Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   De buurman is overleden! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431665)

SuperSanne 11-02-2003 20:25

De buurman is overleden!

Weet niet of dit hier hoort, verplaats 'm maar als het nodig is, maar moestv het kwijt: zat net achter de compu lekker te flora en fauna-en, tot opeens de deurbel ging: het was één of andere vage mevrouw (volgens m'n moeder een goede vriendin van de buurvrouw), die ons kwam vertellen dat de buurman was overleden. We wisten dat hij één of andere hartoperatie zou ondergaan, en dat de kansen dat hij het zou halen niet al te groot waren, maar toch... We schrokken er wel heel erg van. Ik kan het me ook niet voorstellen. Normaal als ik een beetje laat uit ben en naar huis fiets, dan zie ik 'm nog wel eens met de hond lopen en dan zeg ik 'm altijd gedag. het is zo'n idioot idee dat ik 'm nooit meer zal zien... Voel me rot... :( :( :(

Dminor 11-02-2003 20:26

*snikt* :(

Dminor 11-02-2003 20:27

Sorry, ik raak die bui ook niet meer kwijt vanavond. :o
Maar ik ken het gevoel, ik heb het zelfs met bekende nederlanders al.

Miracle 11-02-2003 20:28

oei... :( gecondoleerd :(

SuperSanne 11-02-2003 20:28

Hij was nog maar 58... (durf niet te gaan slapen) :(

WishfulDreaming 11-02-2003 20:42

JA een vriendje van een broertje van een vriendin van me (:o) Is ook overleden, 14 jaar.

:\
Ik zou er niet teveel mee zitten als ik jou was hoor, iedereen gaat nou eenmaal dood ooit, en hij heeft toch nog een lang leven kunnen hebben. :\

kastdeur 11-02-2003 20:43

euh even een vraagje, gewoon om even zaken uit te sluiten. hoort deze topic ook bij je gevoel voor humor, waar je op feedback over spreekt, of niet? ik ben namelijk nog steeds op zoek om een post van jou te vinden, met humor erin en het lukt me niet:(

verder ontzettend gecondoleerd natuurlijk

M@rco 11-02-2003 20:52

Bekijk het van de zonnige kant.. zo krijg je misschien eindelijk eens nieuwe buren. Leer je weer nieuwe mensen kennen :D

kHebTrekInWatLekkers 11-02-2003 20:52

Zo is het leven....

Jeroen 11-02-2003 20:58

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Zo is het leven....
en zo ben je dood....

DJ Incompetent 11-02-2003 21:06

de buurman van onze bakker's ex-vriend is ook overleden, moet ik daar ook maar een topic over maken?

Thomas 11-02-2003 21:07

Mijn oprechte condoleances.

ActaniA 11-02-2003 21:48

Citaat:

DJ FLEM schreef:
de buurman van onze bakker's ex-vriend is ook overleden, moet ik daar ook maar een topic over maken?
gaarne

Talon 11-02-2003 21:55

wij hadden eerst een goudvis die opeens niet meer wilde zwemmen.. :(

qghp 11-02-2003 22:05

emo hoor :(

Balance 11-02-2003 22:25

niet meer flora en fauna-en?

G.T.C. 11-02-2003 22:26

gecondoleerd (y) :(

Atje85 11-02-2003 22:36

Citaat:

G.T.C. schreef:
gecondoleerd (y) :(

Qimm 12-02-2003 14:58

Citaat:

SuperSanne schreef:
Weet niet of dit hier hoort, verplaats 'm maar als het nodig is, maar moestv het kwijt: zat net achter de compu lekker te flora en fauna-en, tot opeens de deurbel ging: het was één of andere vage mevrouw (volgens m'n moeder een goede vriendin van de buurvrouw), die ons kwam vertellen dat de buurman was overleden. We wisten dat hij één of andere hartoperatie zou ondergaan, en dat de kansen dat hij het zou halen niet al te groot waren, maar toch... We schrokken er wel heel erg van. Ik kan het me ook niet voorstellen. Normaal als ik een beetje laat uit ben en naar huis fiets, dan zie ik 'm nog wel eens met de hond lopen en dan zeg ik 'm altijd gedag. het is zo'n idioot idee dat ik 'm nooit meer zal zien... Voel me rot... :( :( :(
jah zoiets had ok ook bij een man bij mij in de straat. Was wel een aardige vent, liep ook altijd zijn hond uit te laten, als ik dan lanmgs kwam met mun paard makketen we altijd ff een praatje. Jah.. en dan gaatie dood. Wel gek eigenlijk. Was zo standaard, ff praate maken... nou ja. Hoort bij het leven toch? Hij was ook nog niet echt oud, maar hij was wel erg ziek

SuperSanne 12-02-2003 15:02

Iedereen bedankt voor ale condoleances, slaap alweer wat beter gelukkig. Maandag de crematie, zucht...

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
euh even een vraagje, gewoon om even zaken uit te sluiten. hoort deze topic ook bij je gevoel voor humor, waar je op feedback over spreekt, of niet? ik ben namelijk nog steeds op zoek om een post van jou te vinden, met humor erin en het lukt me niet:(

verder ontzettend gecondoleerd natuurlijk

Jij ook bedankt voor de concoleances natuurlijk, maar ik vind het wel behoorlijk lulli... eh... ik bedoel kinderachtig om ons eh... kleine meningsverschil betreft "wat is nou eigenlijk humor?" hier voort te zetten. In een overlijdingstopic!!! Als we dan toch verder gaan met "discusieëren" (ben weliswaar laaiend, maar ik blijf beschaaft), laten we dan lekker terug gaan naar feedback (voor de omstanders deze vete begon in het klacht DJ Flem topic), of desnoods op een ander forum (denk alleen niet dat de forumbazen daar erg blij mee zijn, maar als jij je daarbij prettig voelt...), maar even niet hier, ja?!? :(
Dank je.

fiepje 12-02-2003 15:05

gecondoleert...

mijn buurman is een paar jaar geleden ook overleden...
door auto-ongeluk :(

Rob 12-02-2003 15:09

Het gebeurt... zoals iemand al zei, "zo is het leven".

Gecondoleerd.

cut_off 12-02-2003 15:16

mijn overbuurvrouw (midden 30) een paar maanden terug ook, zomaar opeens in de armen van haar man, iets met het hart ook geloof ik

Sithan 12-02-2003 16:59

T zal wel vreemd zijn bij die crematie als de hele buurt komt, ik had nl. 2 weken terug eentje van mn buurvrouw 2 huizen verder en dus kwam ik nog meer bekenden tegen dan ik waarschijnlijk bij de rouwdienst van mn opa zou tegenkomen...dat is op dat moment echt bizar, maja dat heb je in een dorp :o

Gecondoleerd

BBEM 12-02-2003 20:43

no one lives forever

SuperSanne 13-02-2003 08:48

Tja... ik zou ook niet eeuwig willen leven, maar ja.. 58 jaar is niet veel...

Thomas 13-02-2003 08:52

Citaat:

a new nose schreef:
mijn overbuurvrouw (midden 30) een paar maanden terug ook, zomaar opeens in de armen van haar man, iets met het hart ook geloof ik
Dat zou ik dus een perfecte manier vinden om te gaan.. :cool:

the tourist 13-02-2003 08:55

Gecondoleerd dan maar :)

gaan we nu ook voor elke dode een topic starten? :o

Siyabonga 13-02-2003 10:07

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Gecondoleerd dan maar :)

gaan we nu ook voor elke dode een topic starten? :o

Gecondoleerd!

net als voor elke jarige? :o

Boogie 13-02-2003 11:34

Hoe erg dit ook is, hoe we ook met je meeleven, feitelijk hebben we hier niet zo veel aan op De Kantine.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.