![]() |
Miljoenenjacht
Ik kijk zondags altijd naar het programma miljoenenjacht.
Nu dacht ik misschien is et leuk om dat ff hier op et forum na te spelen, het deel met de koffertjes dan:) Er zijn 26 koffers waar geldbedragen van €0,01 tot €5.000.000,- in zitten. Ik zet zometeen de 26 in de reply hieronder alleen de bedragen zijn nog niet zichtbaar;) Er is dan zo eerst 1 iemand die een koffer voor zichzelf neemt en daarna kan diegene nadat ik het zeg een aantal koffers gaan openen. Er kan dus maar 1 iemand tegelijk spelen en je heb er fftjes tijd voor nodig. Ik bied elke keer een bedrag nadat je de koffers geopend hebt. Je kunt dat bod aannemen maar je kan ook zeggen ik speel door. Het kan zijn dat als je dan hoge bedragen eruit haalt dat het bod dan daalt. Haal je lage bedragen eruit dan stijgt het bod weer:) Veel suc6 en plezier wie wil eerst?? |
Code:
Koffer: Prijs: |
Dit hoort niet hier.
Maar ik open koffer 19. |
slotje??
|
wist niet op welk forum het moest:( er is hier geen forum voor spelletjes maarja doe dan maar slotje erop:(
|
Code:
2, 7, 14, 15, 23, 25
|
okeej dan ga ik ook maar meedoen. k verveel me nu toch dood
1,2, 3, 4, 5, , 6, 7 |
Citaat:
Code:
5 open maken!
5, 10, 16, 20, 21 |
Citaat:
Code:
Koffer: Prijs: Het bod is €143.000,- Nemen of 4 open maken |
Ik begrijp het niet,
krijg ik nu die 5 miljoen niet dan? |
Naar de kantine hiermee :p
|
nee je krijgt wat in je koffer zit of je moet het bod van de bank aannemen.. hoe lager je dus uit de koffers haalt nu hoe hoger het bod van de bank;)
|
Citaat:
|
Doe dan maar wat in mijn koffer zit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In je eigen koffer zat het bedrag van €1000,- Goede deal dus!:) |
jaaaaaja
|
heel erg leuk linda!
|
Mwah dit werkt niet zo op een forum, maak er een online game van, lijkt me veel leuker :):p
|
op het spelpunt forum werkt het perfect maar dit is beetje een dood forum ik ga daar weer heen daar speelt iedereen et:)
|
vaagvaagvaag....
ik begrijp ut nie echt :o |
Ik snap het niet en wil het ook niet snappen.
|
pfff wannabe linda :p
|
vaag :confused:
|
JULLIE KIJKEN ZEKER NOOIT MILJOENENJACHT... het IQ op dit forum zit ook rond zwakbegaafd!
Ik ga lekker weer trug naar http://forum.spelpunt.nl daar zijn tenminste normale mensen die ook iets begrijpen!:) MZZL |
Citaat:
|
Citaat:
Dus mensen die in hun vrije tijd betere dingen te doen hebben dan een duffe spelshow kijken hebben een laag iq? |
Ik kijk wel miljoenenjacht en ik wil koffer 21 graag..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |