![]() |
hoe vaak heb jij al in een vliegtuig gezeten ?
heen en weer ,ik denk nu zo'n 13 keer
Maar m'n vader werkt bij Martinair dus wij gingen altijd op IBP basis ( indien plaats beschikbaar ) Dat scheelde wel een hoop duiten als je met zes man naar Spanje ging :o |
1 keer :)
en hoe is het op curaçao? |
nog nooit.
|
1x
in een sport vliegtuigje :) |
1x in een sportvliegtuigje,
naar Athene en weer terug (overstap in München, dus 4x) |
Citaat:
Maar ook veel genieten van het geweldige weer hier en de vreselijk leuke mensen . (y) Ik zit er nu al weer een week of 7 en ik heb echt zoiets van ' we gaan nog lang niet naar huis ' de komende maanden zeker niet. Sta je gewoon op zaterdagavond met honderden mensen in t-shirts op het strand te zuipen,echt rilaxt Je hoort het wel vaker,je kunt geluk niet ontlopen,het haalt je in ,maar ikzelf weet natuurlijk weer van niets |
weet ik niet
Zeer inhoudelijke nuttige reply |
2 keer ( heen en terug reis )
maar eigenlijk dus 6 keer, paar keer overstappen :) het was naar amerika toe, best wel leuk als je daar familie hebt :) en een keer in een sportvliegtuigje, 7 keer duz |
Citaat:
Je hebt je zendtijd weer gehad hoor ! :o |
Om en nabij de 25 keer.
|
Citaat:
|
2 x
|
keer of 12 denk ik.. kweenie
|
Heen-en-weer: Vijf keer, geloof ik.
|
Een keer of 20, 25? Geen zin om te tellen... Maar ergens daar tussenin.
|
ook iets van >>20
heb veel in het buitenland gewoond (lees: Nepal, Burkina) en wij gaan ook regelmatig op bezoek bij familie in de VS (om het jaar ofzo) |
vaak, heb er een hekel aan *zucht*
(groenland, canada) |
1x heen en terug
|
1 keer, 2 en een half jaar geleden, heen en terug naar Amerika:).
|
4 keer. 2 keer heen naar Griekenland (via Brussel ;)) en 2 keer terug (ook via Brussel ;)).
|
1 maal,
maar toen zat ik nog in de buik van mijn moeder. :D |
0 keer
|
Nog nooit.
|
1 maal, toen we naar Barcelona gingen.
|
4
|
Nog nooit, komende zomer voor t eerst.
|
Ik ga deze zomer voor 't eerst naar Malaga vliegen :eek:
|
16x maar ik weiger nog een keer te gaan, ik heb het niet zo op vliegtuigen.
|
Heen en weer 1x. Naar Orlando en terug :) :cool: met Martinair.
|
1 keer en toen kwam ik erachtir dat ik onwijze vliegangst heb :eek: (n)
|
3 x ergens naar toe gevlogen, (kreta, 2x Italie) maar met allemaal tussenstops, dus totaal 10 verschillende vliegtuigen.
|
0x
|
Geen enkele keer...
|
2x naar Malta en naar Cyprus
|
Citaat:
|
1x naar Turkije
|
4x... Mja, toen was ik nog een klein meisje (lees: 7 en 9 jaar). nu zou ik het denk ik heeeel eng vinden :o
|
2 keer, new york en barcelona
|
IBP? IPB dacht ik eerder ;)! Doet m'n nichtje ook wel eens (werkt bij KLM, maar dat wil jij natuurlijk niet weten :p).
Heen en terug is samen 1x? Dan heb ik 7x in een vliegtuig gezeten, anders 14x dus :P. |
32 x alweer
o.a. barcelona Dominicaans Republiek Bonaire St. Maarten Aruba Mallorca Israel China (+4 binnenvluchten) Amerika (o.a. L.A., New York, Canada) Italie Engeland Egypte Australie Nieuw-Zeeland Turkije Malta Cyprus Portugal Zuid-Afrika etc etc en 6 x met de bus heen en weer naar Spanje |
redelijk vaak, ik houd het niet meer bij... 10x? Geen idee
|
vaak, vinnet echt top!
|
o nee, niet 1 keer maar 2 keer, en in totaal zijn dat 5 vliegtuigen. fiew :)
|
3x naar New York, Liverpool en een rondvluchtje boven Rotterdam, en binnenkort voor de 4e keer, weer naar NY
|
1 x spanje
1x Amsterdam-New York (en terug) 1x een Amerikaanse binnenlandse vlucht dus 3x |
7x dan in totaal, heen en terug en paar x overstappen..:)
|
Citaat:
Oftwel, nee ik ben nog nooit met 't vliegtuig geweest. |
eerste keer --> naar curacao.. was 4 ofzo.. niet veel van doogedrongen... veel geslapen.. en weer terug is 2
naar Turkije.. 3 jaar geleden ofzo.. en weer terug is 4 Naar Spanje vorig jaar heen en terug dus +2 = 6 en dit jaar ga ik weer naar Turkije.. :D (wordt 8) Ik kan heeeeeeeeeeeeeeel goed optellen :D |
Best vaak.. mocht elk jaar
met mn oom en tante mee op vakantie. :) - Tunesië - Turkije - Florida - Indonesië (3x) - Aruba - Curaçao - Suriname - Thailand Tel zelf maar op. ;) |
kweenie precies.
toen ik 1 was, met m'n ouders naar Griekenland (heen en terug) ben een paar keer met het vliegtuig naar parijs geweest (toen was ik nog klein en ik ging in m'n eentje. m'n moeder vond het veiliger als ik 'gewoon' met het vliegtuig zou gaan... :confused: ). Een keer naar Portugal (heen en terug dus) Een keer naar Griekenland (heen in een keer, terug met stop in Zurich) Een keer naar Barcelona (heen in een keer, terug met tussenstop in Madrid :confused: ) Een keer naar Kreta (gewoon heen en terug) Maar van de zomer ga ik naar Amerika! (S.F. , L.A., L.V., en.... HAWAI!!!!) edit: ik heb ook nog een keer zo'n rondvlucht gemaakt, toen ik 7 ofzow was. Was kewl! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |