![]() |
Heb JIJ fans?
Tegenwoordig heb je zo je 15 minutes of fame te pakken. Je hoeft maar even met je kop op tv te verschijnen en je bent een zogenaamde ''BN'er''. Maar voor de giechelige meisjes om de hoek kan je ook al een geweldig aanbeden figuur zijn.
Dus: heb jij al fans? This topic was sponsored by Milk®©, you're white engine... yeah baby!! |
niet zoveel als nare man
|
Voor zover ik weet heb ik geen fans.
|
Jammer genoeg niet :( lijkt me wel leuk
|
geen giechelende meisjes.. maar ja.. ach.. ik ben ook zelf een meisje.. Ik heb wel 'fans' denk.. maar ik vind dat een beetje raar om te zeggen.. dr zijn wel jongens waarvan ik weet hoe ze over me denken..
maar ik ben ook een fan van iemand--> ik ga lekker niet zeggen wie.. klinkt nog al desperate... uhmz.. ja ach.. valt wel mee.. maar sommige jongens zijn ook zoooooooo leuk :eek: |
ja, maar wel met mate
|
Ik hád ze. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa, van die gillende mensen hoef ik echt niet als fan te hebben
|
Citaat:
|
wie wilt mn eerste fan zijn
|
Ben jij mijn fan niet dan?
Oh nee, je bent dierlijk. Ik moet niets van je weten. ;P :eek: :o Ik maak een grapje hoor. Ik ben tolerant, niet bekerend. :D |
ik heb heel veeeel fans :p
|
jah :mad:
|
Jah hoor. Paranoide hier op het forum stalkt me :p, er zitten er een paar op ff.net en er sjouwen er een paar op m'n site rond...
:D |
Nee, en anders zijn ze bij mij iig niet bekend. ;)
|
Citaat:
|
genoeg
|
Ik heb geen fans die daar openlijk voor uit durven komen, nee.
|
Ja, miljoenen! Want ik ben Britney Spears! :)
:rolleyes: Zover ik weet niet. |
Citaat:
|
moewhaha, ja :( Helaas :)
|
Nee. Geen interesse btw
|
Wie wil mijn fan worden? :D
|
Citaat:
|
Ja, m'n zusje is m'n allergrootste fan! In haar ogen doe ik alles goed terwijl dat heus niet zo is. Jammer genoeg kan ze niet beter weten, ze is een mongooltje en ze beschouwt mij als haar voorbeeld. Tja...
|
gisteren tientallen op onzin :eek: :o
kdenk van niet :p |
neen :(
|
Ik heb fans ja!!!
Ben dirigent voor een koor, en er zijn altijd een aantal mensen die komen kijken:) Dat zijn mn fans!!! (en ja, daar zitten mn ouders ook bij ja:) ) |
Citaat:
|
Pas nog een giecheldoosje van 15: "Heej, jij bent op tv geweest!!" "Oh, zou goed kunnen ja" "Jij hebt mooi haar man!" "oke, bedankt...." :rolleyes:
|
hm.. ik heb geen fans meer.. *zielig* :D
|
Citaat:
|
Citaat:
2 kleintjes. Het waren er eerst 3, maar de derde heb ik niet meer gezien sinds hij weet dat ik 18 ben. (ja ze zijn erg, érg klein :D) ....Walgelijk...
|
k ben een fan van mijzelf!
Dus elke avond naar mezelf zwaaien in de spiegel |
Ja kijk maares op een ander forum, daar heb ik me toch fans joh! :D ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb fans :cool:, maarja dan heb je ook mensen die je haten :(
|
plonkie! (van onzin)
en een klasgenoot van me die bij me in de straat woont :eek: |
ach..
mn foto's met handtekening erop zijn.. |
ja.
|
Ik heb ook een paar fans maar die willen iets meer dan mijn handtekening ben ik bang :D
|
Citaat:
|
Ja, maar het worden er minder :( .
Mijn moeder had eerst een paar oppaskinderen die allmaal fan van mij waren, maar ze is al 2 jaar ofzo met oppassen gestopt. Nu herkennen ze me niet eens meer. Maarja het leven is hard. Gelukkig heb ik nog altijd een ´harde kern` fans... |
tuurlijk ;)
|
Citaat:
en ik niet trouwens, ben niet interessant genoeg... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |