![]() |
modellen 25 jaar opgebrand
damn dit slaat nergens op.
ik heb hier ondertussen ook MTV aanstaan, en daar hebben ze een documentaire over modellen ofzo? ze zeggen daar dat modellen op hun 25ste levensjaar opgebrand zijn en daarom meer intresses moeten hebben?! maar dat klopt toch niet? ze doen net of mensen van 30 niet knap genoeg kunnen zijn! kijk nou is naar die tatjana simic, zij is 39 en je kan nou niet echt zeggen dat zij der als 39 uitziet ofzo! dat slaat toch nergens op? |
weet je zeker dat opgebrand niet bedoeld werd in de zin van: overwerkt? Of betekende het dat ze niet mooi genoeg meer waren?
|
Ja, :rolleyes: Het spijt me hoor, maar ja, op de catwalk ben je nou eenmaal oud als je 30 bent. Er zijn uitzonderingen (t.w. een Naomi C. of een Claudia S.), maar waarom denk je dat ze zoveel geld verdienen? De meeste van die meisjes hebben het ook al helemaal gehad met dat wereldje omdat ze er vanaf hun 16e al in zitten...
|
das toch raar? ze doen net alsof et dan geen mooie vrouwen meer zijn!
|
Vrouwen van boven de 25 kunnen geen model meer zijn omdat de jonge garde vaak mooier is. Schoonheid is besteed aan de jongeren.
|
wow is die al 39
zou je echt niet zeggen nee |
de meeste zijn t rond hun 25ste ook wel zat, t is best zwaar geloof ik. t lijkt me wel gaaf om te doen enzo, model zijn.
|
:rolleyes:
Het gaat er ook niet om dat vrouwen van 35 niet meer mooi kunnen zijn, maar meisjes van 20 zijn gewoon nóg mooier. Net zoals iemand van 25 in de tenniswereld niet oud is, maar iemand van 17 gewoon jonger en dus beter. |
mja, rond hun 25ste zijn ze allemaal verslaafd aan champagne
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |