![]() |
aan wat in je huis kan jij je irriteren??
goed, titel zegt het al..
ik aan de stogzuiger de bocht tussen de zithoek en de keuken, als k haast heb en mn schoenen aan dan ga ik daar zo onderuit de koelkast, je kan hem niet open laten staan want dan maait de deur met een noodgang alles van het fornuis dit huis is scheef :confused: ) de douche, ligt het putje precies in het midden , dus ik prop me altijd maar in de hoek en onze zielige douchekop waar geen kracht achter zit dus komt er maar een heel klein straaltje uit... *ril* :o en bij jullie? |
Aan mn mutti soms :)
Maar dies meestal wel heel lief hoor... Verder irriteer ik me niet echt ergens aan in huis, ik ben wel een tevreden meisje :) |
oeh, ik moet er niet aan denken, die deurknop op de linker deur naast het zwembad, echt, gatverdamme, die is zo.. zo... tsja. :mad: Of bedoel je dat niet?
wat is een stogzuiger trouwens? :o |
Citaat:
ok ok mijn typkunsten zijn dan misschien niet zo geweldig maar er hoort stofzuiger te staan:o |
de schuifdeur tussen de keuken en de gang, of eigenlijk meer de mensen die 'm niet normaal dichtdoen... heel het huis trilt als die deur dichtgeflikkerd wordt, leuk als je uit mag slapen :/
|
Ik irriteer me helemaal nergens aan.. ;)
|
Ik irriteer me aan mn kamer als ik hem net heb opgeruimd. Ik weet niet hoe het komt, maarja... ik kan gewoon niet tegen opgeruimde kamers, dan kan ik nooit wat vinden.
|
mijn eigen troep hier om mijn pc, en dat mijn moeder de strijkplank voor een deur zet zodat je daar niet door kan.
|
Erm... m'n broertje en m'n vader. Dat ventje kan toch ZO uit z'n nek lullen, en alles verraden van wat er bijvoorbeeld gaat komen (games of films; het maakt niet uit, als ie het kan spoilen doet ie het.). Dat soort mensen heb ik dus echt een bloedhekel aan...
Mijn vader kan me soms zo irriteren vanwege z'n koppigheid en gewoon de irritante en geniepige manier waarop hij is... gadver... DAT kan ik dus totaal niet uitstaan. |
hmzz, aan dat alle hoeken hier nooit 90 graden zijn :o
|
De computer als ie raar doet
mn zus een lege wcrolhanger |
Mijn ouders.
|
aan de stofzuiger, ik heb een hekel aan dat lawaai :mad:
|
De balken op mijn kamer, stoot er gvd regelmatig mijn hoofd aan.
|
aan alles, ligt aan de situatie
|
Mijn broertje achter de computer. Haren in het putje van de douche. En de hond als ze naar buiten wil en ik niet, omdat het regent... :D
|
dat niemand ooit afwast, als je iets wilt eten/drinken moet je eerst helemaal een bord/glas afwassen :/
en de buren die aan het verbouwen zijn en dat bij voorkeur om 9 uur 's ochtends met een klopboor doen :( |
elke klok in de ochtend..
|
de kerkklok maar die staat niet echt in huis...wel erg goed te horen in huis...
mijn breortjes als ze een pest-je-zus bui hebben de stofzuiger als hij aan staat het feit dat het hier zo gehorig is de kou hier op mijn zolder. |
die ouwe klok die wij hebben in de woonkamer is zwaar irritant.
Das zo'n ding met een slinger, die de hele tijd...tik....tik.......tik, doet. Als je s avonds thuis komt en iedereen al naar bed is, dan is het super stil in huis. Maar dan hoor ik dat tikken van die klok en dan word ik echt helemaal para |
dat ik me er niet thuisvoel...
|
aan mn moeder
maar ook aan de stofzuiger want die us eng; valt snel uit elkaar enzo en dan ben ik bang dat er spinnen uitkomen :o:o |
Deuren die op slot gaan door zo'n knopje op de klink in te drukken, maar die dus ook op slot zitten als je als hij openstaat dat knopje per ongeluk indrukt enh em daarna dichtdoet..
En horren voor deuren, hoevaak ik daar al niet tegenaan ben geknald :D |
eigenlijk aan alles
en vooral die kutkat die de hele tijd loopt te mauwen |
de verwarmingsbuizen
die tikken altijd als de verwarming laag staat en de verwarming open staat, moet ik 's anchts altijd uit zetten, maar dan word t altijd zo koud. t is dan altijd kiezen of ik wil slapen of dat ik t warm wil hebben :o |
Hmz... ff denken... oja ik heb d'r eentje: mijn ma en mijn zussie zijn op dit moment op dieet. 's Morgens drinken ze dan altijd zelfgeperst sinaasappelsap. Persen ze altijd in de mixer, en die maakt vrij veel lawaai. Best irri, zit je 's morgens met je duffe, wazige kop in de keuken en dan hoor je die mixer razen... (n)
|
De katten die naar buiten-binnen-buiten-binnen willen elke 10 minuten.
De keuken die te ver weg is als ik achter de computer zit zodat ik altijd dorst heb als ik aan het computeren ben. De douche die nooit warm wordt als ik vind dat het moet. En dat was het wel denk ik :) |
Elke avond, als het ganglicht boven een tijd heeft aangestaan en dan ga ik naar bed en dan zet ik dat uit dan gaat dat ding flitsen... Maar echt irriteren... Nee...
Alleen de buren die de trap op en af klossen als een stel boeren met zware klompen aan.... |
stofzuiger
me moeder alstie ALTIJD hartstikke veel gaat VRAGEN als ik aan het eten ben en dan niet kan antwoorden :mad: en dan nog zeggen: ZEG JE NOG WAT OF NIET? zucht... |
Uhm, de wasmachine en de broodmachine. Kunnen alle 2 zo gigantich irritant piepen. En verder nergens aan eigenlijk. Ja, nou, dat iedereen onze trappen zo steil vindt, maar dat is eigenlijk dan niet mijn probleem.
|
Aan alle broertjes en zusjes :o (= 1 broertje & 3 zusjes.. 11-8-7 en 6 jaar :rolleyes: )
|
aan de hond
aan onze snurkende kat aan mijn broer aan mijn moeder dat was het wel |
mn zus vooral
|
De wasdraad die boven de zoldertrap hangt zodat je met je gezicht door de (natte) was moet.
De deuk die ik gemaakt heb in de zoldertrap (erger ik me aan mijn stommiteit) Mijn lelijke kamer die er op mijn fucking 19de nog redelijk brugklas uitziet (erger ik me aan mijn luiheid) enzo |
aan mijn broer en aan mijn ma dat hier in mijn kamer af en toe kotm piepen
|
mijn zusje...
me moeder... de computer.... (mjah je kent dat wel...) kutding loop steeds vast :confused: |
de computer.
|
Dat de hond altijd kei hard gaat zitten blaffen als er iemand aan belt of als er op tv/radio een deurbel gaat..
|
Mijn broertje, het feit dat hij altijd mijn spullen jat, kwaad wordt als ik hem niet zo iets geef, de ""muziek"" keihard aanzet, etc, etc, etc. Kutjonk :p
Alle hoeken en bochten, want ik loop altijd overal tegenaan. |
mijn moeder met stip op 1...
de strijkplank, die altijd in de weg staat de tafel in de serre, waar ik altijd tegenaan loop het kastje waar de radio in staat, omdat het deurtje nooit werkt zoals ik het wil de kapstok in de hal, omdat die zo verschrikkelijk veel lawaai maakt als je er een jas afhaalt |
onze douche. Die wordt niet warm! :S
het boekenplankje boven m'n bureau. Valt nog wel 's naar beneden, boven op m'n bureau, waardoor alles van m'n bureau valt, etc... de stoel waaraan ik met ALTIJD stoot. |
Ik zit op de 2e verdieping.. en in het portaaltje waar de trap uitkomt zeg maar is het licht vaak stuk en dan moet ik die pikdonkere gang door en daar ben ik niet zo'n held in :o Bovendien is het een hele irritante kraaktrap... jaja oud huis, heerlijk...
|
slechte geluidsisolatie, we hebben er veel last van contactgeluid omdat alle delen koud op elkaar gelegd zijn.
|
laaghangende lampen en onze waardeloze douche
|
wierrook die miujn zusje altijd opsteekt :mad:
|
m'n zus die onze hondjes uitscheldt. :mad:
|
Vooral mn broertje eigenlijk... hoe irritant kan iemand zijn!! :eek:
En ook aan mn computer, die nu alweeeer gecrasht is en ik weer op die van mn moeder moet... :mad: Het tafeltje waar die flutcomputer opstaat ook, dat is veeeelste klein, je kan dr echt niks mee. En ook nog es aan mn eigen bureau, dat is ook veel te klein, ligt dan ook altijd vol, maar die rommel kan ik gewoon nergens kwijt :( |
Citaat:
|
enorme trapgat midden in mijn kamer, waar ik al slaapwandelend naar beneden ben gevallen, auw.
En het lekkende stukje dak in mijn kamer. |
Mijn broer, als ie weer eens sjagarijnig is en dus iedereen in huis het bloed onder de nagels vandaan haalt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |