![]() |
VeRjAaRdAG!
**** knip***
Sorry voor de irritante letters maar ben aan het oefenen:D:D:D! er stond: Hi mensen! Ik ben nieuw en jarig (Jeej!), en ik ga zaterdag un B-day party houden! Wat was julliew leukste B-day evah?? En waarom? Wat had je gekregen en wat ging je doen? [color=red]edit by Tofke_H[/url] |
BrEeZah drinkuh? :rolleyes:
|
Twee jaar geleden, toen ik twaalf was, heb ik voor m'n B-day met vijf vriendinnen een pyjamaparty gehouden. Toen hadden we ook allemaal Breezers gedronken, 3 per meisje! Zoooooo, ik was toen zo dronken. Kots op het Snoopydekbed van Mariska (mun beste vriendinnetje met wie ik ook wel eens seks heb), maar 't was toch een toffe avond.
Kuzziezz, Sandy. |
Citaat:
Mn leukste: op m'n 15e, weet niet meer wa'k had gekregen, ging met vrienden weg. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ging juh heen dan?? |
Ow B-day is birthday.. Ik dacht breezah-dag...
Nou ja ik ben ook te oud voor die crap.... :p |
:|
slotje, ban, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus, wat een niveau weer |
Citaat:
|
Kind, type gewoon nederlands, dat is voor de meesten hier wat makkelijker te lezen
@Evil-Cherry: LOL, Breezah-day :D :cool: gevonden (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of kijk op een willekeurige cu2-site Maar Breezah-taal is dat irritante met hoofdletters en kleine letters door elkaar. Het wordt breezah-taal genoemd, vernaamd naar dat drankje Bacardi Breezer, omdat veel van die 14-jarige huppelkutjes het stoer vinden om breezah te drinken, en met hoofdletters en kleine letters door elkaar te typen |
Citaat:
Offtopic: Sorry. Maar dìt is gewoon leuk geschreven :o |
Citaat:
|
Citaat:
2. je moet niet denken, daar gaan je hersenen kapot van 3. TYP NORMAAL! |
Citaat:
*lachstuip* *kapt met dit topic nog verder te verneuken* Fijne B-day nog. :p :) |
Citaat:
|
Citaat:
2. Nee ik moet juist wel denken om m'n hersens te trainen ofzo? 3. IK TYP NU TOCH NORMAAL? Waarom doe je zo onaardig tegen me? |
Citaat:
Je ben in ieder geval de enige die normaal antwoort kon geven. |
Citaat:
Maar laat maar, ik loop behoorlijk me tijd te verdoen hier :| |
Citaat:
dat "fijne B-day nog" Kim... ik krijg zo helemaal kramp in mn buik van het lachen..... Ow, en topicstarter, Breezahtaal is helemaal niet leuk om te lezen.. dat vind slechts een heel klein deel van het forum... En je mag ook al dat -uh achter je woorden weglaten hoor ;) |
Ja lachen man. :rolleyes:
|
Citaat:
Ik zal ook niet meer uhh achter woorden doen!! SORRY!!! Echt!!:D:D:D |
Citaat:
ga je dan nu ook je sig aanpassen? |
Citaat:
D'r 'handschrift' is al aangepast, teveel veranderingen op 1 dag is niet goed.. |
Citaat:
Go Beta, go beta... (dit doe me ineens denken aan "Bertha"... maar goed) |
Citaat:
Betamethason jij bent echt aardig man (meen ik)! |
Citaat:
Citaat:
Excuseer me, moet ff naar de plee.. Mijn blaas houdt het niet meer. ;) |
Citaat:
*komt voorlopig niet meer bij van het lachen* |
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat regelte teks onder je post is je sig, en dat plaatje onder je naam is je avatar owwwww, dit is echt een leuk topic :D:D:D |
Citaat:
Citaat:
(wacht maar tot je de rest van mn posts hebt gelezen.. ;) :p) @vleermuissie: :eek: Zo snel al.. *leegt* zo beter? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar idd, heb em verstuurd ;) |
was ff weg.. :o
Citaat:
@MiSsY ChIcA: was dat aardig sarcastisch bedoeld? en nog iets; dat lachen was niet positief naar jou toe geloof ik. Maar goed. Bedankt. ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
MiSsY ChIcA is bezig met een sanitaire stop. Citaat:
*heeft geslachtscrisis* :( Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
! ban !
|
Citaat:
Laat haar toch lekker, ze is nog jong en naief, en zie ze heeft al het een en ander aan gepast :D |
rare letters, offtopic, chat, etc.
Leer eerst maar eens typen voordat je een topic maakt :p |
Boogie, jij weer :mad: :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |