![]() |
1 miljoen euro en een jaarabonnement op playboy...
maar dan mag je nooit meer internetten, in welke vorm dan ook (wap, msn, icq etc.)
doen? ik denk het niet :) |
Kan je nou echt niks orginelers bedenken?
|
Ik was eigenlijk niet van plan om hier positief op te reageren maar dat jaarabonnement op de playboy doet 't 'em. Ik denk trouwens dat vooral het vrouwelijk geslacht massaal de computers aan de wilgen gaat hangen (of is het in de wilgen??), welke gezonde Hollandse vrouw is er nu niet geinteresseerd in de Playboy :rolleyes: .
|
Issie weer hoor.
Nee, ik zou het niet doen. |
Nee, is onhandig. Internet is behalve een communicatiemiddel, ook de bron achter al mijn geweldige werkstukken ;)
|
Nee. Die playboy doet me niets, maar nóóit meer internetten? Ik gebruik internet voor school, voor de contacten, voor het contact met mn moeder, voor werk, enz.
|
Citaat:
[edit]HIHAIHAIHOEHAHAHEHEHEHAHAAHAOAA ik was je voor, aap[/edit] |
Ik ben overtuigd! EIN-DE-LIJK een abo op de playboy! :rolleyes:
|
Nee,
ik zou het wel willen, maar het is nogal nodig denk ik. Zeker nog wel een keer in de toekomst. En 1 miljoen euro is niet zooveel. |
Citaat:
Misschien dat Yasmine en Isabella uit GTST er nog inmogen dit jaar. :rolleyes: Dat zou 't em wel doen denk ik. Nee, 750.000 euro en de kans om bij die fotoreportage aanwezig te mogen zijn! I'd die a happy man! |
Wel als ik nog wel toegang heb toch de informatie die internet biedt (chatten wil ik best zonder als ik een miljoen heb), nee als dat niet mag...
|
Citaat:
Wie is Katja btw? Dat was toch ''Thera''? :rolleyes: |
echt niet
|
nee, kan je me nog beter op een onbewoond eiland zetten :o
|
duidelijk wel :) dan laat ik mijn vriend hier wonen bij mij :) en mag hij van mij wel dat jaarabonnement hebbe haha :D
|
Citaat:
|
dan hebben wij een deal :)
|
Playboy is nutteloos,
1 miljoen is toch zo op.. ( ;)) Neuh, internet is om mn tijd te vullen.. :o |
9. Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden.
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=33 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |