![]() |
De buurman is overleden!
Weet niet of dit hier hoort, verplaats 'm maar als het nodig is, maar moestv het kwijt: zat net achter de compu lekker te flora en fauna-en, tot opeens de deurbel ging: het was één of andere vage mevrouw (volgens m'n moeder een goede vriendin van de buurvrouw), die ons kwam vertellen dat de buurman was overleden. We wisten dat hij één of andere hartoperatie zou ondergaan, en dat de kansen dat hij het zou halen niet al te groot waren, maar toch... We schrokken er wel heel erg van. Ik kan het me ook niet voorstellen. Normaal als ik een beetje laat uit ben en naar huis fiets, dan zie ik 'm nog wel eens met de hond lopen en dan zeg ik 'm altijd gedag. het is zo'n idioot idee dat ik 'm nooit meer zal zien... Voel me rot... :( :( :(
|
*snikt* :(
|
Sorry, ik raak die bui ook niet meer kwijt vanavond. :o
Maar ik ken het gevoel, ik heb het zelfs met bekende nederlanders al. |
oei... :( gecondoleerd :(
|
Hij was nog maar 58... (durf niet te gaan slapen) :(
|
JA een vriendje van een broertje van een vriendin van me (:o) Is ook overleden, 14 jaar.
:\ Ik zou er niet teveel mee zitten als ik jou was hoor, iedereen gaat nou eenmaal dood ooit, en hij heeft toch nog een lang leven kunnen hebben. :\ |
euh even een vraagje, gewoon om even zaken uit te sluiten. hoort deze topic ook bij je gevoel voor humor, waar je op feedback over spreekt, of niet? ik ben namelijk nog steeds op zoek om een post van jou te vinden, met humor erin en het lukt me niet:(
verder ontzettend gecondoleerd natuurlijk |
Bekijk het van de zonnige kant.. zo krijg je misschien eindelijk eens nieuwe buren. Leer je weer nieuwe mensen kennen :D
|
Zo is het leven....
|
Citaat:
|
de buurman van onze bakker's ex-vriend is ook overleden, moet ik daar ook maar een topic over maken?
|
Mijn oprechte condoleances.
|
Citaat:
|
wij hadden eerst een goudvis die opeens niet meer wilde zwemmen.. :(
|
emo hoor :(
|
niet meer flora en fauna-en?
|
gecondoleerd (y) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen bedankt voor ale condoleances, slaap alweer wat beter gelukkig. Maandag de crematie, zucht...
Citaat:
Dank je. |
gecondoleert...
mijn buurman is een paar jaar geleden ook overleden... door auto-ongeluk :( |
Het gebeurt... zoals iemand al zei, "zo is het leven".
Gecondoleerd. |
mijn overbuurvrouw (midden 30) een paar maanden terug ook, zomaar opeens in de armen van haar man, iets met het hart ook geloof ik
|
T zal wel vreemd zijn bij die crematie als de hele buurt komt, ik had nl. 2 weken terug eentje van mn buurvrouw 2 huizen verder en dus kwam ik nog meer bekenden tegen dan ik waarschijnlijk bij de rouwdienst van mn opa zou tegenkomen...dat is op dat moment echt bizar, maja dat heb je in een dorp :o
Gecondoleerd |
no one lives forever
|
Tja... ik zou ook niet eeuwig willen leven, maar ja.. 58 jaar is niet veel...
|
Citaat:
|
Gecondoleerd dan maar :)
gaan we nu ook voor elke dode een topic starten? :o |
Citaat:
net als voor elke jarige? :o |
Hoe erg dit ook is, hoe we ook met je meeleven, feitelijk hebben we hier niet zo veel aan op De Kantine.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |