![]() |
ik irriteer me altijd dat die bolletjes in de bollino vla zo nep smaken
hebben jullie dat ook??
|
Nee
|
nee het de vla niet
|
Ik heb werkelijk geen enkel idee van waar jij het over hebt. :confused:
|
mja, k vind het niet echt lekker neej
maar dan eet je het toch gewoon niet als je je er zo aan irriteerd :confused: |
Ik erger me eraan,
dat die bolletjes net te klein zijn om op te kauwen... zodat ik niet kan proeven of ze nep smaken :D :o |
ja ik irriteer me eraan, ze smaken nergens naar
|
Dan eet je het niet?
Heb het btw nog nooit gegeten. |
nietus zijn vet lekkerrrr :mad: :rolleyes:
|
die dingen smaken nergens na ,. of ik slik ze in een keer door of ze blijven zitten tussen mn beugel.
|
Ik ook, en ze zijn veel te klein.
|
Citaat:
|
Nee
Lekker boeiend... (y) En als je je er aan irriteert, dan eet je het toch niet meer Neem een voorbeeld aan mij en neem de voortreffelijke Verwen Vla |
Jezus, als je je zelfs daaraan irriteert, dan is het wel erg gesteld....
|
nou, aan dit toevallig niet, maar ik erger me wel altijd aan onzinnige dingen... :(
|
Ik geloof dat we 2 keer die vla hebben gehad. Bah. Ik neem liever gewone vla (choco of vannille) en daar dan pure hagelslag doorheen. Dat is (y) en zeker met daar weer scggroom op (en daar ook een beetje hagelslag op strooien)
|
ik irriteer me alleen al aan het feit dat er bolletjes in de vla zitten. Wie heeft dat uitgevonden :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die vla moet je niet eten als je straks met het vliegtuig gaat :p (bolletjes slikkers)
|
jaaaaaah... die bolletjes zijn echt vies!
mijn hele familie vind ze lekker maar ze smaken echt naar nix!!! echt minpuntje van die vla... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze smaken best nep, maar ik irriteer me er niet aan :D:p
|
Nou en!!
Dan gooi je je vla met bord en al de lucht in zodat alles aan het plafond blijft kleven!!! Dan hoef je het ook niet te eten! En erger je je ook niet aan die nep smaak van die bolletjes!!! dus....... :D :D :D :D |
Indien ik stage loop, afstudeer of werk bij Campina (daar is Bollino toch van?) aan de Bollino vla, dan zal ik dit gaan veranderen :)
Zelf heb ik er ook wel eens bij stilgestaan waarom ze niet wat smakelijkere zijn. Wat ik me kan bedenken is: *kostenbesparing; door goedkopere, maar minder goede ingredienten te gebruiken worden de kosten gedrukt. Dit kan ik me echter niet voorstellen bij Campina aangezien ik niet verwacht dat deze kosten gigantisch zullen zijn. *incapseling van het bolletje.; omdat het bolletje in een waterrijk product zit, dient het bolletje tegen oplossen beschermd te worden. Dit word gedaan door er een niet in water oplosbaar laagje omheen te maken. Als ik er langer over nadenk zijn er vast nog wel meer dingen, maar dit lijken me de 2 belangrijkste. Indien het iemand erg interesseert, stuur een mailtje naar de fabricant (campina? www.campina.nl) en stuur een mailtje met de vraag. Ze zullen deze vraag aan je beantwoorden weet ik. Zal ook even bij een klasgenoot vragen, die loopt stage bij Campina. |
Citaat:
Dan kan je het beter gewoon niet eten, ik denk niet dat je huisgenoten het erg leuk zullen vinden. Waarom staat er in je sig dat je altijd je bord leeg moet eten, en nu ineens niet? :) |
smaakt nergens naar eigenlijk
|
Ze zijn in de aanbieding bij de c1000 :d
2 pakken voor de prijs van 1. Proeven maar :P |
Ik vind die bolletjes echt vieeeessss! blegh (n)
|
ze smaken stoffig :/
|
nog nooit op :)
|
ik kan er mee leven
|
Citaat:
maak er dan iets van dat nog ergens naar smaakt ;) |
Aha, nou die heb ik nog nooit geprobeerd. Ben nog nooit verder gekomen dan vlaflip. :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Idd, Ik vind ookd at ze nep smaken, als je de verpakking bekijkt, dn denk je lekker grote bolletjes, blijken er in een keer allemaal chockolade snippertjes in te zitten. Die dingen gaan alleen maar tussen je tanden zitten. Echt supper iri
|
Citaat:
ik had er nooit over nagedacht WAAROM dat nou zou zijn :D maja anywayz ik ga klagen hoor bij Campina , want het is zo zonde ;) |
Citaat:
hm...zal het toch zelden eten, ik eet altijd vanille yoghurt...jammie :) |
ik eet dat nooit
|
ja idd, die bolletjes zitten der vlgens mij aleen voor de lol der in want ze hebben idd geen smaak
|
Citaat:
|
ja, en t eet ook nog irritant:o
|
Wie kan mij uitleggen hoe je je irriteert aan iets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik irriteer me er niet aan, ik erger me er zelfs aan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |