![]() |
Langste dat je ooit wakker bent geweest?
Ik 2 nachten, 3 dagen. Hoelang kan een mens eigenlijk leven zonder slaap?
|
ik umm 1 dag, 1 nacht, nog een dag en een halve nacht.. 2 dagen en anderhalve nacht dus
|
2 nachten, dus ook 3 dagen. (vr,za,zo)
we hadden niks te doen :p |
Verschilt per persoon hoe
lang je zonder kan denk ik.. Ehm.. de werkweek in de 2e is wel de langste tijd da'k wakker was.. Duurde 4 dagen ofzo. (maar heb tussendoor wel half zitten slapen, vooral in de musea ;)) |
23 uur geloof ik
|
49 uur.
|
45 uur, wel de ochtend van de tweede dag een half uurtje op een bankje op het station geslapen ;) ....
|
28 uur ofzo..
|
Geen flauw idee... lang, dat was het wel. De tijd vervaagde redelijk... :)
|
ik sla iedere maand minimaal 1 nacht over en het hoogste is 3 dagen 2 nachten.... toevallig eergisternacht niet geslapen
|
eeeeeehmz....3 dagen (2 nachten overgeslagen dus )
|
gaap...
Dat zal niet zo lang zijn, ik heb er een hele korte slaap tussen gehad. Een weekend: 6.00 wakker 2.00 slapen 8.30 wakker 5.00 slapen 9.00 wakker 21.00 slapen dus: 20 uur wakker 6,5 uur slaap 20,5 uur wakker 4 uur slaap 15 uur wakker Zulke weekends komen zelden voor bij mij. Als het laat is geworden, ben ik er de voglende dag toch vroeg uit, gewoon omdat ik niet moeilijk slaap dan en omdat ik doordeweeks het ritme van vroeg opstaan gewend ben. |
Weet iemand hoeveel een mens aankan voordat het lichaam het simpelweg begeeft?
|
Citaat:
maar wat het gemiddelde is weet ik niet ;) Edit: ikke ongeveer 45 uur ;) |
Als iemand er informatie over heeft, dan is die meer dan welkom. Niet dat ik mezelf tot het uiterste wil drijven, maar toch. :)
|
Als iemand constant op het hoogste van zijn kunnen sport, kan hij nog geen 10 uur zonder slaap. Als hij in bed ligt met zijn ogen dicht, misschien wel 2 weken.
|
ik op lowlands 2 nachten doorgetrokken... was toen wel behoorlijk kapot en heb heerlijk een paar uurtjes geslapen op mijn luchtbedje om er vervolgens weer uit te moeten
|
Nooit langer dan 22 uur denk ik
|
36 uur en dat was wel lang genoeg.
|
40 uur ofzo
|
Ik zit nu al op 32 uur, en ga deze nacht weer door.
|
een mens gaat eerder dood dan dat hij niet eet!! serieus dit is een feit.
dit zal dus een paar dagen zijn |
mjuh de 1 zegt 40 uur maar heeft daar tussen in wel ff tjes geslapen oowk al is het niet lang...
en de ander zegt 22 uur en zal dan ook echt wel 22 uru wakker geweest zijn... die 40 uur telt dan niet vind ik :o want je hebt wel ff geslapen... |
Dit topic past meer op de kantine, er zit te weinig niveau in..
|
Ja, ik denk 2 nachten niet slapen en de derde nacht maar 4 uur ofzo.
|
euhm
*denkt* 07:30 op 03:30slapen dat is euhm.. 18 uur wakker :| |
4 dagen, 3 nachten
|
3 jaar
|
Tsja.. lang dat weet ik wel... Minstens 45 uur... slaap zowiezo gewoon heel weinig
|
kweenie
ik had mijn horloge toen niet om |
ik gok ongeveer 30 uur
|
zal niet langer dan 35 uur zijn geweest.. ik houd niet van lang wakker zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
half negen moest ik op school zijn, en toen gingen we het 1 en ander nog bespreken enzo toen savonds naar stad gefietst om daar te stappen na hele nacht wat drank gedronken te hebben en 3 jointjes gerookt gingen we om 4 uur weer naar huis fietsen toen hadden we een enorme vreetkick dus gingen we frituren bij een vriendin thuis, daar zijn we 10 minuten beetje in slaap gevallen maar toen moesten we vet snel naar school toe om 6 uur sochtens want we gingen ontbijten met de leraren dus wij helemaal beroert op school niemand hoefde bijna wat eten. en toen hadden we daarna examen stunt dat was wel leuk, kan me niet zoveel meer van herinneren lag volgens mij bijna te slapen.
en toen ging ik om half 12 naar huis en toen even in bad en eigenlijk ging het toen wel weer, en belde mijn baas of ik wou werken en op zich had ik daar wel zin in en kon het geld wel gebruiken. dus tot 6 uur aan het werk geweest en daarna ben ik snel in slaap gevallen. |
Citaat:
|
heb eigenlijk geen flauw idee... denk dat m'n record in de kampweek van groep 8 ligt, maar hoeveel dat nou geweest is... geen idee
vind het ook niet echt iets om bij te houden eigenlijk :o |
Vast niet veel, ik hou van slapen :p
Ik denk zo'n anderhalve dag ofzo |
Ik kan me een zekere 'werk'week Praag herinneren op de middelbare school met 8 uur slaap in 4 nachten :o Toen ik thuis kwam heb ik 24 uur geslapen :D Mafste aaneengesloten tijd zonder slaap is toen ik naar Amerika verhuisde. Had al alleen maar gefeest in de dagen ervoor (allemaal afscheidsfeestjes enzo). Ben om 8 uur opgestaan, moest AL mijn spullen nog inpakken, de rest van de dag zitten zuipen op het terras, 's avonds een beetje films gekeken en rond een uur of 3 naar Schiphol gegaan. Toen om 7 uur naar Londen gevlogen, en vandaar om 11 uur lokale tijd naar Boston. Vluchtduur was een uur of 7,5. Niet geslapen vanwege een persoonlijk videoscherm met de allernieuwste films en afleveringen van Friends die nog niet in Nederland waren vertoond :o Ben toen aangekomen om half 2 Amerikaanse tijd, dus toen was mijn besef van tijd al redelijk :confused: Ben tot 11 uur Amerikaanse tijd opgebleven, wat dus neerkomt op 5 uur 's ochtends Nederlandse tijd. Is dus als ik goed reken 45 uur zonder slaap, plus een jetlag :S :(
|
zal wel rond de 24 uur liggen :p
|
Ongeveer 36 uur, maar ik heb een half uur geslapen tussendoor.
|
Euhm.. ooit? Nou vroeger sloeg ik regelmatig 2 nachten achter elkaar over. Kon vaak niet goed slapen of programmeerde de hele nacht door (vrijdag + zaterdag .. en ja ik spoor niet).
Nu hou ik een iets gezonder bioritme aan :o |
Citaat:
|
Citaat:
Iets met een marathon wakker blijven voor het goede doel. Wat heb ik daarna lekker geslapen :D Citaat:
|
zaterdagochtend om 8 uur op en toen zondag om 5 uur in slaap gevallen, dat is dus 32 uur (tog :confused: )Dit is inmiddels alweer 2 jaar geleden. Ik zit op een orkest (het njao) en wij oefenen altijd in de weekenden en in het begin wilden we nooit naar bed om dat we het stoer vonden om de hele nacht wakker te blijven (tegenwoordig is dat niet meer zo en gaan we voor 2 uur naar bed omdat we hebben gemerkt dat je brak ben en niet nog eens 7 uur muziek kan spelen zonder slaap) Maar het was een leuke nacht, we hebben een uur of 3, 4 zitten ezelen (dat kaartspel weet je wel!) met zijn 15en ofzo!
|
2 dagen
|
ongeveer 28 uur
|
30 uur
|
46 uur ofzo, maar toen viel ik bij mijn opa en oma wel inslaap op de bank
|
2 nachten niet geslapen. En daar tussenin de hele dag een vermoeiend festival gehad en 25 kilometer gelopen naar een treinstation. Kan je je voorstellen hoe lekker we in die trein sliepen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |