer niet op tijd thuis komt.. -- zoieso teveel nadenk..] -- ik op mijn wekker zie dat het zo en zo laat is en dan ga uitrekenen hoelang ik nog kan slapen.. heel frustrerend! zoiets.. zullen vast wel meer redenen zijn.. |
nergens eigenlijk, als ik in bed lig wil ik slapen... ik heb veel slaap nodig
|
Citaat:
Ik lig wakker van het feit dat ik weet dat ik vroeg op moet staan, en dus snel in slaap moet vallen om genoeg uren te kunnen slapen.. Erg irri is dat. |
Citaat:
ALs ik ga nadenken hoe laat ik eruit moet ga ik aftellen en slaap ik onrustig om het uur wakker enzo...maarja...je moet wat! |
als de underpantgnomes weer bezig zijn
|
Stress
Spanning Schoolwerk (te veel gewerkt voordat ik ging proberen te slapen) Zorgen over of ik iets misschien heel erg verkeerd heb gedaan (had ik niet zo moeten reageren?) |
:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |