![]() |
Brand!!!
Stel, je huis staat in brand, wat neem je mee?
|
Uhm... mijn familie, foto's
Alles wat niet meer te vervangen is en een emotionele waarde heeft.... als ik er de tijd voor heb. |
foto's en mn knuffel waar ik al mee slaap sinds ik 3 jaar ben :) dat zijn de belangrijkste dingen.. verder zal ik natuurlijk alles proberen naar buiten te gooien.. kleren enzow en geld natuurlijk als ik daar nog bij kan komen...
|
spaarpot
bankafschriften computerkast _________ je vraagt dus eigelijk wat je het meest dierbaar is |
Foto's. Muziek. Instrument. Boeken.
|
Citaat:
|
Fotoboeken
Dagboeken Sieraden van emotionele waarde Agenda en verder alles wat ik zo gauw nog pakken kan (o.a. oude dozen vol brieven etc) |
Ik heb een doos en daar zitten al mn kostbare spullen in, die neem k dus mee en verder weet k t niet echt
|
mn cds denk ik :D
enee verder niks mn ouders als ik ze tegenkom |
foto's!
verder een doos met allemaal brieven en kaarten, agenda, gsm en cd's |
Aargh waarschijnlijk zou ik zo gaan panieken dat ik alles mee wil nemen, en dat dan niet lukt :eek:
Maar nu kan ik dr ff over nadenken, dus... -mn kussen (ja, daar ben ik erg aan gehecht :o) -paar cdtjes -wat foto's -schoenen :D -portemonnee is ook altijd handig, en mobieltje ;) -oooja en mijn viool :) |
M'n discman, CD's, mobiel. Kan ik onder het genot van een muziekje de brandweer bellen. En m'n portomonnee, kan ik daarna bij de snackbar een portie vlammetjes halen.
|
Ligt eraan hoe erg, en waar je huis in brandstaat... :)
Maar als mijn laptop bij de hand is, is het waarschijnlijk gemakkelijk om die mee te pakken. Niet zo zeer voor dat ding, maar wat er op de harddisk staat. Familie-albums pakt mijn mama wel :) |
Foto´s , muziek, geld, belangrijke pasjes.
|
Mijn rubbereendje.
|
koekje.
|
M'n harde schijven.
|
M'n broertje
|
Mezelf en andere mensen/dieren die me dierbaar zijn.
|
Tel, Systeem kast, Playboy blaadjes :D
|
Citaat:
|
niks, ik blus de brand :cool:
|
Citaat:
|
çd's
foto's geld mobiel kleren (me mooiste dan he) :o |
Mijn computerkast (dus drives), geld, mijn mooie nieuwe pak, knuffel van toen ik jong was, evt wat kleren en gsm enzo
|
Citaat:
|
mjuh, k zou het niet weten... tis heel moeilijk
maar zeker toch wel - mobiel - portemonnee - agenda - m'n lippenbalsam dat zijn ongeveer mijn eerste levensbehoeften :o mja zou het verder niet weten eigenlijk... |
Mn kleine knuffeltje:p en de hond :)
|
Citaat:
|
- mn hamster
- foto's - en dan snel wegrennen :o |
Eerlijk?
me computer (omdat ik niet ff 1,2,3 me hardschijf eruit kan rukken) en voor de rest kan 't me vertiefen wat er hier wel wel of niet af fikt.. liever kwijt dan rijk... |
Ik zou denk ik zoveel mogelijk uit het raam gooien, als de tuin niet ook in de fik staat. Zoja, dan moet er ook maar onder nog iemand staan, die die dingen dan verplaatst naar een plaats waar het niet fikt.
|
Geen idee, ik zou gewoon panieken denk ik...
|
ik neem aan dat mijn huisgenoten zlef naar buiten rennen dus die neem ik niet mee.
De hond rent ook naar buiten...vogeltjes denk ik want als je de kooi open zet vliegen ze alle kanten op. Onze vogel ging eens op een kaars zitten(stom beest) en drom neem ik mijn vogel maar mee. |
ten eerste mijn familie en mijn hond...., en daarna zie ik wel verder....
|
Citaat:
nah geen idee, mijn pinpas ofzo en mijn ouders, denk ik :o ;) :p |
foto's, een doos met herinneringen.
|
Ik denk dat je dat niet kan zeggen.
Ligt eraan hoe erg het is, waar het is en hoeveel tijd je ongeveer nog hebt. Ik zou wel als eerste aan foto's denken en de rest kan allemaal vergoed worden. |
[Off-topic]
Originele naam van de topic-starter :p [/Off-topic] ------------------------------------------- Ik denk daar weleens over na... Ik denk iig foto-albums, mobiel, portemonne een als het kan warme kleren en jas. |
Mijn Buffy-verzameling :o
|
1 mijn ouders dan kan mn vader de huisdieren meenemen en mn moeder de foto albums
2 een doos vol met mijn foto´s, en mn lievelingsknuffel |
al m'n cd's
|
mijn verentooi
|
m'n computers !
|
geen idee
niks denk ik misschien gitaar maar verder :confused: |
Nou ik zou zeker een paar fotoboeken en m'n complete euromuntenverzameling meenemen, en als ik dan nog tijd heb mn telefoon, portemonee en cd's.
|
bankspulletjes, cd-koffer, varkentje :o
|
mijn 2 katten, en alles wat ik normaal al in mijn broekzak heb zitten natuurlijk :p.
|
M'n 2 honden, ouders, broertje, portomonnee, foto's, mobiel, evt. wat kleding
|
alles dat veel geld waard is, want dan verkoop ik dat en zeg tegen verzekering dat 't afgefikt is :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |