![]() |
wie draagt wat tijdens het slapen???
Geinspireerd door het topic over wel of geen BH bij vrouwen s'nachts, vroeg ik me af wie nu eigenlijk wat tijdens slapen draagt...
bijmezelf hangt het ervanaf waar ik op dat moment zin in heb, maar bijna altijd alleen in me boxer.... |
ik heb bijna altijd wel een pyama aan en een onderbroek/string, dus geen bh of hempje ofzow :)
EDIT: ik draag ook geen sokken :p |
pyama. In de winter dan. In de zomer gewoon een hemdje.
Ik ook GEEN sokken, BH. |
Als het heel koud is ( en ik mijn pyjama kan vinden ) een pyamabroek en jurkjesachtig geval.
Maar meestal is dat niet het geval en draag ik nix ( soms wel sokken want ik heb nogal snel koude voeten :D ) of alleen een string ofzo :) |
's Zomers een groot t-shirt of hemdtruitje en 's winters een trainingsbroek met een t-shirt of een shirt met lange mouwen. Beetje afhankelijk van hoe koud het is
|
meestal t-shirt & onderbroek
|
enkel een boxer
|
hemd & onderbroek
|
meestal een pyjamabroek en een topje met spaghettibandjes. Maar soms ook een ´hele`pyjama, of alleen een xxl t-shirt.
|
in zomer: nix
in winter: nix veel he ? |
Ondergoed, meer niet..
|
Dit gaat naar de kantine, daar past het namelijk een stuk beter dan hier..! Die van het BH kan hier wel, omdat dit ook met je gezondheid te maken heeft, tenminste, of het al dan niet slecht voor je is om je bh aan te houden..
|
gewoon onderbroek, verder niets
|
Citaat:
|
in winter ondergoed en tshirt
zomer ondergoed |
ik draag een boxer...
|
Zomer: T-Shirt + Boxershort
Winter: T-Shirt + Trainingsbroek + Trui + Boxershort |
Boxershort, lichtblauwe broek en een polo van mijn SV.
|
Citaat:
voor mijn vriend wel ja :P voor jou nie |
Winter: zijden pyama.. in 't zilver of in 't bordeaux rood!
Zomer: hempje en string.. |
Citaat:
|
euhm m'n pyjama en soms met m'n slaapsokken :) (kouwkleun) Naja en soms met of zonder bh.. ligt dr aan of ik zin heb om 'm uit te doen
|
In de koude winter, zoveel mogelijk. Liefst iets met lange mouwen en lange (pyjama)broek en sokken zijn dan ook wel fijn. :)
Zomer, zo min mogelijk, alleen niet minder dan alleen ondergoed.. edit: Dus ja, ik heb wel iets aan tijdens t slapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan hoe warm het is
in de winter ist een pyjamabroek met evt een oud shirt, in de zomer alleen een kort broekie |
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen een string, of naakt.
en sokken in bed zou verboden moeten worden :D |
Zomer: boxer (soms + tshirt)
Winter: pyama geen sokken :rolleyes: |
onderbroek en t-shirt
|
Vrij weinig..:) ;)
|
ik draag al jaren in de zomer én in de winter een korte broek, obdetrbroek en t-shirt
|
Alleen een boxer (en soms als ik het koud heb een t-shirt, maar dat komt eigenlijk bijna niet voor)
|
Altijd boxer.
|
Soms een boxer, maar meestal niks
Ik heb een dubbele ...sloop? Dus meestal warm zat :D |
nu heb ik altijd een pyjamabroek aan en een tshirt
|
Winter: Pyjama zonder iets eronder
Zomer: String of niets |
boxer, verder niks.
|
Een t-shirt + ondergoed
|
string of niks, altijd winter of zomer, als ik t koud krijg in de winter pak ik wel een extra dekbed of doe mijn badjas aan als ik net in bed lig
|
Verschilt.
Soms niks (zelden overigens), soms alleen ondergoed, soms een pyjama. En ja, dat zomers en winters, alhoewel zomers meestal alleen ondergoed. |
soms naakt
soms alleen boxer soms t-shirt en boxer soms pyama (en boxer) |
Pyjama en ondergoed :D Hoe warmer het is, hoe meer ik uittrek.
|
Een boxer :) en in de winter een pyama!!!
Ltrz, SunRise |
Citaat:
|
boxershort met soms een tshirt
|
Pyama's, broekje + hemdje, ondergoed,
slaapjurkgevallen. Hoe kouder het is, hoe meer ik aan heb. ;) |
Meestal oversized pyamabroek (loop ongelooflijk voor lul dan met zo'n lekkere oversized-broek maar ---> I LOVE IT :D) en een hempje of t-shirt/oud vestje.
|
meestal boxershort, als het niet te warm is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |