![]() |
waarom denken
meisjes/vrouwen toch altijd dat je iets van ze moet als je ze op icq toevoegt? :confused:
ik voegde gisteren een duitse toe, om te kijken of ik op die manier mijn duits kan verbeteren :) maar na 2 zinnen was dat al dus afgekapt :( |
Citaat:
Waarom generaliseren mannen altijd toch zo? ;) |
ich habe keine annung
|
Citaat:
kan je duits? :o |
Citaat:
Koop een woordenboek :p |
Citaat:
|
daar heb ik eingelijk nooit zo veel last van
meestal word ik toegevoegd :) |
euhw...jah leg eens uit meisjes?
:confused: |
Citaat:
of wat ook bekend is: "hoe kom je aan mijn nummer?" |
mjah dat vraag ik ook altijd...bedoel waar meot ik ze anders van kennen?
hmmmm ik denk omdat de meeste internetters seksueel gefrustreerde oude vieze zichzelf pijpende mannetjes zijn waar vrouwen liever niet mee spreken? Ik weet niet, vind het nooit zo erg als iemand me aanspreekt, man of vrouw...maak ik me nou echt nooit druk om... |
Citaat:
maar wat zijn over het algemeen nou eigenlijk redenen om een volslagen vreemde aan te spreken? |
Citaat:
ws toch versieren? |
Citaat:
juh meestal wel aight |
Als een message box zie verschijnen van een persoon waar ik nog nooit mee gesproken heb en die voegt mij gelijk toe aan zijn/haar ICQ, heb ik snel de neiging om die persoon te blokkeren. Ok, bij meisjes wat minder snel. ;)
Misschien dus een aanrader om eerst een tijdje met een persoon te chatten voordat je ze toevoegt. :) |
Citaat:
misschien lag het eraan dat ze duits was :D |
Waarom gebruik je ICQ? :p
Ja ach, zo zijn vrouwen. Probeer ze niet te veranderen want dan delf je toch het onderspit. ;) |
Hmmm... dan weet ik het ook niet. Misschien iets gezegd wat verkeerd opgevat kan worden?
Ja, Duitsers, he... ;) |
Citaat:
en de wat intelligentere mensen hebben ICQ, de domme doosjes komen niet verder dan een aantal foutmeldingen :) |
Citaat:
das toch niet negatief? :D |
Als je dat tegen mij zou zeggen, zou ik je meteen blokkeren, maar tegenover een Duitser zou dat niet negatief moeten zijn, nee. ;)
|
Hallo, we praten hier wel over Duitsers hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat verklaart natuurlijk een hoop :P |
Citaat:
|
Citaat:
check mijn sig :p Dat denken ze niet altijd trouwens. Ik heb er genoeg in mijn lijst die dat niet doen :p |
:confused:
denk dat nooit.. Je voegt de verkeerde soort mensen toe? ;) |
Citaat:
|
Ik ook, ik heb nu een Franse vakantievriend in mijn MSN-lijst. Vroeger was ik echt heel goed in Frans op de middelbare school, maar nu heb ik het dik 2 jaar niet meer gehad, en dan zie ik echt dat ik het er mee moeilijker wordt. Ik kom dan niet goed uit mijn woorden op de comp. IRL kan je dingen duidelijker maken met gebaren, op MSN niet. (n)
|
Citaat:
maar ik heb nogsteeds geen duits persoon :( |
De meeste mensen die je toevoegen op icq hebben geen leven, en willen meteen cybersex (mannen dan he) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het ook kunnen houden bij een topic:
waarom denken meisjes/vrouwen? :confused: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |