![]() |
Forummers kwijt :s
Kom je hier zomaar na een paar maanden eens kijken, ben je plotseling een heleboel forummers uit en vind je topics van vreemden...hmmm welke forummers zijn jullie kwijt?
en dan bedoel ik niet wie je mist maar gewoon wie hier al een tijdje niet is geweest? (ben ik ook weer up to date) |
euh....k heb ze net allemaal weer gevonden die k kwijt was.
|
dat heet vernieuwing
ik noem het: verloedering |
Citaat:
(nog niks geleerd?) |
niemand..
|
ik ben der nog :p
Ik ben mensen als: SF, HADES, de oude garde van DoP kwijt |
Dat zijn er zo veel dat ik niet eens weet wie ik bedoel :o:p
|
ff denken...
neej ook niemand... alleen de combinatie van bepaalde forummers, en hun posts is weg... omdat sommige mensen gewoon lame zijn geworden en andere er veel minder zijn... |
Nee, niet echt. Ben zelf ook een rookie. :o
|
Secreet, ik hou nog van je hoor. :o
|
Missen.. soms herinner je je even dat iemand er niet echt veel is en dan "och". Mensen die ik eventueel zou kunnen missen staan wel in mijn msn :)
|
ik ben zo'n n00b
|
Scorpion3000.
|
lang leve de nieuwheid ;)
|
Ik mis de topics van Secreet dat ze foto's van mooie mannen ging zoeken en in een topic plaatsen.. :rolleyes: zodat wij dan weer een topic konden maken van mooie vrouwen. ;)
|
six4eight
lindansje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er ook nog hoor ( :eek: :eek: :eek: )..maar ja ik mis de ''oude garde'' zeg maar wel, waar eerst altijd die meetings mee waren en zo..
Maar goed, er isse nikse aan te doene... |
Citaat:
|
Ik voel me nu al welkom
|
Niemand eigenlijk
|
Pardon Me
|
PardonMe ja, nu je het zegt...die post nooit meer op L&R.
Verder boeit het me niet zoveel eigenlijk. |
Misschien is het uit met haar vriendje...of ze is gewoon met vakantie.
|
Citaat:
Maarja... ik ben een sukkel en tel niet mee.... |
Citaat:
|
conan the librarian :(
|
Ik ben er ook weer sinds lange tijd, maar niemand heeft mij gemist :D
|
^Amaru^
|
Ik ben er nog. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad de oude garde van DoP..
Ennuhm.. Sn0rkel, Alexander, Ca, Stipje en al die anderen die hier eerst wel waren maar nu niet meer/nog zelden. |
Tja, ik mis ook wel heel wat mensen... :(
CL. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgezien van Flem natuurlijk. |
Veel te veel om op te noemen.
|
Ik ben nog wel actief (zag mijn naam staan) maar heb erg weinig tijd momenteel en moet een beetje prioriteiten stellen.
Lees af en toe is wat op muziek en zit veel op the afterparty. |
Citaat:
en ook iemand die valt onder nieuweling |
Een paar maanden? :o Ik zit stiekem al een PAAR JAAR weer te hopen dat de harde kern terugkomt :D met HADES, SnOrKeL, Betsy, Poki, Spacey, Lieverd etc. etc. etc.
Dat waren nog eens tijden mensen :) :D kon je lachen. :D Kheb ze niet gemeet, maar was echt zo'n select groepie dat hier dagelijks postte. Nu is het een grote zooi geworden. :D Niet erg uiteraard, maar ik mis het soms wel een beetje. |
Dus jij vond 't grappig dat de forumbazen elke dag weer de teringzooi op konden ruimen? Ik zeg niet dat al die mensen spammers waren, maar die eerste 2 iig zeker wel. Ik vond ze helemaal niet zo grappig...
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwah kheb een paar maandjes nog een gesloten topic van haar gezien dat ze BIJNA van haar i-net-verslaving af was of zo... zoiets... :D dus kweenie of ze nog veel post. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: Jij kent me waarschijnlijk beter dan ikzrelf... Ik heb namelijk geen flauw idee waar je het over hebt... |
mensen komen en gaan, that's life...
|
Citaat:
|
mja shadowlady:o
had altijd ruzie met die bitch:o en stipje,ik heb der altijd wel gemogen. lieverd is ook verdwenen. mja en UnFoRGiVeN en AnTARTicA:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |