![]() |
Fluiten
Fluit jij? Zo ja, wat en wanneer fluit jij dan? Zo nee, waarom niet? En wat vind je van andere mensen die fluiten? Word jij daar ook vrolijk van of vind je het eerder irritant?
Ik fluit niet, omdat ik het niet kan, en omdat ik het vervelend vind. Ook als andere mensen fluiten raak ik al snel geïrriteerd door dat vreselijke, vrolijke lawaai! |
Vroeger kon ik nooit fluiten. Nu wel, maar alleen heel vals.
Dat doe ik dan ook de hele dag. |
vaak, als ik me verveel of zomaar uit 't niets. Zonder er bij na te denken... . maar alleen thuis :D .
vooral m'n broertje vind 't irritant. maar dat zou ik waarschijnelijk ook vinden als hij fluit :o |
Ja, ik fluit. Maar dan wel met een instrument er bij. :D
Echt fluiten (met alleen mijn mond dus) kan ik niet. Ik fluit vals, ik kan maar een paar noten en geen hele liedjes. |
Ik kan het niet eens. :p
|
Ik kan wel fluiten maar doe het eigenlijk nooit, ik zing eigenlijk meer.
Ik vind het heeeel irritant als andere mensen en erger me er bijna altijd wel aan. |
Ik fluit niet.
|
IK fluit wel eens, kan in verschillende omstandigheden zijn. Meestal met de muziek mee die ik hoor. Alleen is het niet altijd even zuiver :o
|
Het enige wat ik fluit, zijn fluit-deuntjes uit de Sims :o
Verder vind ik het doodirritant als er bijvoorbeeld iemand de winkel in loopt, en CONSTANT fluit.. (elke zaterdagochtend om 11 uur ongeveer is d'r zo'n kerel.. :mad: ) |
Citaat:
|
Ik kan niet fluiten
|
sinds ik een beugel heb kan ik nog maar heel af en toen fluiten :confused:
|
ik floot, maar heb een jaar of 5 geleden mn fluit aan de wilgen gehangen
|
Dwarsfluit wel ja. :p
Fluit soms wel een liedje mee oid, maar dat is zò ontzettend vals.. :o |
Ik fluit dagelijks heel veel. Er zit gewoon altijd wel een leuk liedje in m'n hoofd en ik doe het ook vaak onbewust.
|
soms fluit ik wel eens, onbewust.. maar dan ook niet echt hard of opvallend geloof ik. sommige melodietjes raak ik anders niet kwijt :D
|
Ik vind het geweldig om op de fiets heel vals te gaan fluiten (vooral 's ochtends vroeg, als iedereen nog in bed ligt maar ik niet grrr...).
Krijg je het lekker warm van en wordt je hoofd even afgeleid van alles. |
Ik kan alleen maar onbewust met mijn neus fluiten......
|
ja, ik fluit...op de "gewone manier"
en ook zo tussen m'n tanden door ofzo.. :) |
Ik fluit niet... ik kon het ooit, maar dat was zo vals dat heb ik mezelf maar afgeleert.. Ipv fluiten hum ik.. dat is nog veel erger... want als ik maar even op me gemak zit begin ik met hummen (niet altijd, maar vaak).. met liedjes hum ik... en dan echt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en niet eens op de muziek ofzo.. ik spoor niet..
|
ik doe het altijd om andere mensen te irriteren
|
Citaat:
dus ik kan het nog wel (y) |
Nee...
Als ik iemand anders hoor fluiten krijg ik ook altijd meteen zin om iets vreselijks met die persoon te doen waardoor 'ie nooit van z'n leven meer zal fluiten. Vind het gewoon irritant :D |
Heel rottig als de melodie te snel gaat om te fluiten! :mad: (Alla Turca)
|
Ik kan het niet echt en doe het ook nooit.
|
Ja, maar alleen als ik net beschuit heb gegeten.
|
ik kan alleen fluiten door lucht naar binnen te zuigen en dat is niet zo hard, dus ik fluit erg weinig...
|
Ik kan niet echt hard fluiten, alleen maar zachtjes.
Vroeger kon ik t helemaal niet, misschien komt t toch nog es goed. Heb er geen problemen mee als anderen fluiten, is wel grappig meestal :) |
Citaat:
|
ik fluit als ik vrolijk ben.
|
fluiten is cool (y)
|
als ik me verveel. maar ik fluit vals :D
|
ik kan niet goed fluiten, ik probeer altijd mr. bojangles mee te fluiten maar dat gaat dus niet echt goed :o :D
|
ik fluit vaak, lekker andere mensen erriteren met mijn vrolijke meloditijeus
|
ik fluit soms, maar ik "toeter" heel vaak met mn mond. Vinden mn omstanders vaak niks :D
|
k doe het eigenlijk vrij weinig (ben sowieso niet iemand die zichzelf graag laat horen), zeker niet als er anderen in de buurt zijn (puur omdat ik me er zelf soms ook vreselijk aan kan ergeren :o)
|
kfluit soms mee met de muziek als ik werk (dus handarbeid of klusjes, niet studeren). Maar meestal fluit ik net als ik slecht gezind ben, of als er iets hapert, net om me op te vrolijken.
Ook fluit ik als ik lang op iets moet wachten (uit ongeduld uiteraard). Andere mensen die fluiten storen me niet, zolang het niet té vals klinkt. |
Yups ik fluit soms, maar niet in het openbaar :D gewoon een nummer dat in mijn kop zit, dat fluit ik dan :D
|
soms
|
aaaaaah ik betrapte mezelf vanmiddag op fluiten... ik dacht aan dit topic en stopte meteen--> daar zal ik iedereen wel een plezier mee hebben gedaan..
|
ik kan alleen door een rietje fluiten :o
|
k kan niet fluiten.
|
Citaat:
|
Fluit jij?
Heel soms. Zo ja, wat en wanneer fluit jij dan? Een wijsje die ik dan in mijn hoofd heb. Ik fluit alleen thuis. En wat vind je van andere mensen die fluiten? Mijn vader fluit ontzettend veel, dat irriteert me mateloos. Word jij daar ook vrolijk van of vind je het eerder irritant? Als m'n pa of broer fluit vind ik 't erg irritant, bij andere mensen merk ik eigenlijk bijna nooit gefluit op. In ieder geval word ik niet vrolijk van dat hoge iele geluidje. |
Ik fluit wel eens met een voetbaltoernooitje, want dan moet je zelf voor een scheidsrechter zorgen
|
jah 'k fluit, en mensen vinden het heel irritant (onbegrijpelijk) :) en wat ik dan fluit... mjah.. ska he :p als anderen fluiten dan ist vaak alleen maar grappig of word ik er vrolijk van.. ik erger mij er nooit aan
|
Ik kan het wel. duh.
Maar ik doe het nooit. Waarom niet? Nou omdat ik er geen #@$%@#$% aanvind. |
Heel zelden fluit ik wel eens... Maar wanneer... Blup, ik zou het niet weten. Wanneer ik er goesting in heb zeker?
|
Citaat:
|
Ik fluit nooit. Ik kan het niet. *snif*
Maar gelukkig kan ik wel op mijn handen blazen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |