![]() |
Advertentie voor FB...
Als jij hier van Jon de opdracht krijgt een FB aan te nemen, welke dingen zou je in de advertentie als eisen stellen? Dus maak een lijstje van eisen die gelden voor jouw versie van de perfecte FB...
Mijn lijstje: Het is een aantrekkelijke man :D (oog wil ook wat op meetings ;)) Hij is verder: Aardig Redelijk Eerlijk Minstens elke dag aanwezig Maakt soms leuke topics Is een actieve poster op zijn forumonderdeel Jullie eisen zijn? |
jouw lijstje en er moet met hem te praten zijn. Dus niet als hij een topic sluit: 'geen gezeur, dicht is dicht, en ik ben de baas'
|
Citaat:
Mijn lijstje: Betrouwbaar Sociaal Rechtvaardig Redelijk Intelligent etc. |
Evito
|
Citaat:
Ik ook, zijn we elkaars tegenstander! ;) :D :p |
De dingen die hierboven genoemd zijn,
plus dat 'k een beetje met diegene overweg kan.. |
Citaat:
dankjewel! goede keuze :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
-eerlijk
-verstand van onderwerp -actief op dat bep. forum -bekend/gelieft op volgorde van belangrijkheid... |
- om te kopen
|
-iemand die meligheid kan waarderen en dus zulke topics openhoudt ;)
|
humor (y)
|
Citaat:
|
Wat een eisen. :D
|
-menselijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannelijk, leuk en boven de 20 ;) :p
- Aardig - Redelijk - Eerlijk - Vaak aanwezig - Is een actieve poster op zijn forumonderdeel - Iemand die meligheid kan waarderen - Betrouwbaar - Sociaal - Rechtvaardig - Verstand van (en interesse in) zijn fora EN: - Doet extra lief tegen mij. (y) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
...
*gaat maar gauw weer weg uit dit topic* |
MCLAREN FOR PRESIDENT!!!
:p |
humor hebben, zelf ook actief meedoen op t forumonderdeel, ipv enkel slotjes e.d. zetten, tegen een stootje kunnen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |