![]() |
Ken je dat gevoel?
Op psychologie mocht ie niet, dus here goes :
Even positief ! Ken je dat fijne gevoel? Een soort van kriebels in je keel gepaard met een heel relaxt gevoel. Ik kan het niet beter uitleggen.... Ik heb het zeer sporadisch, misschien een keer per 2 maanden oid. Je hoort er nooit wat over dus ik vroeg me af of dit toch een bekend verschijnsel was. |
al een dokter geraadpleegd?
|
Citaat:
|
volgens mij weet ik een klein beetje wat je bedoel ;) :o , als je ergens zin in hebt en daar aan denk bijv? ...
|
:confused:
|
Citaat:
|
neuuu ik niet :p
|
het irritante is dat als ik heb zit ik me altijd te concentreren op het behoud ervan... :D
|
Tsja, zoiets heet te veel alcohol op hebben. :p Ga je ook vage topics van openen.. ;)
|
Voor mij is het geen bekend verschijnsel.
|
om de 2 maanden seks? ;)
en nee, dat gevoel dat jij omschrijft (her)ken ik niet. |
Citaat:
|
ik ken het wel, soms is de wereld gewoon vrolijker dan andere dagen. Maar je kan het zelf ook wel een beetje sturen hoor.
bovendien de winter is over. |
maar wat heeft die kriebel in je keel ermee te maken?
|
Citaat:
|
zegt me niks :(
|
Kweenie.
Soms heb 'k wel een gevoel van; 'Hey, eigenlijk is m'n leven wel fijn..'. Krijg dan zo'n overdreven ik-ben-blij-gevoel van.. :o (zoals nu ;)) |
heel relaxt gevoel.. nadere verklaring? :|
|
Als je blowt zeker...
Ik heb alleen kriebels in m'n buik als ik bijvoorbeeld zenuwachtig ben.. |
Jaaajajaja adrenaline :)
Zo'n super relaxed gevoel, kan elk moment opzetten, tijdens het uitgaan, of als je op de fiets zit, en je denkt dat je heel de wereld aan kunt. Met zo'n kriebel in je keel. Heb ik ook :o |
Als ik een kriebel in me keel heb, heb ik vaporub nodig..
|
Citaat:
maar tis geen adrenaline hoor denk ik.... of indergeval een andere vorm van adrenaline dan voor een optreden oid |
ik voel me weleens vaker gek maar dat heeft meer met boardi te maken
|
:o Neu heb het volgens mij nog nooit gehad.
Hmz... kriebel in je keel en heel relaxed? :D Misschien als je rookt ofzow? :D ;) Maar goed dat kan ik dus nie weten want ik rook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |