![]() |
Pijpen zo gevoelig!!!
Nou ik heb wel eens als ik gepijpt word dat het zo gevoeilig wordt niet normaal. In het begin gaat het wel lekker maar daarna. ik trek mn laken van mn bed zowat kapot niet normaal!!!. :D . Maar is dit wel goed vraag ik me soms af of die wijven het wel goed doet. Ook een keer als ze geen speeksel gebruikt wordt het zo lekker droog. Slim idee voor de jongens ga eerst pissen en laat ze dan lekker pijpen jij merkt er toch niks van. En als je in hun bek klaar komt ga dan niet lopen zoenen. Zo smerig. Maar goed. Ohja mijn persoonlijke mening meiden kunnen niet trekken ze kunnen je nog zo geil aankijken maar wat je na alles aan moet horen. Schat vond je het lekker. Jezus hoebedoel je ik maak het direct uit. ( Een klein omschrijving van een player):D :cool:
|
Jij hebt nog geluk dat meisjes je willen pijpen, mijnes is er namelijk veel te klein voor :( ..... Wie helpt mij uit de brand?
|
leuk joh. :rolleyes:
|
:rolleyes:
Sneu... |
aandacht tekort ofzo???:eek:
|
My GOD!!
( wat een triest figuur .....) |
Damn sukkel
nogal logisch dat het droog aanvoelt en dat de meiden niet kunnen trekken als je gewoon je eigen hand ligt te neuken terwijl je fantaseert over je Britney Spears poster boven je bed |
Damn...
één woord: triest... :rolleyes: |
wat is je punt?
|
jullie geven dit type sneu wel precies wat hij wil...aandacht. (fuck nu doe ik het zelf ook :D)
|
Nou nee ik vertel ervaringen. Dat de meeste dan gelijk hun ervaringen erin mededelen. Maar goed is jouw britney spears poster kapot gegaan blijkbaar wel. Mijn meid moet het gewoon nog leren. En waarom houden de meiden dan toch niet van een player. Ik hoor ze nooit klagen
|
dat het gevoelig word???
miscchien moet je hersens aanschaffen en het woord bitches niet zo letterlijk opvatten. |
sommige mensen :rolleyes:
euhm, bedankt voor de mededeling, maar we kunnen r nix mee = slotje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |