![]() |
Hoe lang ken je je langste internetcontact al?
Myself! ken ik al sinds eind 2000... :)
|
uhm niemand van het forum, maar de langste internetter ken ik nu..uhh.. 6 jaar ofzo
|
ik heb al een paar jaar internet weet niet meer precies hoelang. Maar waar ik vaker mee praat ken ik ook al een paar jaar.
Nooit bijgehouden hoe lang. |
ehm ik denk 3 jaar
ontmoet op een chat :) |
Ehm... Marleen: hoe lang kennen we elkaar al? Ik denk sinds 2001 ofzo. Ergens in maart, want toen kreeg ik msn.
|
Um... 1 jaar en 2 maanden.
|
Whii al twee mensen die mij als langste internetcontact hebben ;)
Anne...Ik weet het niet?..Al best lang:) Ik weet eigenlijk niet wie mn langste i-net contact is..De meeste mensen met wie ik lang i-netcontact heb gehad, zijn alweer pleite... Met ~*Emmy*~ heb ik in ieder geval ontzettend lang contact gehad, maar dat is helemaal verwaterd en zo. Dus jah, iemand die ik nog wel es spreek is dan iig Fleet Admiral denk ik...Maar Anne ken ik lekker ook al lang:p |
Oh en laten we Vampiro niet vergeten:p Hoewel ik hem eigenlijk nog zelden spreek. Heb daar wel het langste contact mee gehad van iedereen, denk ik... Dat was zomer 2000 nl..
|
Ik ook nog met Snow White en fun4ever. Maar ik weet niet hoe lang. O ja, en ccemaas. :p Die nooit meer online is trouwens, maar nog steeds in mijn lijst staat.
|
Citaat:
Spreek jij haar nog vaak dan? |
Citaat:
|
murwari ken ik al van april 2001.
|
Hmm...
jaartje of 4... mensen van de scholieren-chat |
Ongeveer 2 jaar denk ik, meisje van chat waar ik mee mailde omdat ik nog geen msn had! Maar die spreek ik niet zoveel meer...
|
Niemand, want ik ken niemand van internet. :)
|
euhm, niemand van dit forum hoor. ik ken em al sinds eind 1999 zoiets.
|
ik heb geen internet contacten
wel contact met mensen via internet maar die ken ik ook in het echt :o |
van de mensen die ik buiten internet ook irl ken/heb gezien
uhh jessiej :) denk ik toch wel in augustus 2001 hadden we elkaar voor t eerst gemeet dus ik ken haar sinds uh ja, een tijdje daarvoor :) veel mensen van internet ken ik al wel langer maar die heb ik nooit gemeet |
Niet van t forum, maar de langste "ken" ik bijna 6 jaar. Maar das altijd bij chatten gebleven, sommige perioden wat minder, sommige perioden wat meer.
|
een jaartje of 3 ken ik die al denk ik...
|
Pff.. geen idee.
Ken van buiten 't forum wel een jongen, een jaar ongeveer.. spreek 'm alleen niet zo vaak meer. Van het forum, geen idee.. Kom hier pas een half jaar ofzo. ;) |
Citaat:
|
Vriendin van MSN, begin 2001
Mn vriend, 9 juli 2001 |
*denkt even na* *probeert te tellen* Ik ken Icegaze denk ik het langst, al meer dan twee jaar... Da's dan ook een echt internet-vriendinnetje :p
|
judith vanaf 14 augustus 2001 :D
|
ik denk Leonoor, ergens midden 2000...
|
Ken mensen van 6 jaar terug, maar geen contact meer mee...met een aantal wel, maar die zijn van 3 jaar geleden ong. :)
|
Vanaf 1999 dus bijna 4 jaar.
|
* kijkt msn lijstje na*
langste iets van 1 jaar ofzo ik ben best snel uitgekeken op mensen dus meeste blijven er niet zo heel lang op staan |
langste die ik ken via internet is uhm 6 jaar ongeveer.
|
Langste die ik van internet ken is mijn allerbeste mailvriendin. Ik denk nu iets meer dan anderhalf jaar...?? Ja, ik weet het, niet bepaald erg lang, maar vroeger was ik superanti-internet dus ik computer ook pas twee jaar of zo.....
O o, wat ben ik omgeslagen:D |
geen idee. :)
|
ong. 5 jaar nu. :)
|
Dik jaar of zo, ik heb nog niet zo lang MSN.
|
ruim 6 jaar
|
2 jaar oid maar met ups en downs.
|
Ik heb geen internetcontact die ik al lang ken. De meeste spreek of mail ik allang niet meer.
|
Jotti. Ken hem vanaf 1998 denk ik.
|
Nu nog contact: ongeveer precies (huh) een jaar.
Geen contact meer: jaar of 2, tweeënhalf. |
euhw jaartje of...ff denken....5
|
Citaat:
|
Remco, januari 1999
|
irene.... ruim 3 jaar al ofzo :o
|
Citaat:
|
ik heb vanaf dat internet via de telefoon beschikbaar was bij ons ( ondertussen al 2 jaar kabel ofzow ) een vriendin uit Den Helder... dus dat zal wel zo'n jaartje of eehm.. 6 zijn
|
SuSHiJoW ergens vanaf begin 2000.
|
Waar ik nogsteeds (en af toe) contact mee heb..? Dat is denk ik Masha (/edit: Paranoide op 't forum)..
|
3 en half jaar geloof ik
|
Ergens toen icq kwam opzetten, rond die tijd.
|
zo'n 4 jaar geleden een jongen leren kennen via een of andere chatbox...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |