![]() |
lachen om het leed van een ander!
haha, ik was laatst aan het winkelen met mijn mams. en toen kwamen we een vrouw tegen en haar armen en benen waren stompjes. Ze had haar mobiel tussen haar oor en haar stomp geklemd en daarmee was ze aan het bellen. Ze had blote armen en benen, omdat ze geen passende kleding aan had. Zegt mijn moeder zo: "ze zal het wel koud hebben!" en ik vertelde mijn moeder dat mijn eerste reactie toen ik haar zeg was: "ik moet niet gaan gillen!" Het was echt een beetje eng! :eek: Maar later was ik ook aan het grappen. Ik vroeg aan mijn moeder hoe ze haar elektrische kar moest besturen als ze geen handen en voeten had. En mijn moeder deed een suggestie, dat mensje zou haar kar met haar hol besturen!
Nouja, we hebben enorm gelachen. Maar zulke grappen zijn wel veels te hard. Dus, lachen jullie ook wel eens om iemands leed terwijl je weet dat heel erg ongepast is? |
mja soms, maar dat meen ik dan niet zegmaar.. (beetje sarcastisch)
niet over t voorbeeld, dat gaat me iets te ver.. |
Ja.
|
hier in de buurt heb je zo'n asiel voor geestelijk gehandicapten, heeft me ook al heel wat uurtjes lol opgeleverd :o
|
maar waar lachen jullie dan om? geef eens voorbeelden:)
|
Nope niet vaak.
|
ze zeggen eigenlijk van niet
|
doe'k altijd, anders is het vaak niet grappig :+
|
Citaat:
|
Audities van Idols!!!!!!!
ok, oud nieuws.............. |
Leedvermaak = vermaak nr. 1 van deze wereldbevolking. gelukkig maar, relativeren heelt (bijna) alle wonden.
Jaja, philosofies :p |
Wel eens als iemand ergens tegenaan stoot, maar niet bij dit soort dingen :/
|
Citaat:
|
Vraag jezelf eens af of je niet ooit eens zo'n gedachte over iets of iemand hebt gehad, in elke zin van het woord of welke manier dan ook. Fat chance dat dat niet het geval is...
|
leedvermaak=het tofste vermaak
|
Ach, als ik geen armen en benen had zou ik er na een tijdje ook om kunnen lachen, dus tja, 'leedvermaak'... Overigens besturen ze zo'n karretje met hun kin :)
|
Absoluut. :)
|
neuh... ja als iemand zich stoot, okee, maar als ik lol ga hebben om iemand in n rolstoel ofzo voel ik me veelste schuldig :o
|
ja.. toen een vriend van me werd aangereden door een taxi stond ik echt keihard te lachen :o
|
met dit weer vallen nog al veel mensen met hun scooter/fiets enz. Dan kan ik me soms echt niet inhouden :cool:
Maar ik ken wel een paar mensen die dan gelijk zeggen LEKKER voor je en dan menen ze het ook :eek: en dat zijn dan vrienden :p |
Soms wel, hangt eraf wat voor leed het is.
|
gister kreeg ik heel erg de slappe lach toen een meisje uitgleed omdat het ontzettend glad was :o
|
er is geen beter vermaak dan leedvermaak
|
Mjah. :)
|
Vandaag op school zei mn mentor dat er een jongen op zijn brommer tegen een trein aan was gereden...
Het klonk zo dom dat mijn (en van veel klasgenoten) eerste reactie wel lachen was. Maar toen ie zei dat die jonge het waarschijnlijk niet overleefd was iedereen stil. Dus daar lachten wij om:S. |
Citaat:
|
Hè Rolf?
|
Der was een keer (jaja!) een meisje in een winkelcentrum en daar stond zo'n speelapparaat voor de kindjes waar je dan geld in moet gooien en wat dan gaat bewegen, weet je. Nou en toen was het zo dat al die snoeren los en door elkaar op de grond lagen. Toen kwam dat meisje dus lopen en die was over snoeren enzo aan het lopen, en ze wou naar dat ding toe, maar toen struikelde ze over de snoeren en oke, dat vond ik wel erg grappig!! :D:D:D
Maar ik moet heel erg vaak lachen om mensen, maar nooit om dingen die pijn doen ofzo, of zoals in dit voorbeeld. Ik moet overigens ook erg vaak om mezelf lachen omdat ik echt heel vaak struikel over mijn voeten (optillen is zo zwaar) of omdat ik nogal domme opmerkingen maak ofzo. En omdat ik alles vergeet en het dus 4 keer vraag achter elkaar, dat soort dingen, maar ach, ik vind het wel grappig! Owja, ook omd igne die k som typ, zoals deze zin omdat ik gewon echt neit kan typen, ik emot altijd alles 10 keer verbeteren, soms ook heelmaal niet, vooral op msn is dat wel coel! |
als het grappig is lach ik overal om, maakt niet uit hoe lomp het is
|
Ja ,h elaas wel :(
|
Nou niet om leed waarover jij t hebt. Maar wel als er bijvoorbeeld iemand (bijna) valt dan kan ik t af en toe wel grappig vinden, of als ze tegen een deur aanlopen ofzo.
|
Ik kan er niks aan doen maar soms moet ik dan echt zo heel gemeen lachen. :o
|
Een vriendin van me ging laatst met uitgaan echt finaal onderuit... ze gleed op dr kont een paar treden van een (stenen) buitentrappetje af, ik lag echt helemaal dubbel tot bleek dat ze zich echt heel erg pijn gedaan had :o
|
Ja hoor, want moenbase was gewoon een paasei... Maar ja, liefde kan je soms diep raken. *snik* :) :p
|
Laatst liet ik een vriendin van me even op mn paard zitten. En toen ging ie dr vandoor :D zij maar hobbelen, en schreeuwen :D:D ik lag echt helemaal dubbel ik deed t bijna in mn broek, en zij kwaad :D:D:D
|
ik moet altijd lachen als er iemand valt:o
ook al valt er een vriendin van mij,ik lig gewoon in een deuk:o |
andere zull;en waarschijnlijk ook grappen maken over JOUW uiterlijk, als je dat maar realiseert
|
Mjwah ''val''leedvermaak en dat soort dingen, daarvan schiet ik wel in de lach. JOUW verhaal daarentegen.. ik vind dat het meer over jou en je ma zegt dat over de vrouw in de rolstoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lach heel vaak om het leed van anderen :o Vooral op televisie, maar ook in real life....ik kan ook om mezelf lachen in leedsituaties (ja, OK, wel pas achteraf, maar toch). Vooral terrasjes zijn een goede plek om te lachen om voorbijgangers...kan er soms best grof aan toe gaan.... :o
|
viel daarnet een skatend jongetje in de prikkelbosjes, moest ik erg om lachen... :o
|
ligt er puur aan wat voor leed en of ik de persoon in kwestie ken
|
Ik kan er zelfs geil van worden... :o
Een bepaald soort leed, dan. :D Leed dat niet blijvend is, maar heel tijdelijk. :o Is gewoon grappig, leuk, ehh, geil... :D ;) |
dat is leuk..
vanochtend flikkerde iemand met stoel en tafel omver.. ik heb een half uur dubbel gelegen elke keer als ik hem zag zitten moest ik weer lachen.. :D zelf vond hij het minder grappig.. :D of iemand struikelde over zijn tas vanochtend was ook wel grappig.. :D |
Ik zat in New York in Little Italy op een terrasje te eten. Er stonden allemaal van die plastic tuinstoelen. Gaat er een of andere bolle op zo'n stoeltje zitten, breekt heel die achterkant van dat stoeltje af!!! Dus die bolle lazert met stoel en al achterover....!!! Het spijt me zeer, maar ik dacht ik er in zou blijven....ik bestierf het werkelijk waar :o
|
af en toe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zat dus met mijn klas in de rechtbank. bij zo'n politie rechter
en er moest een vrouw voor komen die tandpasta had gestolen echt heel dom maar ja de hele klas kwam natuurlijk niet meer bij van het lachen was best zielig voor die vrouw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |