![]() |
sneeuw!
wooo, het sneeuwt super hard!!
bij jullie ook? vind je dat leuk? |
Origineel zeg..
Maargoed; het sneeuwt hier niet. En ik sta er nogal onverschillig tegenover. |
Ik heb toch liever de zon.
|
Ja en ik vind het hartstikke leuk, maar ik begon net weer een beetje naar de zomer toe te leven :p
|
Niet meer.
Er lag vanmorgen ook al sneeuw :) |
Wawl schreef:
Origineel zeg.. je moet toch wat he :p |
JAAAAAAAAa het sneeuwt hier echt supperhard ze hebbe nie voor nix weer lekker sneeuwballe gevecht gedaan op school. Maar was wel lache wiere we lang 3 kante bekogeld meej sneeuwballe dus toen konde we geen kant meer op. Maar was wel lache. Maar ik het toch liever zomer hoor.
|
Hier alleen vervelende hagel en regen :(
|
Ja. Ik heb een sneeuwpop gemaakt.
niet |
jupppiieeej alleen nu sneeuwt het nie meer, de son schijnt :cool:
|
smerige kut sneeuw... ja hier ligt een hele laag, en ik moet vanaaf nog met de auto weg :(
|
ja heel erg...het is hier wit :cool:
|
na 4 maanden heb ik er wel genoeg van :/
|
ja, hier sneeuwt het ook, het blijft alleen niet liggen :(
|
Tis hier super wit...
Tis denk ik 20 minuten geleden gestopt met sneeuwen... I like it :) maar de zomer is natuurlijk ook geweldig :D |
Ik kwam uit school en het sneeuwde........yippie!
|
Citaat:
slecht voor me ketting al dat zout ertussen kan ik zometeen weer alles gaan schoonmaken :S |
HET SMElt nu meteen maar als er een heel dik pak ligt vind ik het wel leuk
|
Sneeuw is echt helemaal (y) kan er geen genoeg van krijgen, zo gauw het begint met sneeuwen wordt ik helemaal vrolijk :)
|
ja het sneeuwt hier al de hele dag..
nee sneeuw is niet leuk.. (n) alleen over 5 weken is het leuk want dan zit ik in oostenrijk.. :cool: |
Citaat:
|
Ik zat in een sneeuwstorm vanmiddag. Echt waar. Met mijn hond. Hij was heel zielig. :S
|
Ik krijg soms hoofdpijn van sneeuw (zoals nu) en das echt minder(n), maar verder vind ik het wel leuk:).
|
Citaat:
|
Bij ons ook ja..
Hou meer van 'vaste' sneeuw, dit goedje wat gelijk waterig wordt is gewoon nutteloos imo. Zon. (y) |
Ik vind dat sneeuw wit is.
|
ik zat in een sneeuwstorm. en toen zat ik met sneeuw op mijn hoofd bij m&o. en toen was mijn band lek. :cool:
|
Ik vond het zo leuk.. heb de hele tijd naar de sneeuw zitten staren en toen ik er even in wilde lopen werd het net minder helaas.. maar I'm a sucker for snow..
|
Ik haaaaat sneeuw :(
|
Sneeuw is cool... voor eventjes...
Auto + Sneeuw + Open Parkeerplaats + Handrem = Leuk |
jah leuk...als het zou blijven liggen:| anders liever zon:)
|
kheb een meha sneeuwpop voor de deur gebouwd.
|
Niet meer. Ik vind het wel leuk.
|
Nee, het is hier nu helder blauw.
Maar goed, er ligt ongeveer 75cm hier, en boven 250cm ofzo. :) |
het sneeuwt nu heel zachtjes, ik ben het wel zat eigenlijk liever warmte en zon
|
Citaat:
|
ja geweldig heh, alles is mooi als het sneeuwt. zelf lelijke nieuwbouwhuizen. maar bij ons is het nu gestopt met sneeuwen. het ligt er nog wel..
|
het is hier echt een vette sneeuwstorm, tijd voor een tweede sneeupop.
|
KUT, POKKE SNEEUW! Kheb gewoon 2 uur over een stukkie van 12 km gedaan! Stomme pest bussen! Kheb een halfuur in de sneeuw moeten wachten tot er eindelijk eens een bus kwam, me tenen beginnen net te ontdooien... :mad:
Verder ziet het er wel mooi uit... :) |
Het sneeuwt hier als een gek..
En ja dat is hartstikke leuk! Totdat je post moet bezorgen... :mad: |
Citaat:
Ben blij dat ik niet meer bij de TPG werk :p |
Citaat:
Gelijk heb je! OOWWWW het was echt afschuwelijk !! (n) 3 Uur in de sneeuw rondbanjeren!! AARGH! |
Citaat:
Hier sneeuwt het ook al de hele dag, ligt nu centimetertje of vijf. Ga strax wel sleeen of mijn vriendin inzepen :o |
Het sneeuwt hier ook, ziet er wel mooi uit maar ik heb liever zon.
|
het sneeuwt niet meer hier
en tis leuker dan regen t wordt ook allemaal wat lichter maar de zon zou ook niet verkeerd zijn |
Ja hier ligt een heel dik sneeuwtapijt...Heb er gisteren met m'n hond in gespeeld, dat beest werd zot :cool: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons heeft het ook veel gesneeuwd. :)
Mwah mij maakt het niet uit, ik vind die kou kutter dan de sneeuw zelf, ik hou liever van de zomer :D :) |
Citaat:
ik heb natuurlijk uiteraard vanzelfsprekend wel een sneeuwmannetje gemaakt he :rolleyes: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |