![]() |
BrEeZaH taaltje!!
Heeey!
Ik hoor iedereen altijd over dat zogenaamde "Breezah taaltje spreken, maar wat houdt dan nu eigluk precies in??? En waarom vinden jullie die mensen achterlijk?? Kuzz |
|
Keej menn, weit ju neet wot breezah language is ??
den mot ju hir na kijkuh menn. |
ag gut
|
Owkaay?? Maare wat is dr nu soow mis mee??
|
1. spelfouten
2. BeLaChElIjK hOoFdLeTtErGeBrUiK 3. Ðoµµe Tekentjuh§ enzo 4. alles eindigd op -uh, -ah en -uw, zoals breezertjuh enzo |
Omdat je er scheel van wordt
|
Citaat:
btw, das alleen van 12 tot 17 |
Het is uhm...... irritant om te lezen misschien?
Net alz juh sow gaat tiepun ghi ghi Eén woordje, okeej (<- dat doe ik zelf ook wel eens), maar hele zinnen op die k*t manier.. das gewoon irritant. No offense, maar meestal zijn het 14-jarige meisjes die zo typen. |
_..--==!K b3N §3R!3u vO||33rD a| Z3g !k H3T z3|F, w3 dO3n |3kK3R öN|33§b44R!==--.._
ofzo :p ;) :D |
dat is meer 1337]-[4××0r5p34k monica
|
Citaat:
ieel heorepeak? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
3 = e 7 = t (btw 1337 = leet ---> elite) ]-[ = h 4 = a × = ck 5 = s dus elitehackerspeak --> nerdtaaltje |
Citaat:
|
elite = leet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
weten is niet gebruiken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
BrEeZaH... :p Een dom achterlijk taaltje waarbij hoofdletters met kleine letters worden afgewisseld....
|
dat is erg storend ja.
|
NoU, oMdAt hEt gEwOoN EeN ZeEr iRrItAnTe tAaL Is. NiEmAnD HoUdT ErVaN En dE Er zIjN ReDeNeN In oVeRvLoEd wAaRoM HeT IrRiTaNt iS.
En jE KrIjGt eR IdD HoOfDpIjN VaN. LmD. :rolleyes: |
Citaat:
:D :cool: |
NoCh LeKkErE gOzEr$ fRoM z-ToWn¿! ©hE©k MuH ID
|
Citaat:
:D |
Euh, als ik het goed begrijp, is bReEzAh gelijk aan Breezer, van Bacardi?
|
Citaat:
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHH,
wat is er met de jeugd gebeurt? Dat (meestal) de stedelingen praten als gangster's ( ook al maakt het hen nog 10x dommer (en das moeilijk) dan ze er al uit zien), dat tot daar aan toe, maar dat ze daarmee ook nog de vredelievende internetter (surfer) mee confronteren das natuurlijk helemaal uit den boze. Het is gewoon zonde... Jongens ga gewoon lekker naar een West-Friese kroeg en leer knap nederlands praten... PS: West-friesland ligt in Noord-Holland, voordat jullie straks met zn alleen Sneek ofzo terroriseren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaat zich dan ook maar schamen* :D :cool: |
jah laten we smirnoff taal introduceren, combi van 1337 en BrEeZaH muhahahaha
1K B3n |) uS eCH7 w3L s7OeR H3? w0oT Wo0t :p |
ow echt vreselijk
en wat voelen ze zich stoer een meisje uit mn klas heeft haar hele cu2 zo en ze heeft er een foto opgezet, waarop ze helemaal opgemaakt is, met een hoedje op en een grote zonnebril ik had m voor de lol in mn agenda geplakt en bijna niemand herkende haar erop :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja inderdaad...dat heb ik hier ook. Hoe verzinnen die mensen het?
Bij ff w88 en mzl houd het bij mij wel op eigenlijk... |
Citaat:
Citaat:
Het is gewoon ontzettend irritant om te lezen, helemaal niet leuk, en vind het gewoon dom staan.. Bovendien hebben zulke mensen vaak ook domme opmerkingen, dus vind ik ze sneller dom dan mensen die normaal typen. |
blaaaaat
|
Als ik zulke topics zie moet ik altijd denken aan het volgende stukkie tekst :D
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef ff die link van dat topic waar je je eigen Breezer-taaltje kunt maken, ik vind het niet meer :D :p was een topic van een aantal maanden geleden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige mensen beheersen de breezah-taal zeer goed zie ik.
|
Ik stel voor dat de gehele BreEzAh cultuur emigreert naar een streng islamitisch land. Dat zal ze leren :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |