![]() |
waar reageer je eerder op, op een lang of kort bericht en waarom?
mazzels (je moet toch wat) |
ik zelf klik lange berichten direct weg, omdat ik nooit zin heb om lappen tekst door te lezen. zelf reageer ik meer op korte berichten :cool:
|
hangt van het onderwerp af he
|
Citaat:
|
Ligt aan het onderwerp idd, maar van die hele erge lappen tekst klik ik ook weg.
|
kort
|
ik lees alleen dingen die me boeiend lijken :)
en berichten die al mer dan 100 post hebben die ik nog nie gelezen heb, sla ik meestal bij voorbaat over (tenzij het boeiend is :) ) |
ik lees wat mij interessnt lijkt, of ik er dan op ga antwoorden hangt ervanaf of ik dat nuttig vind en of ik dat wel wil
|
Citaat:
|
meestal kort...hangt ook van onderwerp af ja :)
|
Korte berichten worden door mij eerder beantwoord; maar zoals het hierboven mij ook gezegt wordt hangt dat wel van het onderwerp af.
|
Hangt van het onderwerp af,
maar een kort stukje wordt eerder door me gelezen dan een lange.. Dwaal vaak af. :o |
Korte berichten, om dan vervolgens een reply van 2 pagina's lang te typen. :D
|
k kijk eerst naar het onderwerp, als dat me interesseert ben ik meestal wel bereid om wat tekst te lezen :)
|
Ligt eraan of ik me verveel of helemaal te pletter verveel :)
|
Als ik al ooit een berichtje krijg :(...
Ik ben altijd zo blij dat ik er een heb :D, dat ik meteen reageer... |
Liever korte, maar als iets me interessant lijkt lees ik het ook wel. Maar het hangt natuurlijk ook van het onderwerp af.
|
Citaat:
|
Ligt vaak van het onderwerp af, maar vaak heb ik geen zin om alles te lezen dus meestal op een kort bericht.
|
Ik reageer ook eerder op korte, lange duurt zooo lang om te lezen :eek:
En ook bij redelijk korte sla ik de lange reply's soms over, als t niet zo'n boeiend onderwerp is tenminste :o |
Citaat:
Maar idd, je zou gelijk kunnen hebben... |
maakt niet uit of het kort of lang is
ligt meer aan degene die het heeft gepost... |
kort, maar hangt, zoals al vaker gezegd, van het onderwerp af.
|
meestal korte berichten.
|
onderwerp- of lay-out-afhankelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |