![]() |
Cadeau voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn?
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en ik zou niet weten wat ik ze geven moet (ik heb geen broers en/of zussen). Heeft iemand misschien een suggestie, misschien wat je zelf gegeven hebt of al eens gezien hebt bij iemand.
Alle reacties zijn welkom. |
'Zoek de zeep'
|
een weekendje weg..
Hotelbon ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een weekendje weg of een hotelbon is niet aan mijn ouders besteedt, ze blijven liever thuis.
Iemand anders misschien nog een goede suggestie? |
Zo'n luchtballonvaart..
(bij normaal weer hč, niet met de sneeuw.. :p) (wel duur denk ik) |
Kook lekker voor ze, hebben ik en mijn broer ook gedaan en ze waren er erg blij mee. Ik hoop voor je dat je een beetje kunt koken anders heb je ook niets aan dit idee :D
|
Citaat:
|
Wij hadden met zijn allen (oom, tante, zussie, vriend van zussie, opa, oma en ik) foto's laten maken en een gedicht voor ze gemaakt en een kluis gekocht (want die wilden ze graag).
|
Citaat:
* is Hans Teeuwen fan * :cool: |
Citaat:
|
hmm jah, een ballenvaart krijgt mijn vader al als hij 50 wordt (3 maanden na hun jubileum) en koken kan ik niet.
Foto's maken doen we ook (met hele familie), maar ik wil ook wat van de 'kinderen' geven |
Citaat:
|
een nieuw bed :p
|
Citaat:
|
Ehmmmm, kweenie.
Ik wilde ook bon zeggen, maar blijkbaar willen ze dat niet. Dus kzou t nie weten Wel gefeliciteerd alvast :P |
Citaat:
|
Een weekendje weg...(is wel duur)
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben we hun een avondje uit gegeven..., eerst uit eten, en daarna theater..., vonden ze wel leukig... ;) |
Ik heb een boekje gemaakt met allemaal fotoīs en dingen over mīn zusje en mij. Mīn zusje had een tekening gemaakt, ik een stukje geschreven over hen. Mīn zusje en ik hadden allebei een pagina īfeitenī maar wel allemaal van dat moment dus wat je lievelingsnummer toen was, hoelang je bent, leukste vakantie tot nu toe.
En we hadden fotoīs laten maken en uitvergroot en ingelijst gegeven. Vooral dat boekje was een groot succes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |