![]() |
Des nachts naar de WC moeten
Moet jij vaak des nachts naar het toilet? Ik - omdat ik veel drink [water] - alleen als ik binnen twee uur voordat ik ga slapen nog redelijk veel drink. En jij?
|
Jup, heel vaak..
Heb alleen nooit de zin om m'n warme bed te verwisselen voor de kou.. :o |
gelukkig niet, maar als ik wakker wordt moet ik wel binenn vijf minuten heel erg ...
|
Ik moet vooral als ik eraan ga denken. Maar als ik dan ga, kan ik meteen niet meer slapen. :S Ik zou soms wel willen dat ik een po had. :P
|
Bijna nooit eigenlijk :)
|
alleen als ik heb gedronken dan strompel ik echt vaaaak naar de toilet.
|
Citaat:
|
Elke nacht
|
Nooit
|
Citaat:
|
Alleen soms als ik wakker wordt, maar meestal slaap ik gwoon heel de nacht door en ga ik 's ochtends naar de WC.
|
Soms, maar dan ga ik er ook enkel maar uit als ik echt nodig moet :s
Eigenlijk niet goed, mja... 't is zo koud beneden in de badkamer :s |
nooit
|
Dat doe ik wel als ik weer wakker wordt
|
Echt bijna nooit... alleen als ik dan wakker word moet ik dan vreselijk naar de WC.
|
De producatie van het bijnierschorshormoon ADH houdt, volgens mij, 's nachts de plasbehoefte tegen. Weet iemand producten die de aanmaak van ADH ietsjes omhoog brengen? Ietsje is genoeg, ik hoef geen neusspray!
|
Nooit, alleen als ik op vakantie ben dan moet ik wel elke nacht. Zal wel komen door het besef dat er dan geen toilet in de buurt is. :)
|
nooit
|
ik hoef 'snachts nooit naar de wc, naja heeeeel soms wel. als ik 'n keer wakker word dan moet ik wel 'ns naar de wc verder nie
|
Nee, bijna nooit.
|
Nee, voor ik slaap wel, maar ik word er nooit wakker van.
|
Bijna nooit! :)
|
Zelden, alleen tegen de ochtend aan, maar dan weiger ik vaak om me bed uit te gaan en slaap gewoon door.
|
Citaat:
|
Ik word er niet wakker door, maar mocht ik midden in de nacht wakker worden (komt vrijwel nooit voor), dan ga ik dan wel...
|
Ja standaard rond een uur of 4 :o
|
zeker 1 a 2 keer per nacht..
|
Heel af en toe..
|
Nee nooit eigenlijk... Heb wel soms dat ik wakker wordt van de dorst, meestal als ik gesport of gedronken heb voor het slapen.
|
Eerst wel heel erg, maar nu niet meer.. Gewoon net voordat ik in bed ga liggen naar de wc en meteen 's ochtends weer... en tussendoor er niet aan denken en niet met water in aanraking komen... Daardoor is het me gelukt denk ik :D
|
ligt aan de avond ervoor, na meer dan 2 biertjes moet ik wel ns, anders meestal niet
|
Citaat:
Maar ik heb mezelf aangeleerd om 's nachts niet te hoeven.. :D maar dan moet ik wel de hele nacht doorslapen, want als ik miden in de nacht wakker word moet ik wel.. is wel jammer want dan moet ik helemaal naar beneden.. is donker :( en de hond ligt dan met ze glans oogjes naar je te kijken.. :eek: Ik wil later niet voor niks een huis met zoveel mogelijk wc's .. hoe dichter bij me bed hoe beter! |
Ik bijna nooit :) :D
Ja, of je mot op stap gaan erbij tellen :D soms mot ik op zo'n avond wel 3 keer naar de WC en soms hoef ik ook helemaal niet te pissen, zo verschillend is dat. :D |
nooit. Alleen soms ´s avonds voordat ik slaap, maar heb nog nooit gehad dat ik midden in de nacht wakker word ofzo.
|
Ik moet meestal wel 's nachts naar de wc, vaak wel 2 à 3 keer. Ik drink voor ik ga slapen altijd heel veel koffie, dan nog thee, dan nog water.. Dus echt verwonderlijk is het niet. Gelukkig hoef ik niet ver te lopen naar de wc :D
|
ja vaak maar 'k ga maar zelden ben bang int donker :o
|
Nooit, en als ik dan ooit moet, dan houd ik het op, want ik ga niet mijn warme bed ervoor uit, ook ben ik lui :D
|
nooit.
Ik drink sowieso niet veel dus hoef bijna nooit naar de wc. |
Nee bijna nooit.
|
Citaat:
|
heel zelden, tenzij ik naar bed ga en al een beetje zin om te plassen maar denk "bah, 't zal wel overgaan". Dan moet ik 2u later toch opstaan.
't Gebeurt anders wel vaker dat de wekker afgaat en ik meteen rennend naar de wc moet. En tja, het gebeurt wel eens dat ik opsta zonder echt naar de wc te hoeven, maar alleen omdat ik al uren wakker lig en me verveel. Dan ga ik op de pot een sigaretje roken :D |
Citaat:
|
nooit
|
jah heel vaak ! ik drink ook veel water als ik niet kan slapen, terwyl ik muziek zit te luisteren
|
zoals de topicstarter zegt: als ik een uur van te voren wel wat drink wel ja
|
Bijna nooit.
|
Nee, nooit
|
hangt ervan af of ik veel gedronken heb......
|
soms een tijd lang wel, bijna elke nacht eruit en dan weer niet.. dus? Conclusie? huh? :p
|
af en toe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |