![]() |
Keuze
Wat zou jij kiezen?
1. ontzettend rijk zijn maar het IQ van een wcbril hebben (Andre Hazes enzo :p) 2. ontzettend arm zijn maar een IQ van 190 hebben _________ aangenomen dat je financiële situatie nooit zal veranderen |
dan ben ik toch liever Andre Hazes
|
ik ga voor optie 2; als ik veel geld zou hebben en zo dom zijn dat ik het niet eens doorheb kan ik me moeilijk voorstellen dat ik de wereld ervaar zoals ik't nu ervaar
|
Optie 2
Als je slim bent kan je altijd een manier vinden om aan geld te komen. Als je zo dom bent raak je je geld snel weer kwijt. |
Citaat:
ik heb geen id wat ik zou kiezen |
Citaat:
Maar dan zou ik toch voor optie 2 kiezen, dan kan je je zelf gelukkig maken met andere dingen. |
Optie 1, want als je heel arm bent en je weet dat je een iq van 190 hebt en er toch niets mee kan doen (je financiële situatie blijft toch gelijk) is dat behoorlijk frustrerend.
Al helemaal als je omringd bent met mensen met een iq van een garnaal die goud geld verdienen. |
zie boven mij :D
|
Ik kies Andre Hazes.
|
Citaat:
|
hmm, de 'ignorance is bliss'-houding overheerst
|
Geld maakt gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou voor geen geld in de wereld écht dom willen zijn |
ik zou toch voor de tweede kiezen.
Mijn financiele leven zou natuurlijk wel veranderen want ik kan me nauwelijks/niet voorstellen dat een begaafd iemand geen goede baan heeft. :D greetzzzz en hugs Edithjuh |
Optie 1 onder het motto "zalig zijn de onwetenden"...
[En hoe kan je nu last hebben van het feit dat je erg dom bent als je zelf geen flauw idee hebt van het feit dat je erg dom bent omdat je gewoon erg dom bent :p] |
Citaat:
Dus jij blijft liever de rest van je leven in een rijtjeshuis wonen in plaats van een luxe alleenstaande villa met zwembad? Dus jij blijft liever de rest van je leven in een eendje rijden in plaats van in een gave sportauto met alles er op en er aan? Sorry, ik kan jou niet volgen. Geef mij maar optie 2 kxsjes, slimmerdje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Liever slim en arm, dan rijk en hersenloos. Heb er dan toch niks aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Al hangt het natuurlijk allemaal af van de gehanteerde definities van intelligent cq. slim en dom... |
André natuurlijk.
|
Andre :D
Als je dom bent, weet je toch niet wat het is om slim te zijn enzo, en je bent ook nog es rijk, dus zul je gewoon een leuk leven hebben. |
2, met dat IQ van 190 kun je mogelijk in een hoge functie komen, krijg je dan meer betaald en dan word je vanzelf rijk :p
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik zou liever rijk en dom zijn...
Als je dom bent dan denk je ook niet te veel na over moeielijke dingen, en je kan kopen wat je wil... Als je slim bent maar erg arm dan weet je hoe het beter kan.. dus dan ben je denk ik ongelukkiger. |
2: dan kan je je positie nog altijd verbeteren, bij 1 lijkt me dat een stuk moeilijker :)
|
euhm niet ontzettend rijk en niet ontzettend slim, graag
|
ontzettend arm zijn maar een IQ van 190 hebben
want als je slim bent kun je daardoor geld verdienen! :) |
Citaat:
wat kies je? MENSEN, LEES DIE STOMME VRAAG NOU EENS FATSOENLIJK |
De vraag is denk ik eerder hoe kan het zo zijn dat iemand met een IQ van 190 arm is?
Het lijkt me eerder een keuze. Als je in NEDERLAND woont wordt je zomaar niet arm als je de wil heb (en de thuis situatie) hebt om te gaan werken. en dus ik zou toch voor het IQ van 190 gaan. maar zoals de post hier boven aan geeft is het een keuze dus zou ik liever rijk zijn en dan maar dom. (ben nu toch a geen wonder kind) |
oeps, sorry ik dacht dat het jouwn sig was :o
Dan ga ik nog steeds voor nummer 2 :) |
Volgens mij is het helemaal niet leuk om een IQ van 190 te hebben. En het is niet leuk om arm te zijn.
Dus doe dan maar dom (ik weet niet hoe dat is maar denk niet dat je er per definitie ongelukkig van wordt) en rijk (want met geld kun je toch wel heel veel leuke/goede dingen doen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan zou ik voor het IQ van 190 gaan
maar t gaat erom dat je gelukkig bent, en op welke manier je dat doet, maakt me eingelijk niet zo heel veel uit, zoalng het maar op een faire manier gebeurt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |