![]() |
Wie is de mooiste man of vrouw die jij vandaag gezien hebt?
Wie is de mooiste man of vrouw die jij vandaag gezien hebt?
Bij bij: Twas een meisje op een scooter, denk ik, heel oncharmant, maar ze had hele mooie ogen, en ik heb geen idee wie ze was ;) |
Geen leuke types gespot vandaag, sorry.
|
Citaat:
|
Kwam een jongen in de trein tegen vanmiddag, oeeh... :o En later in de stad kwam ik 'm weer tegen. Helaas liep er een meisje aan zijn hand ;)
|
Citaat:
|
Jongen van mn school, uit de zesde.
|
vandaag heb ik geen knappe mensen gezien..
zondag wel... een hele knappe verkoper in the replay store in bataviastad... |
Meisje op de uni wat ik wel vaker zie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even kijken, ik heb een tiental vrouwelijke collega's van me gezien vandaag, geen van allen aantrekkelijk, en daarnaast hier en daar een gefrustreerde vrouw in d'r midlife-crisis achter het stuur in de auto, plus mijn zus en moeder.
|
Maandag een jongen in de trein, een vriend en hij kwamen bij mij zitten. Die vriend was ook wel lekker, maar hij :eek: (en hij speelde nog gitaar ook!)
En gister en vandaag een jongen die een paar colleges van mijn studie als bijvak volgt, die zie ik dus 4x per week. Ben vanmorgen speciaal voor hem naar college gegaan...anders was ik niet gegaan. *desperate* :p |
Ewout.
(en nu hopen dat hij niet forumt, of mij iig niet kent.. ;) :o) |
Stef!
Een gastje van mn school, die ik nog steeds zoooooon lekkerding vind:O (hoopt heel erg dat stef niet hier forumt) |
Uhhhhhhhm *denkt*
Er loopt een bestwel heel lekkere practicumassistent rond bij ons ...maar helaas niet op mijn zaal :( Maar ik zag 'm wel vandaag :) |
Meisje bij mij op school.
|
Citaat:
|
Welgeteld 3 personen onder de 40 gezien en t was totaal me dag niet :)
|
Mezelf: in de spiegel.
|
Citaat:
|
Spike, op tv :D
|
Citaat:
Nee toch niet die van Buffy die volgens mijn goede vriendin Bas zo geil Come As You Are op zijn gitaar kon spelen en daarbij kon zingen? Arghhh |
Een jongen bij de bushalte :)
|
kzag vandaag 'n knappe jongen in de yes staan.. telt dat ook?
|
Citaat:
Wat is dan je antwoord? |
vriend:)
|
Citaat:
|
Meisje in de bus. Schattig. :p
|
Kheb mn vriend vandaag niet gezien :(
Maarre dan was t toch de jongen die ik vanmorgen op t station zag staan. Niet echt om zn uiterlijk, hij had hele mooie kleren aan :) |
Ik heb mijn vriendin vandaag nog gezien. Telkens als ik haar zie krijg ik weer de kriebels in mijn buik. Het is gewoon een poepie. :)
|
Mijn leraar :o
|
Ik heb vandaag naast mijn moeder maar 1 vrouw gezien, dus is zij wel de mooiste denk ik :)
|
Bram, n jongen van school.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uhm... een jongen bij mij op school. |
albert: een homo maar ja
vrouw: aniek Ik heb vandaag weinig mensen gezien dus ja dat scheelt off course |
geen.
|
deborah
|
Niet vandaag wel een tijdje terug. Mevrouw Gerrit van het BNN programma cut! Wat een verschrikkelijk knap meisje is dat zeg, ongelooflijk gewoon. Zo'n mooi lief gezicht, met ogen die te schoon voor woorden zijn...
|
Thomas, maar dan wel met z'n haar los.
|
Ben niet buiten geweest gisteren...
|
m'n broer
maar dat kan ook komen doordat hij de enige is die ik vandaag nog gezien heb :confused: :D |
Citaat:
|
een actrice in bangbus 4.. (y) :p
|
Jeanette Biedermann op de deutsche tv!!!!!!!
|
Hm ja ik zit hier op school en hier loopt wel genoeg moois rond :D:D:D :p
|
naast mijn net-ontwaakte-zwoele-blik-in-de-ogen vriend?
ehm, de huiskat Xarabras :D |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoon iemand die ik verder totaal niet ken maar er alleen leuk uitziet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |