![]() |
Wat haNGT er boven je bed?
een poster van een Ferrari F40 :cool:
|
glow in the dark sterren :D :)
|
Bij mij "had " er niets boven mijn bed.
|
recht erboven een vlag van ac/dc en een stukje ventilator, aan de muur naast m'n bed hangt een telefoon, wat posters enzo (iron maiden, ac/dc) en een paar planken
|
|
niks :p
|
een smal tl-lampje
|
De hemel van mijn hemelbed
hoe moet je het anders noemen?? |
Een poster met eemn mooie man die een babytje vast houd. Heel liev :o
|
Een poster van Ice Age met Scrat erop. Hij is erg melig, dus ik schiet weleens zomaar in de lach :D
|
|
om mijn bed hangt een scheepsvalg van zo'n 5½ meter
|
Citaat:
|
tekeningen van vrienden op rijstpapier en de kuku klub borden :)
|
[QUOTE]]{ing schreef:
[B]http://members.aol.com/Shamrokkid/To...f-rings-lg.jpg Heb ik ook, is volgens mij al best oud. En verder nog een zwartwitposter uit de large, van twee zoenende meisjes, erg mooi... |
Citaat:
|
helemaal niks (y)
|
Citaat:
|
[QUOTE]Shadow X schreef:
[B] Citaat:
|
johnny de mol :o
|
marilyn manson vlag
|
troep
|
2 lampjes
|
Glow in the dark sterren en de hemel van mijn hemelbed :) (ik doe Ciao Che maar ff na)
|
een foto van mijn dode konijn die er al 8 jaar hangt
|
Een schilderijtje met allerlei blauwe tinten
Een zilver lampje |
Ehm... Concertkaartjes, en wat andere ornamenten. Ofzo.
|
Oh, en een prikbord, met één briefje, waarop staat "kusje van je moeder". :cool:
|
veel glow in the dark sterren, ook op de blauwe muren rond mijn bed, en een hele mooie rode klamboe. 's nachts is het net of ik buiten slaap :cool:
|
Letterlijk; glow in the dark sterren hemeltje en een witte klamboe
Figuurlijk; een kast..... |
een voile
op de schouw achter mijn bed: zelfemaakt schilderij, rode hart-lampjes *prostitutie prostitutie*, die form- postertje, veel kaarsjes |
Niets meer. Mijn 2pac posters heb ik weggehaald, ook mijn anti-Bush posters hangen er sinds kort niet meer. Daarvoor in de plaats heb ik boeddha's op mijn kamer geplaatst. Veel betere energie. (y)
|
recht erboven hangt mn klamboe en wat glow in the dark sterren.
Aan de muur hangt een lampje, een zwart/wit kaart, heel veel filmkaarten in een lijst. En aan de zijkant van mn bed aan de muur: poster van Londen, poster van het Eenakterfestival (=scholierentoneelfestival) en een schilderijtje dat mn opa gemaakt heeft. |
Een schilderij (nep) van Herman Brood
|
Citaat:
http://217.27.2.76/productimg/862542.jpg Dit is 'm! :D |
poster hammerfall
|
3 adorable kinderfoto's van mijn vriendje :D :o
|
Ik wil niet irritanter zijn dan ik al ben, maar ehm... ik irriteer me nogal aan dat 'had' ipv 'hangt' in de topictitel.
|
er HAD nix boven m'n bed
|
Citaat:
|
Allemaal posters van lekkere meiden :D
|
Mona Beana
|
Mn snowboard
|
vlag van FCGroningen