![]() |
Wat doe jij tijdens een lange treinreis?
Ik was gisteren lang onderweg. :o
6:45 uit Emmerich, begin van de reis. Rond 7:45 in Duisburg, overstappen op de Eurocity naar Chur (Zwitserland) van 8:13, die had al 10 minuten vertraging. Toen tot 14:00 heb ik NIETS gedaan in de trein, behalve 7 pagina's in een boek gelezen en bijna de hele tijd m'n muziek op. :cool: Echter, we zouden om 13:40 in Basel zijn, en om 16:44 in Chur. Maar wegens de vertraging van inmiddels 45 minuten: een ongeval bij Koblenz en een wisselstoring bij Karlsruhe, en de 10 minuten die er al waren, werd de trein vanaf Basel opgeheven... Dus om 14:30 iedereen eruit in Basel SBB, en met een binnenlandse intercity naar Zürich-Chur. Om 17:45 in Chur, 17:54 al door naar St. Moritz, en om 19:45 aankomst te Samedan, waar m'n verblijf voor de komende drie weken is... :) Onderweg heb ik dus uit het raam gekeken... :cool: En muziek geluisterd. Verder niets. :o Wat zou jij op zo'n lange reis doen? ;) |
gewoon nixen beetje muziek luisteren praten rusten thats it
|
Is dit niet een leuke manier om te zeggen dat je in Zwistserland met vakantie bent? :p
Ik zou een beetje muziekluister, slapen en verder bijzonder weinig doen. Me stierlijk vervelen dus.. :) |
Citaat:
Ja, natuurlijk mag iedereen weten dat ik in St. Moritz zit, ruim drie weken lang. :D En dat ik voor het grootste sport-evenement in Zwitserland werk... :cool: www.stmoritz2003.ch = WM/WK-site |
muziek luistere, mensjes bestuderen, schrijven, lezen, bellen:o
|
Citaat:
Mensen bestuderen deed ik trouwens ook wel. :o Dan wel mensen van het juiste soort he... (V, 14-16, zoiets...) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lezen, naar buiten kijken, of een gesprek beginnen met medereizigers.
|
Discman met koptelefoon met muziek erin, uit het raam staren en wegdromen.
|
Citaat:
|
muziek luisteren, lezen, uit het raam staren en wat dromen, mensen observeren en soms een praatje met andere treinreiziger (y) Soms zijn er best boeiende mensen in de trein :)
|
elke maand zo'n beetje als 'k naar me vriend ga, das 3 uur reizen met de trein.. dan ga ik meestal leren voor school, boekje lezen of muziek luisteren... als we samen reizen gaan we kaarten :) soms staar ik ook wel eens verdronke in me gedachte naar buite
'k vind dit wel leuk topic.. misschien kan 'k nog ideetjes opdoen :) |
Ik hou echt van treinreizen :)
Muziekje op, naar buiten staren (met muziek op is Nederland opeens heel mooi :) ). Wat lezen, wegdromen, mensen kijken, soms praatje maken. (eigenlijk alles wat al genoemd is in dit topic :p ) |
beetje muziek luisteren, beetje boek lezen, beetje puzzelboekje volschrijven, beetje schrijven, mensen kijken, van t uitzicht (als dat de moeite waard is) genieten
|
Citaat:
|
muziek luisteren, schrijven en lezen
|
Citaat:
|
slapen, met stip op nummer 1
kletsen met andere reizigers, een goede nummer 2 smsen uit het raam kijken krant lezen huiswerk maken :D Met Grieks en Wiskunde B krijg je interessante blikken naar je toe geworpen :D |
lezen
|
1. muziek luisteren
2. lezen 3. saai voor me uit kijken, mensen bekijken 4. rond lopen 5. huiswerk maken :o |
Citaat:
|
lang leve de discman zou ik zeggen
|
Hetzelfde als tijdens een lange busreis/autoreis:
Beetje uit het raam kijken, snoepen, wat lezen (meer lezen in de trein dan in de bus/auto), beetje denken/dromen (dat kan ik uren doen zonder me te vervelen...ik heb ook totaal geen hekel aan lange reizen), beetje muziek luisteren... |
Discman, lezen, tekenen (krabbelen ;)),
kletsen, slapen, wegdromen, rondlopen. Zoiets. |
mensen observeren of leren :)
|
muziek luisteren, smsen, mensen aangapen, mensen analyseren, overstappen, boekje/krant lezen
|
Naar buiten kijken.
|
Citaat:
|
Roken, naar buiten kijken
|
uit mijn neus vrete
|
kewl, ik wil ook naar Zwitserland:D :rolleyes: :p
|
Vroeger ging ik altijd brieven schrijven voor mensen die na mij op dezelfde plek zouden zitten, dan hoefden zij zich niet te vervelen :)
Nu... lezen, slapen, muziek, lezen, staren, mensen kijken, lezen |
Citaat:
|
In mijn neus peuteren.
En als ik jeuk aan mijn aarsgat heb aan mijn aarsgat krabben. |
Muziek luisteren, naar buiten kijken, krant lezen
|
smsen, bellen, een tijdschrift lezen, Spits lezen, naar buiten staren, nadenken
|
kleine meisjes spotten, uit het raam kijken en als ik niet in mn eentje ben, praten..
|
slapen (y)
|
Oogcontact maken met leuke meisjes. En als dat niet lukt oogcontact maken met lelijke ouwe mannen. Dat lukt wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen dus een weekendje naar Maastricht...3,5 uur reizen [valt mee dus]. Dan ga ik...
Ehm, uit het raam turen, nadenken over wat voor iets origineels ik zal zeggen ;) Lezen, praten met medereizig(st)er, net-doen-alsof-ik-slaap, muziek luisteren. Lekker zenuwachtig zijn de laatste 30 minuten :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar als er maar eentje zit in de hele coupé, en als die al een vriendje heeft, zal ze zich niet laten gaan. :rolleyes: |
Jippie, laten we lekker tegen elkaar gaan rologen. :rolleyes:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: met zn allen :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |