![]() |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien...
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien terwijl dat niet de bedoeling was?
Dus vrienden/kennissen/bouwvakkers op het dak(ja ik herinner mij wat) etc? Mij niet, naja niet dat ik weet als ik naakt uit de douche kom en het raam staat open, kan op zich iedereen dat zien, maar ik zie nooit iemand kijken, dus tsja... |
Nope
|
Nee, nog nooit. Gelukkig.
|
Jezus, leuk hè, topics openen? :rolleyes:
|
niet als het niet de bedoeling was nee... gelukkig niet :)
|
Soms, als ik even achter het raam sta. Vaak gaat dan ook tegelijkertijd de bel. Heel gek ja. Toch maar een normaal bolletje in de lamp doen..
:rolleyes: |
Na het lezen van de vraag: :o
|
De overburen :o Waarschijnlijk vaker dan me lief is... Ik vergeet altijd mijn gordijn dicht te doen...
|
zover ik weet niet nee :cool:
|
Ja..
Slot op badkamerdeur is brak, en mensen lopen nogal snel binnen.. :\ :( (om vervolgens met een blik van; :eek: sorry! te roepn :o) |
Ja een vriendin van me per ongeluk, maar ik geloof dat het niet echt erg was.. we kennen elkaar lang genoeg :)
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet helemaal, maar wel meer dan genoeg :D
(twas ook nog eens de jongen op wie ik toen verliefd was.. ow god echt de grootste afgang uit mn leven gewoon :'( ) |
niet dat ik weet.
|
Vast wel.
Ik kleed me altijd in de kamer uit en dat is 1 en al raam :o |
Citaat:
|
nou, niet echt naakt. Maar laatst liep een mevrouw binnen toen ik op de w.c. zat. Het slot bleek kapot te zijn. :S
|
ja, maar op zich niet erg, iedereen is weleens naakt, en t waren mensen die ik kende, en mij wel vaker half naakt zagen
|
mn moeder ziet me wel naakt jou, ex vriendjes...
op school tijdens douchen... Naakt is natuurlijk. niks mis mee. |
Buiten mijn familie om niemand nee
|
het zusje, de broer en de ouders van mn vriend :S kwamen binnen zonder te kloppen toen we bezig waren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neen :)
|
Citaat:
Ik schaamde me dood :D :X |
ik ben nog nooit ongewild naakt gezien nee..
|
Ehm tja t zou wel kunnen, we hebben in de badkamer een raam, en in mijn kamer sta ik ook voor heel de straat, so..
En de broer van een vroegere vriendin van me is ooit de badkamer in komen lopen toen ik me stond af te drogen (bij haar thuis, het slot in de badkamer was kapot). Maja dat vond ik niet zo erg, ik kende hem al een tijdje. |
neej, k geloof het niet... niet dat ik me kan herinneren gelukkig... :)
|
weet ik veel...misschien...als je bedoeld dat het 'per ongeluk' was of dat ik het zelf wou? anders wel :o :eek:
|
Huh... nee
|
ja, op de basisschool na gym.
We hadden dan zo'n ruimte waar je gezamelijk douchte, alleen de jongens hadden dan natuurlijk n eigen ruimte. |
nou lijkt me wel net alsof mij dat wij kan schelen.
|
niet dat ik weet.
trouwens..... (herinnert zich iets) onee.... toch niet dat was mn exvriendin die me naakt zag :d |
HaHaHaa LeUkE vRaAg!
Jaa de vrienduh van muh broer hihihi :o :o |
Deze vraag is al eens aangekaart, moet je anders ff ergens gaan zoeken dan vind je vast wel iets (y) (op sexualiteit, lifestyle ofzo, weet niet meer precies)
|
voor zover ik weet niet, nee...
|
who gives a fuck???
|
nergens:| , in me kamer kleed ik me om en die is hermetich afgesloten van de buiten wereld:)
|
Niet dat ik weet.
|
volgens mij niet
|
Citaat:
|
ja, genoeg mensen..... boeie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |