![]() |
thuiskomen..
wat is het eerste (tweede, derde.....etc) wat je doet als je thuis komt van school, werk e.d ??
|
jas uit. keuken. eten pakken.voor de tv zitten. eten opeten. computer :o
|
tas op tafel..
broodweggooien tas naar boven... haar ordenen :o computer aan/ouders praten/op de bank wat drinken |
schoenen uit, muziek aan, iets drinken
|
Roepen: 'Ik ben thui-huis!'.
(ben meestal de laatste die thuiskomt), schoenen uit, op de bank liggen. (met drinken, en tv kijkend ;)) |
Jas uit
kast leeg halen mijn moeder haar vragen beandwoorden thee zetten op de bank in slaap vallen |
wat boterhammen eten en sport-katern van de krant lezen, daarna meestal gitaar spelen of computeren
|
Tas in de gang gooien,
koelkast open, koffie zetten, tv aan: is gewoonlijk geen bal op de tv dus radio aan, Oor o.i.d. lezen Computer aan --> forum :o |
Tas op de grond gooien, drinken & koekje oid pakken, hondje knuffelen, even achter de tv zitten, dan computer aan :o
|
Tas in de gang gooien, mobiele telefoon op kast leggen, jas ophangen in kast.
|
Jas uit, tas wegzetten, schoenen uit, sigaretje roken op de bank
|
sleutels in een bakje gooien
tas in de hoek van de gang jas ophangen drinken pakken met drinken en tas naar m'n kamer computer aanzetten |
tsauauauauau schreeuwen (meestal nutteloos, of iedereen ligt al te slapen of ik ben de eerste), tas weg, jas uit, naar de wc, thee zetten, compu aan en ondertussen nuttige dingen doen.
|
Jas uit.
Tas op de grond. Glaasje pakken. Cola inschenken. Glaasje cola drinken. En daarna ga ik studeren en/of internetten. |
schoenen uit, jas uit, tas naast de computer gooien, computer aan, thee zetten, even naar de oppaskindjes van mn moeder, opzoek naar mn telefoon, tv kijken en uiteindelijk computeren.
|
tas op tafel gooien, jas uit, schoenen uit, vest uit (loop ik in heel kaal truitje, maar ik heb het dan altijd bloedheet) en dan eten!!
en dan op forum ofzo :) |
deur open doen
mn moeder groeten tas onder de trap flikkeren zeggen dat het niet leuk op school was eten/drinken pakken computeren :D |
deur open
mobiel uit mijn jas halen jas ophangen mobiel op de kast leggen 'hoi zeggen' ff snel koffie drinken eten rest van de avond op verschillende manieren tijd verspillen.. |
Brommer neerzetten, helm op plank leggen, garagedeur op slot, jas ophangen, ff roepen/bellen of er nog iemand koffie/thee wil, koffie zetten, in de bank ploffen
|
naar het toilet, eten, muziek opzetten of tv aan
|
trap omhoog
jas op de stoel hangen versterker aan pc aan kloar :D |
jas uit, kamer in, verwarming hoger zetten, boterham maken, eten en drinken.
(kom meestal rond 1300 uur thuis van school) |
tas in de gang gooien
jas op stoel gooien drinken pakken vaak naar de wc mail checken tis ook ongelijk welke dag want soms moet ik gelijk al eten en daarna werken want dan ben ik pas 5 uur thuis. |
eten :o
|
hallo tegen me moeder zeggen
schoenen uit jas uit drinken en snoep pakken tas naar boven ff computeren |
Jas uit, schoenen uit, hallo zeggen, wat drinken, naar boven, pc aan, muziek aan.. enz.
|
Schoenen uit, hallo zeggen.. iets te eten pakken.. pc.. slapen gaan (of aan de foon ofzo)
|
Tas weg, jas uit, schoenen uit. Computer aan, muziek aan. Drinken (en/of wat eten) pakken. Of ipv computer tv ofzo :p.
|
tas af doen, jas weggooien onder de kapstok. naar hond toe, schoenen uit. tv aan
|
tas neerzetten
post uit de brievenbus halen jas uit |
tas neergooien
jassie uit drinken pakken zitten praten naar boven en dan uiteindelijk... iets aan mn hw doen :eek: |
jas uitdoen
iets drinken eten op de grond liggen even kompjoeteren niks en dan ga ik iets aan mijn huiswerk doen :o :D |
Jas uit, tas neerzetten, wandfoto's bekijken van WishfulDreaming
|
Citaat:
|
Jas uit
Schoenen uit Thee zetten Post bekijken Thee drinken Computeren/ tv kijken |
- Jas uit
- tas op de grond pleuren :D - naar de WC gaan - dan de kamer ingaan, mijn ma/pa/zussie/cavia ( :D ) begroeten en ff zeggen hoe het was op school - eventueel wat eten of drinken - weer naar de gang gaan - mijn tas weer pakken - naar boven gaan - huiswerk maken |
1. moeder/vader zoen geven
2. jas ophangen 3. als de computer niet bezet is computeren 3. als die wel bezet is keyboardspelen/gitaarspelen |
jas over de stoel heengooien
eten en drinken tv kijken of computeren |
Citaat:
Echt? |
Citaat:
|
Citaat:
geef mijn moeder als ik ga slapen ook een zoen:) -bedenken op de oprit of m n fiets nu de garage in gaat of pas later. -naar binnen,tas bij het kastje neerpleuren. -als de katten naar me toe komen ze ff knuffelen. -drinken pakken. -tv kijken of computeren. meestal ben ik de 1e en als ik die niet ben groet ik wel ff (y) |
Citaat:
|
jas uit, op de bank neerploffen en de eerste 2 uur niks doen...mjah eten en tv kijken...daarna komt er weer een beetje leven in me...
|
tas neergooien
jas over stoel eten pakken tas weer oppakken en naar mn kamer/ voor tv gaan zitten/ achter puter |
altijd anders
toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |