![]() |
Het laatst wat jij gesloopt hebt
Gisteravond
Ik was even een jointje aan het roken in de tuin,en boven mij staat een GIGANTISCHE mango boom,en plots valt er een mango uit,en in een soort reactie ( je bent scherp,of je bent het niet ) zet ik m'n voet ertegen En ja hoor,ik ros die mango zo door het keukenraam . En dat terwijl iedereen al lag te pitten,nou leg dat maar uit ! (n) En jullie ?? Dus het laatst gesloopt : een keukenraam Waarde : Ik wacht al 3 uur op een man die hem komt vervangen,maar ja dat weet je op de antillen he ? |
Citaat:
ontopic: De achterkant van mijn telefoon. Wilde er de simkaart van mn zusje indoen, alleen ging de achterkant niet af.. Ben 't muntje kwijt geraakt waarmee je moest draaien, en kon niks vinden wat wel paste.. Deed dus *ratsj* en krak, daar ging het hoesje.. :o Maar goed, mn telefoon was al brak. :\ |
Euh... een haarknipje. Ik zat er mee te draaien en pats, het ding duvelt uit elkaar.
|
Ik sloop niet.
|
bij de ikea een dingetje :o
ik moet echt alles bekijken en testen en toen ging het ineens kapot naja boeie, t was zo'n keukengerei ding duzzz scheit :D |
Citaat:
foei. ;) Zojuist heb ik de verpakking van een muslireep gesloopt.. |
Citaat:
t was zo'n... tja geen idee wat voor ding en ik ging ff kijken voorvoor het was en toen was ineens de contructie kapot :o *schaamt zich diep* maar ut ding kostte nog een euro duzz :D oehh, jij bent ook stout hoor :) |
een paspop ben ik paar dagen geleden omver gelopen en verder nog van die fotolijstjes.. was ook in een winkel. jeweetwel het domino effect.. 1tje valt en ze vallen meteen allemaal..
|
paar veters nummer zoveel
wilde ik m'n schoenen aandoen, *knap* paar veters nummer zoveel kapot |
Mijn slechte reputatie bij een docent.
Waarde: onbetaalbaar. Sommige dingen zijn onbetaalbaar. Voor de rest.. Eh ja, sorry :o |
Zonet: een cd'tje dat op de helft van het gebrand worden naar buiten sprong met de mededeling dat-ie niet meer verder wilde. :(
|
Een pen, doormidden gebroken, per ongeluk. "Die dingen zijn ook niet meer als vroeger" :p
|
Citaat:
|
Dus het laatst gesloopt : Mijn radio
Rede daartoe : Ik liet hem vallen van de trap af Waarde : niet zo erg hoorz ik had er nog eentje en deze radio was bestemd voor mijn zusje :p |
Citaat:
|
Een kratje op het strand bij Den Helder (of eigenlijk Huisduijnen, dat ligt nog dichter bij de kust).
|
Een tafel in de bieb :o
Ik ging zitten om ff wat op te zoeken op een computer. Maar mijn veter zat los, dus die wilde ik ff goed doen. Toen boog ik dus naar mijn schoen toe en nam het toetsenbord (die viel op de grond, maar was niet stuk ofzo) en een deel van de tafel (=soort van schommeltafeltje zeg maar). Het maakte nogal lawaai, en ik riep in de stille bieb: ik schrok me dood! :rolleyes: Maar, in iedergeval, dat tafeltje bleef scheef staan. :o |
Citaat:
|
Mijn afstandsbediening. Maar die heb ik netjes weer in elkaar gezet.
|
Eh, voor zover je data kunt slopen heb ik onbewust een netwerkje platgelegd op mijn werk, geloof ik. En ik trok alleen de stekker eruit....
|
nou, dat is 1 minuut geleden... ik liep de trap op met een schaaltje chips en ik struikelde... schaaltje stuk...
|
Citaat:
Als aandenken een schepje en een emmertje daar achtergelaten :) |
Een fles oasis vanaf 5 hoog om 1 uur 's nachts van een Frans hotel laten vallen.
(Oasis is een soort van limonade en de fles was 2 liter) Maar goed dat was dus aardig kapot en iedereen was wakker geloof ik *schaam* |
een kaak, je doet stomme dingen als je teveel hebt gezopen......
|
op mn werk net, ik was n wijnglas aan t poleren en ik gebruikte teveel kracht en hij brak toen in mn hand.
|
Autospiegel, reed achteruit met mijn pizzabrommer en hoorde ineens KRAK achter me.
Offtopic: ..Snel weggereden :o |
mijn broertje is gisteravond door zijn bed gezakt :D
Kweet niet wat ik laatst gesloopt heb... |
Citaat:
|
het laatste heb ik een deel van het piepschuim die in de doos waarin mijn boxen oorspronkelijk zaten per ongeluk eraf gebroken
|
mijn oordopjes van mijn discman..
ik zat er mee te spelen in de trein en toen was het dopje eraf. hmm. niet leuk. en ik heb de boxen van mijn computer opgeblazen. |
het toetsenbord (had er geen thee op moeten morsen...) :D
|
net, mijn inmiddels alweer een tijdje kapotte koptelefoon (nee, niet m'n tepelwarmers) heb'k in 2en gebroken omdat ik er net achter kwam dat door dat ding m'n inmiddels alweer een tijdje niet-gebruikte discman kut doet
|
Citaat:
op 2 plaatsten! |
mijn bed:o
die planken waren wat verschoven en dan zak je der door. moet ze maar weer eens met een schroef vastzetten(y) was btw maar 1 plank die viel,maar das genoeg voor een pijnlijke rug |
Een damwandplaatje. Zat paar weken terug iets in de verkeerde richting met de vorkheftruck :) Ach ja, kan gebeuren.
|
een paar uur geleden een masker dat mijn mam beneden heeft liggen voor werk
|
33I/I P3I/I :eek:
|
gitaarsnaar :o
|
stuk gereedschap door het voor dingen te gebruiken waarvoor het neit bedoelt is
|
Citaat:
|
De slijptol van mun vader...vanmiddag...waarde...50euro!? hij kan er niet tegen als je m van de werkbank aftilt, en m dan uit je handen laat vallen..
|
/me is breaking controllers in frustration since 1994 :D
|
Ik heb mijn mooie spiegel in 3 stukken gebroken. Het was niet omdat ik mezelf zo lelijk vond :p , maar omdat ik met mijn duffe slaperige kop zo op mijn spiegel ging staan. Die lag namelijk op de grond onder wat kleren en boeken. (nette kamer dus :rolleyes: ).
|
Een klein handvatje van mijn schuifdak in m'n auto. Ik wilde deze dicht doen omdat het licht van de zon mij irriteerde, en hij wilde niet echt... Ik meer kracht zetten, en toen... krak...
Lijm ik wel weer... :D |
He daan,
het zal mischien raar zijn om kobus zomaar hier aan te treffen. Ben bij me ouders zit effe achter de comp (zat en ik ben nog niet eens lam???????) Maar goed wat heeft kobus weer naar de klote geholpen? Ben me klas uitgetikt! Door me mentor, moest naar een ander toe die wou me niet. Was te laat (je weet toch) Maar goed nu klas loos, evaluatie gesprek ook te laat 5 punta's door me neus geboord, kan ik dit jaat zo goed ald zeker niet meer halen. Dus beter ga je alvast een plekkie voor me vrijhouden want ik zweer het je heb di. een gesprek met allemaal mensen van school als die niet goed gaat dan ben ik weg daar!!! Voor de rest UITERAARD nog een paar glazen thuis gesloopt, maar dat spreekt voor zich! Spreek je |
ehm....de computer denk ik :o
had op een of andere manier het snoertje van de powerknop gebroken :o |
Citaat:
|
gsm
|
diskette van een vriendin, perongelijk...
stonden veel belangrijke dingen op :o :( |
Inpakpapier en de doosjes waar m'n cadeautjes in zaten :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |