![]() |
Autorai
Beste mensen,
De Autorai, de Nederlandse beurs voor de liefhebber van al het nieuws aan autotechniek is weer geopend. Wie gaat er heen en zo ja, heb je interesse in een bepaald merk, soort auto, o.i.d.? |
Ik ga er niet geen. Wel staat die nieuwe Alfa Romeo er toch? de Giuliani ofzo? Echt een perfecte auto is dat! (y)
|
PW --> De Kantine
|
Ik ga zo weg.
|
ik ga misschien volgende week zaterdag , Vin die race en rally auto's wel tof :)
|
Ik niet, ben er één keer geweest. Er was niets te zien behalve auto's (hoe zou dat toch komen Stefan? :rolleyes: ) en ónze auto werd ontnomen van de inhoud en twee zijspiegels. En het is te ver weg!
|
Geen behoefte aan.
|
de maybach staat er geen eens (n)
|
Citaat:
Ferrari enzo is ook een ruige wagen :D http://turbo.m6.fr/Turbo_statique/sp...to01_index.jpg |
Kom er net vandaan. Leuk leuk (y)
|
ik ga woensdag met een vriend van me, hij wil 'n saab93 cabrio, dus daar gaan we eens naar kijken
|
ben er geweest voor de 4 wielaagedreven auto's, street-rallywagens zoals de Evolution en 205wrc en R32 en de v6 tdi 4-motion( die was wel apart trouwens nog nooit eerder gezien)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben er de eerste dag geweest, was wel leuk. Je staat je daar echt te verlekkeren aan verschilende auto's was wel een van de weinige vrouwelijke gasten. Gelukkig was t de eerste dag nog niet zo druk.
Leukste autos die ik gezien heb: audi rs 4, audi a8, getunede (of hoe je dat ook schrijft MG en de auto die in 6 seconden naar de 200 ging (geloof een miljoen euro?) De ford streetka is ook leuk :p |
wij hebben daar ook nog testritje gemaakt met die vw touareg, was wel leuk :)
ik vond die gele alfa en blauwe fiat (bij tunerstand) wel heeeel erg mooi :o |
Citaat:
en die viel mij dus zwaar tegen he! ik ben dus wel geweest, en heb alle sportieve auto's gehad, maar de audi s3, golf r32, honda s2000, seat leon cupra vielen me dus zwaar tegen, en ik ben erachter gekomen dat de SUBARU IMPREZA WRX STI ROXXX http://www.auto1.hu/autoszalon/image..._subaru_01.jpg http://www.rsportscars.com/foto/02/i...rxsti03_01.jpg |
Lijkt me niet leuk :o
|
voorlopig geen behoefte, geen geld en geen rijbewijs, lmd :)
|
Oei, de vorige keer was ik er wel geweest, heb me ontzettend vermaakt daar! Dit jaar kon ik jammergenoeg geen medeautoliefhebber vinden.
Nou goed, ik bekijk de auto's wel op internet. |
Citaat:
kon je niet wat langer blijven? :) :p |
Ben er geweest, heb een beetje rondgekeken voor wat ik neem over 2 jaar :).
|
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat er geen mooie oldtimers staan op de autorai. Hm, daar zal eigenlijk vast wel een oldtimerrai voor zijn. Ofzo. |
Ja, ben er geweest, vreselijk druk, maar ik kwam om gewoon auto's te kijken, heb absoluut geen geld daarvoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gewoon moeten laten merken hoe rijk ze wel niet zijn. En dan loopt er meestal zo'n plastic wijf naast. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is mijn definitie van kakkers. Ik vind het gewoon macho, die mensen denken ook altijd dat ze alles kunnen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Meestal stralen die mensen dat gewoon uit. Ik deel niemand in een hokje, maar ik zie wat ik zie. En ik heb er stage gelopen :o |
Citaat:
En hij generaliseert niet, hij beschrijft een stereotype. |
Citaat:
Do you know something I don't :o |
Citaat:
Leuk, dude. |
Citaat:
|
Lijkt me wel fantastisch om een keer heen te gaan :cool:
|
Daar lijkt me nou werkelijk geen ene reet aan, sorry. Ik heb wel nuttiger dingen te doen dan geilen op zaken die pas over vijftien jaar voor mij bereikbaar zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar heb wel genoeg op t.v. kunnen zien. By the way, die nieuwe alfa romeo heet de "Brera" (ofzo) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |