![]() |
je krijgt 500 duizend euro!!!!!!!!!!!!!
en dan moet je 1 jaar in je eentje doorbrengen op een onbewoond eiland (overleven lukt op zeker)
doen? |
Is er tv? :p
|
is er tv/gsmontvangst? dan wel jah :p
|
Nee, ik denk dat dat te saai is om gelukkig van te worden.
|
1 uur per week tv, geen telefoon :p
|
Als 't gefilmt wordt wel...
en als ik een fotocamera mag, pen en papier en 10 goeie boeken... |
Citaat:
|
Alleen als het niet gefilmd wordt. ;)
En ik een gratis inrichting kan laten gebeuren. :p |
Citaat:
Ik zou wel gaan, het enige wat ik wil is dus een beetje zoals -Niels-. Heel veel papier, meerdere pennen (voor het geval ze opraken of zo?:D) enn een hele boel batterijen+cd-speler+muziek. (Stroom is ook goed:p) |
Nee, zoals het nu is gaat het hartstikke goed. Ik kan wel zonder die halve ton.
|
een jaar is wel lang...
is het trouwens een mooi eiland? mooi stand, schone zee, lekkere temperatuur, veel zon of veel rotsen, smerige zee aan een strant van grote stenen, koud, veel regen? Als het die eerste is en ik mag een hele stapel boeken meenemen doe ik het wel, als het die tweede is, doe ik het niet ;) |
Ja en nee...
Nee: Sommigen kan ik gewoon niet achterlaten, dan maak 'k me vast helemaal gek (dat doe ik nu ook weleens :o ) op zo'n eiland. Ja: Het is zeer verleidelijk, vorrig jaar rond deze tijd had ik het absoluut gedaan. Kan er geen regeling worden getroffen ofzo dat et met z'n tweeën mag, en het geld gedeeld mag worden? :s |
Nee joh, na een jaar op zo'n eiland kan dat geld je toch niets meer schelen...
|
500 000 uhmmm,
een jaar op een onbewoond eiland in je uppie, met z'n tweeen zou ik nog wel doen. maar alleen. Nee denk het niet |
Mogen kranten en 1 x in de week bellen ook i.p.v. tv? :o
|
Graag!!!
Zouden ze daar een TV programma van willen maken? :D |
Hm.. als het eilandje voldoet
aan mijn eisen, en k contact met bepaalde personen kan houden, ja. Anders niet. (hm.. zou toch wel wat mensen missen.. Kan er niet nog eentje mee?) |
zeker weten :)
|
helemaal alleen? Nee, nooit, ook niet als ik er 10 miljoen voor kreeg.
|
ja hoor
|
Citaat:
|
In mn uppie op een onbewoond eiland? Nee, ik denk het niet.
Met zn 2en, jah, vandaag nog! Met cameraploeg erbij? Jah hoor! *Kan niet zo goed tegen alleen zijn* :o |
Alleen niet, met zn 2en wel.
|
Citaat:
|
Lijkt me dat je als je een jaar in je uppi geleefd hebt helemaal bent vervreemd en daarna ook niet meer mer veel mensen ook gaat waar je eerst wel mee omging en dat lijkt me nks.
|
als ik een paar vrouwen mee mag nemen ;) dan zou ik het zker wel doen :P
|
Neuh, doe ik niet.
|
Niet echt bepaald de behoefte aan, kga liever minimal 5 dagen per week werken, anders verveel ik me echt te pletter.
|
Als ik mn vriend niet had gehad had ik het gedaan, nu niet
|
nee dan wordt ik gek.
zolang kan ik absoluut niet tegen alleen zijn. De mens is een sociaal dier, we hebben contact nodig! |
op een voorwaarde, dat ik een gigantisch lekker wijf mee mag nemen :D :D
|
Citaat:
|
zeker weten, ik zou het ook gratis doen. /me houdt van avontuur
|
ik zeg toch alleen...
en je mag wel wat boeken enzo meenemen, maar geen pc of telefoon! lmd. |
Citaat:
Dat doe ik niet dus :p |
Citaat:
|
doe ik wel hoor, maar moet ik wel 1 persoon mee mogen nemen, als dat niet mag jammer, of 'k probeer dealtje te maken, dat 'k maar de helft van geld krijg als 'k iemand meeneem
|
Als er wat leuks te doen is (computers, TV, telefoon etc.) dan heel misschien wel. :)
|
500.000 koeieschijt, daar doe ik het voor:p
|
Ik doe het voor 500 Euro al, voor 100 ook, voor 50 ook... zelfs als ik alleen het vliegticket heen en terug krijg...
|
Als 't een tropisch eiland is, zonder enge beesten of wat dan ook, en ik mag boeken meenemen - vandaag nog.
|
Als ik in plaats van die tv/boeken een telefoon had zou ik het wel doen, anders niet :):D
|
Citaat:
|
dat zou ik echt niet doen... ik zou me doodvervelen en ik zou me heel eenzaam voelen...
|
Ik zou dat dus echt wel doen :)
Pff als iemand et me aanbied wil ik et zelf gratis doen :D Mits et wel een tropisch eiland is met veel eten.. zonder dat je op je hoede moet zijn voor gevaarlijke dieren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[Of is Thorne geen lekker hapje?] |
nee.
ik vind een jaar veel te lang om alleen te zijn |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |