![]() |
De Biechtstoel
Wat heb jij op te biechten met betrekking tot je forumgedrag? Ben jij eigenlijk een undercover forum(st)(m)er? Heb jij al twaalf keer een ban gehad, en zit je nu onder je elfde proxy op het forum? Beledig jij newbies? Zeg het hier, vertel het priester Jonathan!
|
Ik ben ooit begonnen met een andere nick, maar daar heb ik 10x mee gepost ofzo.
|
Ik ben een zeer sociaal forummer, maar al wel een keer een waarschuwing van een of andere FB+ gehad. Verder probeer ik newbies niet te beledigen, maar te helpen om het forum wel te leren kennen. Maar ook hier zijn er uitzonderingen..
Behulpzaam, sociaal, eerlijk en een nette forummer ben ik. :cool: |
samen met Betamethason zit ik ondergedoken, omdat Betamethason de sig van iemand gestolen heeft
|
zeik zeur zeik:)
|
Hahha, jaja de meeste weten het denk ik niet maar ik had toen der tijd(samen met Flowie) vette ruzie met Shadowlady. Wrom dat weet ik neit meer. Toen riepen we een revolutie uit! Sjonge jonge wat was ik toen der tijd zielig bezig...
Maar goed daar doe je nu niets aan. |
eigenlijk ben ik een gevaarlijke crimineel :cool:
|
Citaat:
:P :P |
Citaat:
|
ehmmmm ik dacht dat biechten anoniem is?????????????????? :confused:
|
Citaat:
|
Ook ik heb een ander nickje, voor de dingen die te prive zijn :o :)
|
Ik heb meerdere nicks en heb ooit onder de nick P. Fortuyn lopen provoceren. Ook heb ik toen 1 niet serieus topic aangemaakt. Daarop had ik gezegd: So what dat ik 1 niet serieus topic maar, iedereen doet het wel eens (in die trant)... En dat is iets wat Boogie mij nog steeds kwalijk neemt (nam?) om een nog onbekende reden voor mij...
|
Citaat:
|
Ik gebruik het forum om hoofdzakelijk te ouwehoeren..
De grootste lol mbt het veelvuldige perverse taalgebruik. I love it. Voor een serieuze tafkab moet je em of zien of spreken op msn :P |
Citaat:
|
-uhmm k ben 1 x voor 2 weekjes gebanned :mad:
-k heb nog een andere nick voor very priveej dingetjes :o - k doe mij altijd hier wat drukker en sletteriger en vrolijker voor :p *kan niej zow goed denken vanmiddag :( * |
Citaat:
Heb dus met vleermuissie een nick, heb ooit een sig gejat, dat was het wel.. (de rest is privé ;) :o) |
*kuch* :o
|
uhm.. ik ben braaf.. :D
Ik had eerst een ander profiel.. maar ik was in die tijd heel veel bezig met me huiswerk.. en dit jaar niet dus ik heb meer tijd.. (denk ik altijd = niet zo) en ik ben vergeten wat dat voor naam + wachtwoord waren.. beetje jammer.. Mijn sig komt van Loesje.. dat zou ik er bij moeten zetten.. maar dat doe ik niet en nu pleeg ik plagiaat.. dus ik ben crimineel... Maar ja... ik ben verder heel braaf.. ik ben ook nog redelijk nieuw.. maar ja.. ik ben wel al de moraalridster genoemt ooit.. doorwie weet ik niet meer.. maar ja.. :D Dit is trouwens anoniem.. want je weet eigenlijk niet wie degene onder de naam is.. tenminste.. de meesten weten dat niet.. waaronder ik.. :confused: ja als jij het snapt.. |
ik heb twee andere nicks, post met de ene nooit meer, met de andere wel af en toe, maar niemand weet welke nick dat is en dat mag voorlopig ook wel zo blijven.
áls ik ooit bans gehad zou hebben, zou ik zonder problemen terugkomen omdat ik door mn inbelverbinding geen vast IP heb, maar gelukkig ben ik altijd :rolleyes:heel erg:rolleyes: braaf hier |
dit is mn eerste en enige nick,
en ik zeur soms op newbies :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe niks verkeerd, en heb niet gezondigd.. dus ik hoef niet te biechten :)
|
ik ben braaf.. :)
|
ik heb helemaal niets op te biechten :) Clean as ever!
|
nick nummer 3
that's all |
2e nick.
uhm.. verder niet? kweenie |
Nee, ik ben erg braaf :)
|
Ik besta niet. Milk is een nick die door 5 oude forummers gebruikt wordt. Het meisje dat we naar de meetings hebben gestuurd was een zusje van een van ons. Dat jullie het weten.
|
Citaat:
|
ik heb een stuk of 12 nicks.
en die kwamen van pas tijdens mijn ban. :o |
Ik zit hier eigenlijk zowat iedere dag te lezen, jullie te volgen en observeren.
Maar posten doe ik zelf bijna nooit. En ja, ik heb geen leven.. :o |
Citaat:
[Indiaas accent mode]you naughty naughty boy![/Indiaas accent mode] |
Ik ben het braafste forummertje van het forum :)
(is stiekem gewoon erg bang voor priester Jonathan :o ) |
Citaat:
|
*kijkt stoer* Eigenlijk ben ik Batman...
|
Citaat:
|
ik ben forumbaas geweest :o
|
mja af en toe doe ik mee aan een chattopic met andere forummers die uit de chat komen. Op zich vind ik er niets ergs aan maar er kwamen klachten :confused:
Kdoe wel weinig mee aan flames en zo. Kben lief :p Is lid zijn van het pro-DJ-Flemfront ook een zonde? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu weet iedereen het.. :( ;) |
ik lees altijd veel en ben te lui om te antwoorden denk ik :o
|
Ik deed aan accountsharing.. heeel stout ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben braaf :)
|
Ik ben heilig :rolleyes:
|
kheb nog 1 andere naam, waarmee ik forum :o
Bovendien heb ik wel ns gespammed voordat ik fb werd :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |