![]() |
Heb jij een steeds terugkerende droom/nachtmerrie?
of een nachtmerrie/droom die je 1 keer gehad heb en niet meer kan vergeten?
Ik had vroeger altijd de nachtmerrie dat als ik in bed lag, en ik mijn ogen open deed....dat dan mijn opa (die al lang overleden is) ineens naast mn bed stond... :eek: (n) |
Hm ja, best vaak.. :o
Eentje over dat ik moest bungeejumpen (oid), met mn hoogtevrees, en ik zat los ofzo.. Heel vaag, en heel eng. :o En over de x dat ik op een begravenis was, alleen dan ietsjes aangepast. :\ |
Ik heb het wel vaker dat ik achterna word gezeten dorr iemand die boos op me is , de politie ofzo, en dat ik dan door een steeg meot fietsen en dat ik ze dan op het laatst heb afgeschud :) (y)
|
ik heb dromen die ik niet meer vergeet, en ik heb ook ooit een terugkerende droom gehad. Maar hoe hij ging, ben ik vergeten :) Verder nooit.
|
ik niet. een vriend vertelde dat hij vroeger droomde dat hij de hele dag leuke dingen ging doen met Bert en Ernie en dat ze op het eind van de dag scherpe tanden kregen en 'm gingen opeten.
*heeft 3 uur in deuk gelegen* |
|
ja, n bepaalde droom die ik al vanaf mn 10de droom ofzo :|
|
erghm... valt mee bij mij.
|
Citaat:
Ik had vroeger een paar terugkerende nachtmerries, maar dat is inmiddels ook al weer een jaartje of 10 geleden. |
ik had er vroeger wel eentje, maar die heb ik al jaren niet meer gehad :)
|
Ik heb nog nooit een terugkerende droom/nachtmerrie gehad. Wel heel lang geleden een vreselijke nachtmerrie dat ik achterna gezeten werd door my little pony's die me later in de wasmachine stopten :s.
|
vroeger wel... echt heel vaak hetzelfde
nu nooit meer... ik onthou het nu ook niet meer zo goed :) |
ik kan me nog wel een droon herinneren van toen ik 7 was.
toen ik wakker werd zag ik op de deur (die stond toen altijd open) een hele enge vrouw en dat beeld kan ik me nog steeds voor de geest halen. Ook ging na doe nacht de deur opeen dicht en wilde ik m niet meer open hebben :D |
Ja, nog steeds, maar dat ga ik jullie niet aan je neus hangen :P
|
jup
dat al mijn tanden uit mn mond vallen.... :confused: en dak dan ook zo kei veel tanden heb en het maar door blijft gaan.... :confused: |
Af en toe. Vaak weet ik dan ook dat ik die droom al vaker heb gehad en weet ik dus wat er gaat gebeuren, net zoals een boek dat je al eens hebt gelezen of een film die je al hebt gezien. Maar ik doe dan vaak toch anders, zodat het verhaal iets verandert.
Komt niet zo heel vaak voor trouwens, en ook niet echt meer dan 1 of 2 keer per droom. |
Nee, nooit gehad. Zover ik me kan herrinneren.
|
nopez :)
|
Ja, ik val altijd... uit bijna elke droom wordt ik wakker doordat ik ofwel van n gebouw val, of op een vogel zit en vlieg maar dr dan vanaf val... nouja kan allemaal :)
En vroeger droomde ik wel es dat er een wesp uit een muur kwam ofzo, en in mn oog vloog, heel vreemd :o Maar toen was ik ook nog maar heel klein hoor ;) |
Citaat:
|
ja ik droom heel vaak dat ik een ongeluk of iets dergelijks heb waarbij ik bijna dood ga, maar net op tijd word ik in zoverre gered dat alleen maar een arm of been ofzo verpulverd is. :/
|
ja.. dat mijn kont een roosje was, en jij eraan lag te ruiken :o :D
|
Jah, dat ik iemand kwijtraak bij een voetbalveld :confused:
|
:o
|
ja, altijd dat ik moet vluchten/achtervolgd word (n)
|
ooit eens gehad dat ik iedere nacht achtervolgt werd door iets en wegrende door mijn oude buurt, zelfs onder water en door geheime gangen van het schippersinternaat (die niet bestaan) en iedere droom kwam ik een klein stukje verder...maar nooit het water uit...
|
Nope...
Alleen ik had een paar nachten geleden wel een leuke droom. Een meissie dat ik wel leuk vind (niet verliefd maar wel zo iemand van: als ik daarmee iets zou kunnen krijgen dan pak ik die kans!) en die ik alleen ken via cu2, gaf me nota bene in het MVV-stadion (:eek:) waar ik haar trouwens nog nooit heb gezien haar e-mail adres!!! :eek: Wazig... maar leuk... :D ...maar tegelijkertijd ook jammer dat het niet IRL is gebeurd... :( |
Nee niet echt
wat trouwens scheelt als je steeds terug komende dromen hebt; overdag bedenken wat de oplossing is. Dat je bv je sleutels kwijt bent en dat je overdag bedenkt waar je ze in je droom gelaten hebt. Dan kan je in droom het oplossen en ben je ervanaf.. Tis me al twee keer gelukt, hoewel de oplossing niet zo geweldig werkte in me droom :D |
nee
|
Nope :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |