![]() |
Op welke leeftijd wil jij stoppen met werken later ?
of heb je daar totaal geen zicht of idee van ?
Ik heb altijd al gezegd dat ik voor m'n 26'ste verjaardag wil stoppen met werken Moet lukken toch ? En jullie ? :confused: |
Ik wil ongeveer nu stoppen met werken.
Maar dat kan even niet. |
Ligt eraan wat mijn beroep wordt.
Hopelijk iets dat ik heel leuk vind, in dat geval wil ik misschien wel helemaal niet stoppen met werken. |
ehm.. denk dat ik best lang wil blijven werken.. wil in ieder geval iets nuttigs doen met m'n leven.. stel dat ik ooit helemaal 'binnen' ben.. dan zou ik zelfs gewoon wat vaste uren blijven werken.. hooguit lekker vaak in het buitenland op vakantie gaan en wat meer tijd vrijmaken voor je hobby enzo.. maar stoppen, mwa.. wat eerder met pensioen en in spanje een huisje kopen is trouwens geen slecht plan. Maar we zien wel.. :)
|
Rond m'n vijftigste zou haalbaar moeten zijn. Of het lukt is twee.
|
Pff, dat zie ik dan wel.
|
Laat ik nou eerst maar eens gáán werken (na mijn opleiding). :D
|
niet eens beginnen met werken is de oplossing (y)
|
Geen idee, dat zie ik tegen die tijd wel. Je moet niet je hele leven willen plannen.
|
op m'n vijftigste.
|
:D zou je eerst aan het werken moeten?
Blup, weet ik veel wanneer ik later zou willen stoppen met werken. Vanaf het niet meer nodig is, en/of ik er geen zin meer in heb? Maar ik vrees ervoor dat we dan tot ons 70ste ofzo mogen gaan werken... |
ligt eraan. Dat zie ik dan wel. Ligt eraan wanneer ik met pensioen zou mogen enzo
|
Hmz... tussen mijn 55e en 60e hoop ik...
|
21 :d
|
Zo snel als ik van school af ben.
|
ehm, nooit zo over na gedacht... ik ben meer bezig dat ik over 2,5 jaar m'n diploma heb :)
|
Citaat:
|
zie ik dan wel... k heb iig geen zin om op m'n 50e niet meer te hoeven werken en dan dood te gaan van verveling
|
Hm, geloof er niet in da'k ooit een baan krijg.
Weet absoluut niet wanneer 'k zal stoppen. :o |
Citaat:
|
ik denk dat ik zo lang mogelijk door probeer te werken, zolang ik er plezier in heb en zolang het geestelijk en lichamelijk kan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |