![]() |
Top 6 Lekker Gevoel
Wat is jouw top-6-dit-is-een-lekker-gevoel?
|
1.
2. 3. 4. 5. 6. Vul hem later wel in! :cool: |
1 Optreden (als het lekker gaat)
2 Orgasme 3 Liefde 4 Geen zorgen 5 Vakantie begint |
De meeste lekker gevoelens kun je niet met elkaar meten.
|
Citaat:
|
Hm... orgasme, water drinken als je heeeeel erg dorst hebt, een knuffel van een lief iemand als je het echt nodig hebt (zwijmel), een eerste zoen met iemand waar je heel erg verliefd op bent...
|
Menschen; vergeet ook vooral niet: Plassen als je heeel nodig moet!
|
Citaat:
|
1. Verliefd zijn
2. Iets wat goed ging en waar je vantevoren tegenop zag/zenuwachtig voor was 3. Schommelen 4. Overschot aan energie hebben 5. In sommige gevallen: boos zijn Goed, ik doe het maar even met een top 5:) |
1. Verliefd zijn
2. Klaarkomen 3. Een lekker glas cola drinken na het sporten :D 4. Douchen (vooral na het sporten) 5. Friet eten 6. Als je voetbalclub wint |
1 orgasme
2 intens zoenen met lief persoon 3 over een verkeersdrempel met de bus (zelfde effect als "het schip" in pretparken) 4 energieopname tijdens zelfhypnose (jaja) 5 dikke 10 halen voor wiskunde 6 zondagochtend lekker in bed blijven liggen tot wanneer IK wil |
1. verliefd zijn
2. moment tussen slapen en wakker worden (alleen in 't weekend) 3. Orgasme 4. niezen als je 't al lang voelde aankomen 5. een aardig iemand na een lange tijd weer zien 6. je verheugen op iets speciaals |
Citaat:
|
1. Verliefd zijn
2. De eerste zoen/de eerste keer met iemand waar je verliefd op bent 3. Orgasme 4. Als je vrij bent en het zonnetje schijnt 5. Iets waar je erg tegenop zag, goed gedaan hebben 6. Slapen |
Mja ik heb niet echt een top 6... k kan soms ineens ontzettend van dingen genieten terwijl het als ik het later nog een keer gebeurt lang niet zo lekker meer vind... mmm... ik heb het geprobeert... maar wil niet zow... iig... is erg wisselend dus :o
|
de kanarie voeren.
|
Citaat:
hier sluit ik me volledig bij aan :D |
Vanmorgen vroeg (toen ik nog niet kei-hard op me bek was gegaan :o) stond ik in de bushalte.. En daartegenover staan 3 mega-kastanjes en daar hebben ze grote spots onder geplaatst die de hele nacht aanstaan.. Het sneeuwde grote vlokken... En in die lichtkolomen zag je dat heel mooi en telkens als er een grote sneeuwvlok op een van die spots viel zal je een dampwolkje omhoog komen.. Dat was echt mooi...
En toen ging ik met de bus, stapte weer uit en ging zwaar op me bek.... :o ik voelde me vanmorgen erg gelukkig; kheb het nu wél naar me zin op school, kheb leuke mensen om me heen en het sneeuwde... Verder kan het niet echt in een lijstje zetten.. |
Waarom geen top zeven? :rolleyes:
1] ****** 2] sjans hebben 3] koud biertje als het warm is 4] knuffelen met je vriendin als het koud is 5] poepen als je het heel lang hebt opgehouden 6] fietsen met lekker zonnetje en windje |
Waarom zet iedereen verliefd zijn op ♪{n?
Ik vind verliefd zijn echt vreselijk... wat ook kan komen omdat het nooit wat geworden is :D |
Citaat:
Ik wil het ook wel voor je zeggen: Klaarkomen, orgasme, spuiten, trekken, sjorren, rukken, masturberen, legen, pompen, pellen, vullen en gzmd |
Waarom zegt niemand niezen?
Ik vind het heerlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. beantwoorde liefde :) 2. je verheugen op iets leuks wat SNEL gaat komen 3. een goede vriend(in) zien na een lange tijd 4. het eerder genoemde plassen als je heel erg nodig moet :D 5. onverwachte leuke dingen 6. chocola :o |
1 Applaus van publiek als het toneelstuk waarin ik speelde goed ging
2 Het moment voor je opkomt op toneel 3 Verliefd zijn 4 Dat degene op wie je al zo lang verliefd is eindelijk zegt dat het wederzijds is of je zoent 5 Complimentjes dat je goed gespeeld heb (toneelstuk) 6 ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Vanmiddag zat ik in de trein, toen wilde ik mijn brood gaan eten. Ik ging tegenover een nogal zwaarlijvig uitgevallen persoon zitten die friet aan het eten was. Die lucht die ik rook, in combinatie met mijn uitzicht, dat gaf mij weer een heerlijk gevoel. :) Waardering krijgen voor iets, waar je niet zozeer heelveel moeit voor hebt gedaan. //Geen zin om een top te maken, er zijn vast nog wel andere punten. |
1. keihard muziek luisteren
2. een warme douche na een hele dag in de vrieskou gezeten te hebben 3.sex 4.lekker eten, als je echte honger hebt 5. acceleren. 6.uit je dak gaan al dan niet in combinatie met 1 |
In willekeurige volgorde :p
Beantwoorde liefde, orgasme, in Italië zijn, warme douche, chocola, omringd zijn door je liefste vrienden, iets heel kouds drinken op een terrasje als je heel erg dorst hebt en 't bloedheet is.. :) |
Net als dreen; wisselend..
Hoewel verliefd zijn en het gevoel wanneer 'k complimentjes krijg er wel altijd bij zit.. |
1. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie
2. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie 3. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie 4. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie 5. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie 6. Als ik het meisje dat ik leuk vind weer zie Ow ja, van voetballen word ik ook heel blij. |
Citaat:
|
Citaat:
Niezen is ook een soort oorgasme. |
1. dansen op een podium voor veel mensen en dat t dan goed gaat
2. intiem dansen met een leuk persoon ;) 3. (soms) fietsen 4. merken dat mensen je aardig vinden 5. iets heel leuks dat onverwachts komt 6. achtbaan zitten ofzow?? ja..zoiets denk ik maar kan t niet echt in een lijstje zetten... |
1. neuke :$
2. met je vriend in bed ligge 3. voor 't eerste met je vriend zoenen als je em een maand nie heb gezien... 4. geen flauw idee.. zal wel een van de 3 zijn. 5. " 6. " |
1. jarig zijn
2.jarig zijn 3.jarig zijn 4.jarig zijn 5.jarig zijn 6.jarig zijn |
1. orgasmus
2. trip 3. voldoening 4. net wakker zijn en beseffen dat je nog door kan slapen 5. onverwachte leuke dingen 6. muziek luisteren |
1. Verliefd zijn ( vooral als het wederzijds is )
2. Sex 3. Mooi weer 4. Met vriendje op bed liggen 5. Chocola eten 6. Dansen. |
Ik heb niet echt een top 6, maar het zijn meer momenten waar ik veel waarde aan hecht.. :)
Maar wat natuurlijk wel altijd leuk is, is: Iemand die je al tijdje leuk vindt, zegt dat hij je ook leuk vind/zoent :) |
1. Klaarkomen
2. Lief vriendje hebben 3. Verliefd zijn 4. Kindje van mn zus 5. Sneeuw :cool: 6. ? |
Citaat:
|
1. verliefd zijn
2. orgasme 3. met 90 km/uur snowboarden 4. goede punten halen op school 5. deftones/metallica live zien 6. onder invloed zijn ( bier, wiet, paddo's) |
1.Verliefd zijn / bij vriend zijn
2.Orgasme 3.Sigaretje roken aan het water 4.Uitgaan met m'n beste vrienden 5.Vakantie 6.Uitslapen |
Citaat:
Nu mijn echte top drie: 1. Moe zijn na het sporten 2. wederzijdse liefde 3. mensen blij kunne maken |
Met STIP: 1. Orgasme
2. verliefd zijn (natuurlijk) 3. iemand belachelijk maken 4. winnen van een discussie :D 5. betere cijfers hebben dan een ander :D |
1 verliefd zijn
2 vrijen 3 ruzie maken 4 uithuilen 5 hart luchten 6 dansen |
1 aaah..
2 oeeh.. 3 oooh.. 4 yeah.. 5 uhuh.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |