![]() |
rijexamen
wie heeft er binnekort rijexamen of heeft al ( een paar keer) rijexamen gehad. Ik ben nu 2 keer gezakt en baal er echt van. *** CBR :p
|
In totaal drie keer gehad, vier keer als je de TTT meetelt. De 2e keer zakken zuigt inderdaad ja, maar gelukkig was al die ellende bij mij na de 3e keer voorbij (als je dat ongeluk op dezelfde avond niet meerekent ;)).
|
k had geluk dat ik alles in 1 keer haalde...ondanks een ingreep tijdens mijn praktijk....
|
Citaat:
|
Ik reed/rijd perfect, dus ik haalde het glansrijk in een keer.
|
Eerste keer maakte ik een fout: auto niet gezien. Tweede keer geslaagd.
|
Citaat:
|
Het is altijd een combinatie van factoren wanneer je zakt. Bij één foutje ben je niet direct gezakt, maar áls je zakt, dan noemen ze ook meteen een hele waslijst met fouten op. Dan kun je in elk geval niet klagen dat het onterecht is.
Een remingreep in een bocht op een rustige weg ofzo (omdat je snelheid iets te hoog lag voor die bocht bijvoorbeeld), zal er niet meteen toe leiden dat je gezakt bent. Midden op een drukke kruising bestuurders van rechts niet voor laten gaan, zal er natuurlijk wel voor zorgen dat je gezakt bent. |
Citaat:
Toen ik slaagde had ik btw ook een ingreep. Er was net een ongeluk gebeurd op de kruising en ik moet er langs heen. Kwam er een auto van de andere kant aan rijden, via een hele rare manier. Ik zag hem wel, wou op de rem trappen maar m'n examinator deed dat net ff iets eerder. Toen we terugkwamen en zei dat ik geslaagd was, vroeg ik waarom ik niet gezakt was vanwege die ingreep. Hij zei toen: "ja joh, dat maakt niet uit, ik had je zelf gevraagd of je op die manier er langs wou rijden en je zag hem toch op tijd, dus maakt niet uit". Nou ja, ik dacht: "BOEIEN" en heb mooi gelijk m'n roze papiertje op kunnen halen. |
ik heb em twee keer gedaan :o
theorie in een keertje :D 2 fouten geloo fik |
Citaat:
|
Citaat:
toch? |
Nee, ik vind het niet nodig. Bovendien stem ik GroenLinks. :P
|
ik ben gestopt
mijn autorijinstrucueur stonk en ik mocht niet hard rijden ;) :p nee mn budget was op... |
ben dinsdag geslaagd :o ..2e keer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gwoehahaha
Gelukkig heb ik m'n rijbewijsje alweer 2 jaar. :D |
Citaat:
Bij mij werd er toen gevraagd "Is iedereen minimaal 18 jaar?" Dom eigenlijk dat ze dat vroegen want van te voren moest je je ID al laten zien, mja, dat is echt weer cbr logica ook. :/ |
alles in 1 keer gehaald
|
Citaat:
|
ik schreef dat al eens in een gelijksoortige topic een week of 3 geleden.
Theorie = 1 keer Praktijk = 1. klote wagen heeft pech op het manoeuvreterrein (in België kan je het met je eigen auto doen, wat dus niet altijd een voordeel is) 2. Bordje met pijltje naar rechts niet gezien :o 3de keer goede keer :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben in 1 keer geslaagd :p zowel voor theorie als praktijk! :p
|
ik heb mijn theorie in een keer gehaald. 3 fout
mijn TT had ik afgelopen donderdag die heb ik ook gehaald. Als ik echt examen had gedaan was ik waarschijnlijk geslaagd. Ik moet 18 februari afkijken en ik zie het wel zonnig tegemoet. |
*heeft 5 maart haar eerste rijles* :)
|
Citaat:
Of na de tweede keer falen, dan moet je rijlessen nemen bij 'n rijschool en dan met die auto examen doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |