![]() |
Hoe laat staat de gemiddelde scholier tegenwoordig op?
naar aanleiding van het "naar bed gaan" topic.
Ikzelf stond de afgelopen 20 weken doordeweeks rond 6.10 op. De komende 20 weken zal dit om 5.45 worden of 6.45. Het hangt er vanaf of ik de aansluiting van mijn bussen in de ochtend haal, dan ga ik vroeg weg. Anders ga ik een uurtje later waarbij ik een betere overstap heb. 's Weekends sta ik doorgaans tussen 8.30 en 11.00 op. Vandaag ben ik er om 9.30 uitgegaan. Ook als het 's avonds eens een keertje laat wordt, dan ben ik nog in staat om er de volgende dag vroeg uit te gaan (indien ik de voorgaande dagen redelijk geslapen heb). Maar ik kan ook best blijven liggen zo af en toe als ik daar zin in heb, ook best lekker. :) |
ligt eraan, de afgelopen tijd had ik steeds colleges, practica en werkgroepen vanaf 10.45. Dan sta ik om 9 uur op.
|
tussen 6 en 9
op zondag rond 12 uur |
ik stond aan het begin van het schooljaat van maandag t/m donder dag om 6:00 op, maar nu ik met de bus ga, kan ik er om half 7 uit
vrijdag ga ik er meestal rond 8 uur, half 9 uit en in het weekend varieert dat echt heel erg, soms al om half 7 :eek:, soms pas na half 11 |
euh...dat verschilt...
maandag: 8:45 dinsdag: 8:15 woensdag t/m vrijdag: 7:15 zaterdag: 10:30 zondag: 11:30 :p |
vanmorgen was het iets na elven :eek:. Als ik naar school moet (8.30) dan kom ik zo rond half 8 (nouja...meestal 10 over half 8) er uit.
|
Citaat:
|
maandag-vrijdag om 6:15
in het weekend meestal rond 11 of 12 uur |
Wanneer ik wil.
(elke dag verschillend) |
maandag - vrijdag 7:00
zaterdag-zondag na twaalven meestal |
Doordeweeks 7:15 en in het weekend 9:30
|
Tussen 7 en 9 doordeweeks. In het weekend... ligt eraan, meestal rond een uur of elf, twaalf, maar soms ook acht uur, of gewoon helemaal niet slapen.
|
maandag-vrijdag om 7 uur / half 8
zaterdag-zondag meestal rond 12 uur |
tja dat verschil
maandag, dinsdag en vrjdag om 6.45 donderdag om 8.45 woensdag en zondag zo laat ik maar wil en zaterdag om 7.45 want dan moet ik werken |
als ik om 8:40 op school moet zijn om 8 uur, als ik om 9:30 op school moet zijn 8:50
|
maandag,vrijdag: 6.45
dinsdag: 8.30 woensdag,donderdag: 7.30 zaterdag: tussen 10 en 11 zondag: altijd verschillend :o |
Als ik naar school moet: 7 uur
Als ik vrij ben (dus vakanties en weekenden): Half 8 |
verschilt enorm, op z'n vroegst is 't rond 8 uur denk ik, maar op woensdagen mag ik het zelf weten (= waarschijnlijk zeer binnenkort een vrij dagje)
|
Doordeweeks om 08:00 en in het weekend rond 12:30
|
Tussen 900 en 1100.
|
ik sta meestal te laat op, telt dat ook?
|
Meestal een uur of 12 :o
|
wakker worden: 06,45
weer in slaap vallen: 07.00 opnieuw wakker worden (dit keer door schuimbekkende moeder die vanaf de trap staat te schreeuwen): 07.30 |
meestal rond 8en mijn wekker.. en dan is het de bedoeling dat ik rond die tijd mijn bed uitkom.. maar meestal wordt het 9 uur..
|
vanochtend 7 uur :S
normaal doordeweek om 8 uur, int weekend verschilt t wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
tussen 7.00 en 13.00
|
doordeweeks 6.55 uur
's weekends rond 8.45/9 uur |
ma en vrij om 7 uur
di om half 10 wo en do om 8 uur weekend verschilt.. |
Hangt eraf hoe laat ik weg moet. Als ik om half 9 op school moet zijn, om 7.15. Als ik later op school moet zijn, sta ik later op. In het weekend meestal om een uur of 9/10
|
Ik sta meestal rond 7 uur, half 8 op. In het weekend later, veel later.
|
door de weeks half acht,
zaterdag vaak 7/8 uur en op zondag om half12. |
tussen kwart over 7 en half 8 ergens als ik het 1e uur naar school moet (n)
|
Ik moet soms om 6 uur op, omdat die KUT-school van mij heeft bedacht om om 8 uur te beginnen... En nou is dat niet zo'n ramp, maar wel als je meer dan een uur moet reizen!!!
Sommigen (lees; mensen uit Veenendaal of verder) kunnen dan nog niet eens naar school omdat er dan nog niet eens treinen rijden, HOE DÓM! [/chago] Maandag; kwart voor 7 dinsdag; 6 uur woensdag; wanneer het me uitkomt donderdag; " " vrijdag; 6 uur |
maandag: laaaat (heb om 16.00 pas college, dus om half 3 in de trein zitten :))
dinsdag: 6.45 uur woensdag: tja ook 6.45 donderdag: uur of 10, heb om half 1 pas les. vrijdag: 6.45 ow en het weekend: zaterdag: meestal ergens tussen 9 en 12 (ligt aan de plannen) zondag: meestal rond een uur of 10 van een stofzuigende vader (n) |
elke dag verschillend :p Varierend van 7.30 tot 13.00 uur :eek: ;)
|
ma-vr: 7.00 of 8.30 (soms 9.30)
za-zo: 11.00-11.30 |
Als ik naar school moet en de bus van 7.24 moet hebben sta ik om 7.10 op...
|
ik was er vanmorgen ( jaja zaterdagochtend)
om 5 uur af :D |
Citaat:
whahahhaa geweldig :D |
als ik naar school moet: 6.20 uur.
anders: rond een uur of 9. |
Maandag/dinsdag/woensdag: 6.15 uur (meestal ga ik alleen op dinsdag zo vroeg, de rest is niet interessant).
Andere dagen sta ik dan meestal zo rond een uur of 8 op. Als ik de dag ervoor ben uitgeweest meestal rond een uur of 10. |
Citaat:
als ik de bus van 7.24 moet halen en eerst nog een km naar de halte moet fietsen moet ik er al om 6.30 uit... |
maandag/donderdag/vrijdag om 6.58
dinsdag/woensdag om 7.58 binnenkort ga ik op zaterdag werken, dan moet ik± 7.45 opstaan op zondag sta ik om ± 11.00 op |
Door de week: Ligt eraan hoe laat ik naar school mot
Zaterdag: rond half 9 Zondag: rond half 12 |
Maandag tot en met zaterdag: 7.15
Zondag: tussen 11.00 en 13.00 :o |
Er is een groot verschil tussen wakker worden en uit bed gaan. Ik word door de weeks om 6:45 wakker(gemaakt), maar ik ben er meestal pas 7:15 uit.
|
als'k 't eerste uur les heb om 8 uur
|
ik heb smorgends maar 20 minuten nodig dusjah ligt eraan hoe laat ik hoef te beginnen
en int weekend kan ik zo tot 11 uur hald 12 blijve liggen zoals vandaag :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |